Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Fun rádio nakupovalo weby. Získalo Profutbal.sk, Hokej.sk či Auto.sk

19.07.2016, 15:10 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Fun rádio pridalo do svojho online portfólia desať nových internetových domén. V rámci akvizícii je rozhlasová stanica novým vlastníkom športových webov Profutbal.sk či Hokej.sk, ale aj atraktívnej domény Spravy.sk. Všetky weby zastreší rádio pod svojím media representantive Radio Group.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Fun rádio informovalo v tlačovej správe, že získalo domény Hokej.sk, Profutbal.sk, F1.sk, Auto.sk, Mobil.sk, Beauty.sk, Spravy.sk, Mesec.sk, Point.sk a Hockey.sk.

Opravené: Prvých šesť z nich vydávala dosiaľ košická spoločnosť Benefit Trade, kde sú vlastníkmi podľa obchodného registra Peter Daduľák a Martin Kačmarik. Reklamu predávala spoločnosť Vivanta Františka Bauernfeinda.

Hoci weby nie sú zapojené v oficiálnom meraní online AIMmonitor, sú známymi a navštevovanými portálmi – aj vzhľadom na ich dlhšiu tradíciu a atraktívne domény.

Zvyšné štyri domény v nakúpenom balíku Fun rádia aktuálne neponúkajú žiadny obsah. Pri Spravy.sk a Mesec.sk je ako vlastník uvádzaná iná košická spoločnosť OneClick, ktorá na webe uvádza, že prevádzkuje weby Benefit Tradu. Registrátor domén SK-NIC už eviduje ako držiteľa domén Fun Media Group, čo platí aj o zvyšných weboch.

„Najmä v prípade spravy.sk, hokej.sk, auto.sk, mobil.sk, beauty.sk ide o domény prvej triedy, ktoré sú intuitívne a majú veľký potenciál. Treba však dodať, že do webových stránok, ktoré sú na niektorých nadobudnutých doménach umiestnené, sa už viacero rokov neinvestovalo. Čaká nás tak ešte niekoľko mesiacov tvrdej práce, aby sme z nich urobili silné športové stránky, spĺňajúce všetky požiadavky súčasnej doby,“ povedal k akvizícii Kamil Šimončič, web manažér Fun rádia.

Samotné Fun rádio na webe prevádzkuje svoj hlavný web Funradio.sk, ktorý je spomedzi stránok rádií dlhodobo najnavštevovanejší. V júni tohto roka web evidoval návštevnosť vyše 537-tisíc reálnych používateľov, vlani v marci však bol web aj nad 900-tisícovou hranicou.

Návštevnosť funradio.sk za ostatných 12 mesiacov:

Okrem toho patrí pod Radio Group web Infospravy.sk, ktorý pôvodne štartoval ako agregátor správ, no postupne pridal aj vlastný obsah. Posledným spusteným webom Fun rádia bol zábavný portál SaUkludni.sk, ktorý je pod doménou funradio.sk. Fun rádiu patrí dlhšie napríklad aj doména Radiobratislava.sk, plány s ňou stanica dosiaľ neprezradila. 

„Kombinácia online prostredia a rádia je jedným z najefektívnejších komunikačných kanálov. Poslucháčovi, ktorý je u nás na prvom mieste, vieme teraz ponúknuť ako vo vysielaní, tak aj v našom online prostredí ešte väčšiu rôznorodosť. Veríme, že rozšírením ponuky reklamného priestoru oslovíme aj nových klientov,“ doplnil k akvizícii generálny riaditeľ Fun rádia Patrik Ziman.

Fun rádio bude reklamu na všetkých weboch ponúkať cez svoj media representantive Radio Group. Ten tak môže aktuálne zväčšiť celkový objem ponúkaných konverzií bez nutnosti budovať vlastné nové portály. Nový cenník online priestoru ešte Radio Group na svojom webe neponúka. Media representative zastupuje pri predaji reklamy aj Fun rádio a ďalších desať menších, regionálnych rozhlasových staníc.

Trend posilňovania aktivít v online nasledujú aj ostatní rozhlasoví vysielatelia. Internet pre nich predstavuje vzhľadom na stagnujúci rozhlasový trh ďalšie možnosti príjmov, keďže online na úkor tradičných médií uprednostňuje hlavne mladá cieľovka.

Výzvou pre rádiá, ale aj ďalšie mediálne domy je, ako online patrične monetizovať – internetové príjmy majú aj v prípade Fun rádia na celkových príjmoch momentálne jednociferný podiel, naznačoval vo vlaňajšom rozhovore pre Mediálne.sk P. Ziman. Dá sa však predpokladať, že si vzhľadom na celkový vývoj budú ukrajovať z koláča čoraz viac.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Auto.sk, Beauty.sk, Fun rádio, Hokej.sk, Mobil.sk, Profutbal.sk, Radio Group, Spravy.sk, Vivanta

Diskusia (0 reakcií)