Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Koľko by ste zarobili, ak by ste v 90. rokoch dali do Amazonu tisícku

16.09.2018, 15:01 | Matúš Kollár

Digitálny týždeň | SpaceX ide na Mesiac / Apple opäť dokonalý / EP a platby médiám / ADMA digital marketing academy

  • Tlačiť
  • 6

SpaceX ide na Mesiac

Americký SpaceX ohlásil na Twitteri, že podpísal svetovo úplne prvý kontrakt so súkromným pasažierom na oblet okolo Mesiaca. Jeho meno sa dozvieme už o pár dní, priložená fotografia zobrazuje vylepšený model rakety BFR. Sen miliónov ľudí je znova o niečo bližšie!

Apple opäť dokonalý

Čokoľvek si myslíte o novinkách od Apple – trojici smartfónov iPhone XS, XS Max a XR či inteligentných hodinkách iWatch 4.0 – toto 108*sekundové video zhrnie všetko, čo ste mali možnosť vidieť na oficálnom predstavení a jeho spracovanie je dokonalé.

Koľko by ste zarobili na Amazone?

V minulom vydaní #digitalnytyzden sme spomenuli ďalšieho nového člena klubu bilionárov Amazon. Ten od svojho vstupu na burzu v roku 1997 spravil vôbec najväčší skok v cene akcii a pri investícii 1000 dolárov by ste dnes mali viac ako 1,3 milióna. Je to síce len ďalší z článkov „keby sme to boli bývali vedeli“ a akciové trhy na Slovensku v deväťdesiatych rokoch neboli zrovna trendy téma, ale stojí za prečítanie.

EP a platby médiám

Pred niekoľkými týždňami sme informovali o tlaku zo strany médií na Európsky parlament, aby veľké internetové platformy pri preberaní a šírení diel a obsahov cez sociálne médiá neporušovali pravidlá o autorských právach.

Uplynulú stredu sa poslanci Európskeho parlamentu o smernici o copyrighte, pričom navrhované reformy by mali obmedziť schopnosť webových vyhľadávačov ako napríklad Google používať titulky správ alebo časti novinárskych a autorských textov bez toho, aby si vyžiadali povolenie od autorov (médií), alebo dokonca bez toho, aby za to zaplatili.

ADMA digital marketing academy

S radosťou oznamujeme, že sa v ADMA púšťame do nového projektu – dvojmesačného vzdelávacieho kurzu v oblasti digitálneho marketingu. Kurz bude viesť deväť kapacít z členských agentúr na deväť rozličných tém a kurz zakončíte titulom Master of digital marketing, garantovaným našou asociáciou. Viac podrobností na webstránke ADMA digital marketing academy.

  • Tlačiť
  • 6

Tagy Digitálny týždeň