Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Energizer prišiel o šťavu. Jeho smartfón sa skončil fiaskom

19.05.2019, 15:00 | Matúš Kollár

Digitálny týždeň | A tiež: Zmažte sa z Googlu / Slack mieri vysoko / Facebook blokuje fake účty / ADMA a víťazi Digital Pie 2019

  • Tlačiť
  • 0

Energizer prišiel o šťavu

Známy výrobca batérií Energizer prišiel so smartfónom Power Max P18K Pop, ktorý nemal vyniknúť ničím iným, než – ako inak – kapacitou batérie. S masívnou kapacitou 18-tisíc mAh sľuboval najlepšiu výdrž spomedzi všetkých smartfónov na trhu a dal sa využívať dokonca ako power banka. Daňou za túto výdrž však bolo extrémne masívne telo, ktoré sa stalo i hlavným dôvodom neúspechu. Výrobca pre spustenie produkcie hľadal peniaze cez crowdfuning portál Indiegogo, vyzbieral však len jedno percento požadovaných prostriedkov.

Zmažte sa z Googlu

Ak ste si v minulosti nenastavili veci inak, Google má o vás veľmi presný prehľad – nehovoríme pritom len o navštívených webstránkach cez Google Chrome a nastaveniach pridružených služieb či aplikácií, ale tiež o histórii pohybu a lokáciách, ktoré ste navštívili. Zistite ako si upraviť tieto nastavenia a prípadne ich úplne zmazať.

Slack mieri vysoko

Možno ste o Slack nepočuli, no ide o veľmi prepracovanú aplikáciu na kolaboratívnu prácu pre malé tímy či korporácie s cieľom jednoducho a prehľadne monitorovať stav projektov. Spoluzakladateľ aplikácie Stewart Butterfield v uplynulých dňoch zverejnil veľmi pozitívne finančné výsledky a plány spraviť zo Slack najdôležitejšiu softvérovú spoločnosť na svete. Aktuálne Slack využíva cez 10 miliónov používateľov denne vo viac ako 600-tisíc spoločnostiach či tímoch, z toho 88-tisíc z nich využíva platený model.

Facebook blokuje fake účty

Facebook pred časom otvorene vyhlásil vojnu fake news a ich šíriteľom, čo len potvrdil v rámci konferencie F8. Posledné zásahy boli hlásené pred voľbami do Európskeho parlamentu z Talianska, kde Facebook zrušil niekoľko používateľských účtov a stránok, ktoré opakovane poskytovali nekorektné informácie.

ADMA a víťazi Digital Pie 2019

Na súťaži Digital Pie vyhodnocujeme každoročne s pomocou odbornej poroty tvorbu slovenských digitálnych agentúr a vyzdvihujeme výnimočnú prácu v troch kategóriách – Performance, Idea a Execution. Po kategórii Idea sa teraz pozrieme na víťazné kampane kategórie Execution aj s vyjadreniami členov poroty, prečo sa rozhodli digitálny koláč udeliť práve im.


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Digitálny týždeň

Diskusia (0 reakcií)