Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Facebook spúšťa službu Watch, ide konkurovať tradičnej televízii

10.08.2017, 09:50 | ČTK | Mediálne.sk

Sociálna sieť Facebook chce prilákať televíznych divákov. Spoločnosť rozšíri svoju ponuku videí o televízne programy, od profesionálneho ženského basketbalu až po prírodovedné zo safari a rodičovské relácie. Pre spoločnosť je to zatiaľ najväčšia expanzia do oblasti televízie.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

facebook

Produkt, ktorý je prepracovanou doterajšou videoponukou Facebooku, sa volá Watch. Najprv bude k dispozícii obmedzenej skupine používateľov v Spojených štátoch na mobilnej aplikácii, internetových stránkach a televíznych aplikáciách, uviedla firma.

Najväčšia sociálna sieť prišla s ponukou videa vlani. Odvtedy už viackrát naznačila, že by sa chcela stať zdrojom pôvodných a kvalitne produkovaných videí, než byť len platformou na zverejňovanie videí vytvorených používateľmi.

Facebook uviedol, že ponuka bude zahŕňať zápasy ženského národného basketbalového zväzu, rodičovské relácie od Time a programy zo safari z produkcie National Geographic. Facebook už v súčasnosti vysiela niektoré zápasy prvej ligy bejzbalu, v čom bude pokračovať.

Neprehliadnite

Rozvoj videa je zo strany Facebooku masívny, sociálna sieť už skôr oznámila, že sa púšťa aj do produkcie seriálov. Posledné dva si objednala nedávno.

Facebook sa snaží uspieť v silnej konkurencii nielen tradičných televíznych staníc, ale aj ďalších online hráčov ako Netflix, YouTube, Twitter a Snap.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy facebook

Diskusia (0 reakcií)