Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Hríb: Matovič prekročil hranice, urazil Zajaca a Čaputovú. V .týždni ho budeme bojkotovať

03.01.2020 | tba

Diskusia (41 reakcií) Pravidlá diskusie

03.01.2020 | benerg

Veď povedal len pravdu čo sa ten suchohríb paprčí. Len sa pred voľbami dobre rozhádajte to je voda na mlyn ficovi, kotlebovi.....

04.01.2020 | ludo balazec

Keby napisal pravdu, tak by napisal, ze Knazko bol vyraznou postavou nielen revolucie, ale bohuzial aj kontrarevolucie. Len jeho jedine vystupenie v televizii, kde za 10 minut predviedol cely svoj herecky talent v prospech Meciara, vyrazne devalvovalo jeho prinos pre demokraciu. Pan Zajac ziadnu taku machulu v zivotopise nema a vyznamenanie si zasluzi. Netvrdim, ze u Knazka plusy neprevazuju, ale ked uz pravdivo porovnavat, tak ja by som takto.
Este dodavam, ze Matovic bol v tych casoch teenager a s velkou pravdepodobnostou obdivovatel "ranneho" Meciara. V tej dobe to bolo bezne, nevycital by som mu to, ale ak je rozumny (?), mal by si uvedomovat, ze jeho pohlad do minulosti je tym nevyhnutne skresleny a vyuzit prilezitost mlcat, ked je o takych veciach rec.

04.01.2020 | otakarpolák

++++++++

04.01.2020 | Ujo Peter

... a keby napísal úplnú pravdu ... tak by musel priznat, ze Zajac sa pokúsal stat sedou eminenciou vo VPN ... a zato ho tam (aj koli jeho sposobu komunikacie ala Gal nemali velmi v laske ... okrem pusipajtasov ... tak si to pamatam ja .

07.01.2020 | martin33

Kto v skutocnosti dostal Meciara k moci:
https://dennikn.sk/...

03.01.2020 | equilibriums

Väčšina ľudí na slovensku bojkotuje už dávno .týždeň. Čo je to za brak? Zem a Vek medzi bratislavskou kaviarňou?

03.01.2020 | Don Quijote

Asi po prvýkrát musím dať Hríbovi za pravdu. Matovič je najväčší deštrukčný prvok slovenskej politickej scény, čo opakovane potvrdzuje. Bohužiaľ sa okolo neho vytvorila doslova sekta slepých nasledovateľov, ktorí ho budú brániť a čo je ešte horšie aj voliť za každú cenu.

03.01.2020 | youri

Nejak mi unika ta logika. Politik nieco povie, mne, novinarovi, sa to nepaci, tak o tom politikovi prestanem informovat? Teda pardon, prestanem informovat o tom, co ten politik hovori? K****, to uz fakt zijeme v dobe, kedy ked chcem poznat nazor nejakeho politika, mam ist rovno na jeho Facebook a novinam sa zdaleka vyhnut, lebo tam sa aj tak dozviem len nazor nejakeho novinara, ktory mi moze byt kompletne ukradnuty? To akoze novinari naozaj cakaju, ze ludia budu volit nie podla toho, ake su nazory politikov, ale novinarov?

03.01.2020 | martin33

+++

03.01.2020 | equilibriums

Dnešní novinári sú svojím spôsobom taká špecifická kasta "tieňových" politikov.

03.01.2020 | LPB

+
Ďalšie sklamanie. Výber ocenených zrejme zodpovedá jej kaviarenskému "vkusu". Toľko povaľačov... A ja pako som ju volil, v mene menšieho zla.

03.01.2020 | johanes

Vidíš neexistuje menšie, alebo väčšie zlo, zlo je len zlo.

03.01.2020 | Truhlik999

Súhlas zlo je zlo.

06.01.2020 | emr

Kradez je mensie zlo, vrazda je vacsie zlo. Zlo je zlo. Kradez je vrazda. QED.
Bud ako Borisko, mysli srdcom (udom).

03.01.2020 | citatelTrendu

+++

05.01.2020 | Tomas F

Úplný súhlas. Matovič nie je štandardný politik, ale štandardný novinár má uverejňovať aj neštandardné názory neštandardných politikov. A potom ich môže skomentovať. Toto správanie mi pripadá ako trucovanie škôlkarov. Voda na mlyn SMER+ĽSNS. Len tak ďalej

03.01.2020 | fab0

Matovic je hujer a bohuzial najlepsi Ficov spojenec.

03.01.2020 | bayerka

Pri mnohých dobrých počinoch I.Matoviča ma mrzí, že sa nedrží porekadla "dvakrát meraj a raz krájaj". Tým si iba zhoršuje svoju pozíciu.
Jeho bojkotovanie ale dobre nechápem

03.01.2020 | bayerka

Mal by sa ospravedlniť a upokojiť situáciu, ktorú vyvolal.

03.01.2020 | Julo 2018

A prečo? Má právo na svoj názor presne tak ako novinári. Bojkotovanie je len ukážkou toho že si myslia že len oni majú patent na pravdu a rozum. Ak by boli objektívni, tak napíšu že je to len súkromný názor Matoviča a nebudú to ďalej komentovať. Mne je Matovič svojim správaním ako politik, ako aj honbou za kreslom premiera nesympatický, ale aj tak má právo na svoj názor. Rovnako ako mal aj Fico, Mazurek alebo aj iní. Preto je smutné, že niekto je za svoj súkromný názor súdený alebo dokonca odsúdený. Nedávno sa vykrikovalo že pred politickou zmenou to bola diktatúra a nesloboda vyjadrenia svojho názoru, a teraz ľudí za to trestajú?

03.01.2020 | zakaznik

Tlačový orgán strany Zaludi je už príčetnými ľuďmi dávno bojkotovaný, tí ostatní sa aj tak nezaujímajú o iné informácie ako tie zo svojej bubliny.

03.01.2020 | S2020

Ale veď Matoviča ste si “vychovali” vy ( Hríb, Korda.. ) a teraz vám jeho správanie vadí. Ach vy veľkí a jediní “ demokrati”.

03.01.2020 | IvanPe

Konzervativni katolici sa biju o demokratickeho volica.
Najskor Matovic vs. Hlina, teraz Matovic vs. Zajac (.tyzden).
Potom tam mame este katolicku SNS, LS NS (klerofasisti), a este bolsevickych katolikov, tzv birmovanych sudruhov.
Matovic je kompatabilny ako puzzlle ktore menia tvar podla obrazku navrchu. Skoda ze Hrib nema na to aby neskakal na marketingovy vylev pana Matovica.

03.01.2020 | mam_rad_jablka

Moja integrita by po označení pánom Matovičom, že som kukuričný partizán, nijak neutrpela.

04.01.2020 | otakarpolák

Slovensko je taká komiksová krajinka , tu sa fakt človek nenudí , inde si musia pracne vymýšľať komiksových hrdinov a tu ich , že by sme ich mohli vyvážať , len že o idiotov nikto nestojí. Demokrati , ala Hríb a Korda , ktorí po vzore soc. kadrovákov kádruje kto je a kto môže , no načo nám bol ten November 89 . K Petrovi Zajacovi len toľko, že bol asi taký hrdina Novembra ako my čo sme stáli na tých námestiach , tak že ocenenia by sme mali dostávať všetci podľa abecedy.

11.01.2020 | cimro

Možno by pisali oslavné článký v komunistických denníkoch spolu s LEŠĶOM.

04.01.2020 | peby2015

Vsetci hrdinovia novembra, keby Gorbacov nepolavil, tak doteraz kurite v nejakej zaprdenej kotolni

10.01.2020 | Felix Brodda

Triezvy nazor. Rezim padol, pretoze sa Gorbacov tak rozhodol. Ten zvysok faktov, je iba malopodstatny balast. A sudruhovia prevrat dokonale vyuzili vo svoj prospech.

04.01.2020 | Ujo Peter

Trend (aka Hríb) ako si zabudol dodat, co na temu Zajaca napísal este 18.11.2019 Budaj (priam študijný materiál) ... v suvislostiach s inou kauzou ... chlapci sa rozhádali ... veď sú necelé dva mesiace do volieb ... :-(
https://dennikn.sk/...

04.01.2020 | EuroSMS

Nastastie malokto tusi, na aku strunu p. Matovic zahral.
Mozno ani sam autor vyroku. Pokial vie, kvitujme, ze sa nerozpisal podrobnejsie.

04.01.2020 | H2O

Kto je Hrib? ...a o akom týždni to splieta...?!
:))

06.01.2020 | Smeto007

Nehnevajte sa ale kde bola prezidentka ked bola revolucia? Zajac? Ani ja ho nepoznam a VPN vsetko boli komunisti. My sme ako vojaci zakladnej sluzby boli v Prahe na Vaclavaku bili nas a o nas nikto nepise neodmenuje. Nie jeden clovek robil revoluciu ale my vsetci. Nech ukaze Zajko jednu fotku kde mal rozbitu hlavu alebo jednu modrinu. Matovic poukazuje na zlodejiny Smeru a je pako?. Sa pozrite cela redakcia do zrkadla kdo koho uraza.

07.01.2020 | TiCs

Takže vidím, že moje rozhodnutie spred pol roka nepredĺžiť predplatné .týždňa bolo správne. Konzistencia Hríba (a dosť veľkej časti redakcie .týždňa) sa vytráca. Ficove útoky na novinárov boli povestné, napriek tomu ho v 2012 pozval do Lampy. Takže toto jeho zdôvodnenie je nepoctivé. Samozrejme, má naň právo rovnako, ako ja mám právo použiť svoje peniaze na na iné účely :)

07.01.2020 | muchomuurka

Žeby začínala doba, kedy spoločnosť už začne byť viac citlivá na sprosté ohovárania a klamlivé výroky od politikov tejto krajiny? Konečne s nejakou vyvodenou zodpovednosťou. Komu kedy prospelo, že ho niekto politicky aktívny sprosto a nepravdivo verejne osočuje? Ani tomu jedincovi ani spoločnosti ako takej. Som rada, že včerajšia úroveň prezentácie verejne činných osôb už dnes nestačí. Jedna vec je kritizovať ale aj to môže mať predsa nejakú úroveň ak tu nechceme byť krajinu. No politik by mal dvakrát merať a raz rezať.

Médiá majú vplyv, ktorý začínajú využívať viac pre zlepšenie atmosféry v spoločnosti. Pred pár rokmi nemysliteľné. Nie sú verejnoprávne, môžu svoj politický názor prejaviť. Odplatou im bude zmena v predplatiteľskej základni. Sú naším hlasom a neoceniť ich snahu by bolo strieľaním do vlastných radov.

07.01.2020 | youri

Novinari maju informovat. Tu ti jeden novinar rovno hovori, ze jeho casopis to nehodla robit. Co myslis, je to este novinar, alebo uz politicky aktivista? Ak ta zaujimaju nazory Hriba a jeho skupinky politickych aktivistov, je to tvoja vec. Ja chcem vediet, co sa deje vo svete. A potom novinari, pardon politicki aktivisti, vyplakavaju, ze ludia stale viac informacii cerpaju z "pochybnych" zdrojov. No bodaj by nie, ked im ti isti ludia otvorene povedia, ze u nich ziadne informacie nezozenu.

07.01.2020 | Rakosnik

Teda... lepšie to nemohlo byť napísané.
Jedna vec ma neskutočne s**ie na slov.mediálnej scéne : neexistuje tu jediné médium, ktoré by sa snažilo
v rámci možností čo najobjektívnejšie prinášať informácie. Bez toho, aby niekoho evidentne podporovalo
alebo ignorovalo. Hríbove politické debaty sú úplne jednostranné, nie je tam žiaden stret názorov.
Všetci len tlačia svoju ideológiu a ostatných sa snažia vytesniť.
Bodaj by kotlebovci nemali takú podporu, keď sa s nimi nikto nechce baviť a potom sa neukáže akí sú primitívi.
Zem a vek radšej nebudeme predávať, spravíme z Rostasa martýra a jeho fanúšikovia sa len utvrdia v jeho pravde.

07.01.2020 | muchomuurka

Žiadna súkromná spoločnosť nie je povinná nikomu robiť hlásnu trúbu zadarmo ak sa mu jeho názory priečia... Toto je jediný spôsob ako mu naznačiť, že by už mal dospieť a nemoriť verejný priestor svojimi štvavo-lživými výrokmi. Každopádne je dôležité si položiť otázku komu sa tým daný politik chcel zavďačiť, slušným tolerantným ľuďom asi ťažko. Vidíme ako si motivuje ľudí s -istickými chuťami.

Jedna vec je objektivita a druhá vec je nechať si médium zneužívať človekom s temer extrémistickou klamlivou rétorikou motivovanou osobnými nezhodami. Čo tu už bývavalo pred storočím. Máme voľný trh a chvalabohu dnes i zákony, ktoré podobné výroky môžu médiá postaviť do svetla rôznych nápravných inštitúcií t.j. vyplakávaj na inom hrobe. Zaujímajú ma fakty a dotyčný poskytol aké objektívne fakty? POST-FAKTY! milý yourinko. Prípadne si na tie tvoje "fakty" zabrús na magiánove portály, tam budeš názorovo pochopený.

07.01.2020 | youri

No asi bude treba zabrusit aj na magianove portaly, muchomuurka. Pretoze na klasicke media sa ocividne neda spolahnut. Odmietaju totiz robit to, co je ich pracou - informovat o tom, co sa deje.
Matovic ma urazil, nebudem o nom informovat. Vojna je skareda, nebudem o nej informovat. Hromadne znasilnenia moslimami v zapadnej europe urazaju moju jemnocitnost, nebudem o nich informovat. Korupcia je taka nepekna a urazliva vec, nebudem o nej informovat. Som sukromna spolocnost, mozem sirit propagandu. A kazdy, kto mi ju nehodla zrat, nech si ide na magianove portaly. Tak vies, co? Oni na ne naozaj chodia. Nabuduce sa z magianovych preferencii tes a nevyplakavaj nad nimi. Koniec koncov, ludia robia len presne to, co im radis.

Iba bigot chce od novinarov, aby informovali o tom, co sa deje vo svete.

08.01.2020 | muchomuurka

:D Božinku toľko demagógie a argumentov ad hominem, ešteže reagujete k veci... Veda, fakty a rozum tu ešte dlho nebudú mať na ružiach ustlané. Namiesto racionálnej diskusie a vnímania faktov nastupujú kvázipráva usvedčených klamárov na prezentovanie sa v súkromnom médiu a prirovnávanie toho k faktu neinformovania o existencii vojny. Amen cma. Už začínam chápať, prečo je SK takou krajinou akou je a prečo ľudia utekajú.

Max Planck vo svojej autobiografii napísal "Eine neue wissenschaftliche Wahrheit pflegt sich nicht in der Weise durchzusetzen, daß ihre Gegner überzeugt werden und sich als belehrt erklären, sondern vielmehr dadurch, daß ihre Gegner allmählich aussterben und daß die heranwachsende Generation von vornherein mit der Wahrheit vertraut gemacht ist." Kto si počká, ten sa dočká: demografia v čase sa našťastie o podobných expertov ako Vy postará sama.

09.01.2020 | youri

Ake ad hominem? Aka demagogia? Veda, fakty, rozum? Co to ma spolocne s informovanim o tom, co sa deje o svete? Ludia stale viac nechcu ockovat deti. To je informacia, o ktorej maju novinari informovat. Oni nemaju co maturovat nad tym, ci to je v sulade s vedou, faktami, alebo zdravym rozumom. Matovic, ci sa ti to paci, alebo nie, je verejna osoba, o ktorej treba informovat. Ak klame, tak treba informovat, ze klame. Nikto od novinarov neziada, aby ho chvalili. Maju o nom informovat, aby ludia mohli ohladom jeho osoby urobit INFORMOVANE rozhodnutia. Ako sa maju ludia informovane rozhodovat, ked nie su informovani?

Co sem stale tahas vedu? Toto nema nic spolocne s vedou. Ja ako sukromna osoba nemozem byt vsade, na kazdej tlacovke, pri kazdej udalosti, ktora sa vo svete stane. Preto vznikla profesia novinara, ktory je plateny za to, ze je na tych miestach miesto mna a informuje ma o tom, co sa tam stalo, co kto povedal atd. Ak toto novinar nerobi, sam sa degraduje na uroven blogera, ktory niekde na nete zverejnuje svoje tretotriedne basnicky, alebo v horsom pripade svoje grafomanske narcisisticke textiky. A to je stav sucasnej slovenskej (celosvetovej) zurnalistiky.

A ak niekto uteka zo Slovenska, lebo mu vadi, ze ludia chcu byt informovani, aby mohli robit informovane rozhodnutia, tak nech ide kade lahsie. Ovci je tu uz aj tak dost, a cim viac ich odide, tym lepsie.

13.01.2020 | marfin

.tyzden s Hribom sa takymto počinom sám zaraďuje medzi bublinové média a tým vyjadruje nasledovné:
My vám prinášame len našu pravdu (rozumej: nami podporované informácie), čiže ak chcete byť komplexne informovaní, čítajte aj iné média s doplnkovými, resp. celospektrálnymi informáciami. Žeby to boli tie zlé konšpiračné?
:-)