Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Najhorúcejší trend na Instagrame? Ananásy!

09.09.2018, 15:00 | Matúš Kollár

Digitálny týždeň | Amazon pokoril bilión / Mercedes medzi elektromobilmi / Zabudnutý Google Pixel 3 XL / ADMA a finalisti

  • Tlačiť
  • 1

Amazon pokoril bilión

Začiatkom augusta svet obletela správa, že Apple sa stal vôbec prvou vôbec prvou verejne obchodovanou americkou firmou, ktorej trhová hodnota dosiahla jeden bilión dolárov. Do klubu bilionárov sa v týchto dňoch pridal i Amazon, namierené doň majú Microsoft a Alphabet. Analytici rast Amazon pripisujú neustále sa rozširujúcemu portfóliu – firma sa zaoberá donáškovými službami, logistikou, hardwarom a po kúpe Whole Foods Markets aj potravinárstvom.

Mercedes medzi elektromobilmi

Prvý plne elektrický Mercedes EQC bude zástupcom populárneho segmentu SUV a podľa parametrov vyzerá, že pôjde Tesle poriadne po krku. Už na prvý pohľad vyzerá ako reprezentatívny zástupca značky – moderný a stále mierne konzervatívny, plný starých známych a overených riešení a zároveň špičkových inovatívnych technológii. Ako konkurencia americkému výrobcovi, ktorý má kontinuálne problémy s kvalitou, viac ako slušné!

Najhorúcejší trend na Instagrame? Ananásy!

Ananás je symbolom pohostinosti a zaujímavá je aj historicky podložená legenda siahajúca až do 17. storočia, ktorá ananásy ukazuje ako ovocie reprezentujúce neuveriteľné bohatstvo kolonialistov, no zároveň neoficiálnu pozvánku na návštevu spojenú s drinkom. Dnes sa z ananásov „hore bez“ stáva na Instagrame nový trend a ak začnete následovať konto @fruitbra či hashtag #pineappleboobs, môžete občas potešiť svoje oko :)

Zabudnutý Google Pixel 3 XL

Na internete môžete nájsť fotografie pripravovaných produktov dni či týždne pred ich oficiálnym ohlásením, s čím majú giganti ako Apple, Samsung či Google svoje bohaté skúsenosti. Občas sa však stanú aj prípady ako posledný s Google Pixel 3 XL, ktorý našiel vodič aplikácie Lyft zabudnutý na zadnom sedadle svojho auta prakticky mesiac predtým ako ho Google ohlásil. Súčasť marketingu ako pri fotografiách iPhone XS?

ADMA a finalisti

V súťaži Google Premier Partner Awards reprezentujú Slovensko tri agentúry ADMA - Promiseo, Riesenia.com a Basta digital. V konkurencii ďalších 95 agentúr z celého sveta sú agentúry vo finále v kategóriách display innovation, growing businesses online, mobile innovation a a search innovation. Držíme palce!


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Digitálny týždeň