Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Digitálny týždeň: Vitaj, IPv6!

10.06.2012, 15:48 | Pavol Magic

Aká veľká je slovenská armáda v Cannes? Čo majú spoločné Batman a Twitterov nový vták? A koľko ste zaplatili za appku NBS aj vy?

  • Tlačiť
  • 0

Nový internetový protokol, ktorý vystriedal predošlý štandard IPv4, je oficiálne tu. Že ste si to ani nevšimli? To je dobre. Problémom „štvorky“ bol nedostatok IP adries, takže časom sa mohlo stať, že by poskytovatelia internetu nemohli pripájať na sieť nových používateľov. Všetko sa ale podarilo podľa plánov, takže pokojne môžete surfovať ďalej.

Slováci zaútočia na levov

Alebo skôr Levov. Hovorím totiž o tohtoročnej súťaži Cannes Lions, do ktorej Slováci poslali celkom 55 prihlášok. Z plnokrvných „digitáliek“ budú naše farby hájiť dve agentúry – ZARAGUZA Digital a TRIAD Advertising. Každá do súťaže prihlásila jednu prácu. Držíme palce!

Haluz týždňa: Twitter á la Batman

Vo štvrtok priniesol americký Mashable správu o tom, že Twitter vynovil svojho vtáka. Netrvalo dlho a ozval sa Josh Helfferich – nové logo otočil a vyfarbil a na svete bol jeden z najtweetovanejších obrázkov tohto týždňa. Logo Twitteru v tejto podobe nápadne pripomína Batmana. Aké drogy Josh pred týmto počinom požil, nie je známe.

batman twitter logo 237


Napadnutý LinkedIn

V stredu večer LinkedIn potvrdil informácie o úniku viac ako 6 miliónov hesiel. Sociálna sieť sa stala obeťou zatiaľ neznámeho ruského hackera. Zrejme sa jedná o sériu útokov, pretože neskôr počas týždňa začala narušenie bezpečnosti vyšetrovať aj hudobná stránka Last.fm a krádež 1,5 milióna hesiel nahlásila aj zoznamka eHarmony. Takže šup-šup, meniť heslá.

Mobilné aplikácie sú na Slovensku populárne

Svedčí o tom aj záujem vydavateľstiev. Najnovšou aplikáciou je Počasie Sme od Petit Pressu. A keby ste o tom nevedeli, tak jednu aplikáciu ste si zaplatili aj vy. Konkrétne Kurzy od Národnej banky Slovenska. Každý Slovák na ňu prispel približne 0,12 centu.

Autor je prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr

Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA (prečítajte si staršie vydania, aj RSS)

adma logo

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)