Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Dekáda úspechu: Microsoft prekonal Apple

02.12.2018, 15:35 | Matúš Kollár

Digitálny týždeň | A tiež: e-tron GT odstaví Model S / Vianočná radosť od Amazonu / YouPorn si kávičkári neužijú / Agentúry ADMA ovládli Effie

  • Tlačiť
  • 9

e-tron GT odstaví Model S

Nielen Mercedes, ale aj AUDI to s ofenzívou elektrifikovaných modelov myslí vážne. Posledný koncept e-tron GT z autosalónu v Los Angeles vyzerá ako vesmírna loď, ktorú pripravili na sériovú výrobu. Výkon 590 koní bude rozhodne dostatočný, dojazd 400 kilometrov skôr priemerný, ale najväčším lákadlom sú určite sľuby o dosiahnutí 80% kapacity akumulátorov za 20 minút nabíjania. Kedy začneme sledovať súboj AUDI vs Tesla? Tak skoro nie, pretože s výrobou sa počíta až od 2021.

Vianočná radosť od Amazonu

Okrem všetkých tradičných vizuálnych symbolov Vianoc je tu ešte jeden, populárny hlavne posledné roky – balík od kuriéra. Tieto od Amazonu sa usmievajú, spievajú, rozsievajú vianočnú atmosféru a dobrú náladu všade naokolo.

Microsoft prekonal Apple

Pamätáme si časy, kedy boli produkty Microsoftu niečo, k čomu nešlo mať vzťah – Windows mali všetci a mal ho rád málokto (ak vôbec niekto), Office bol také povinné zlo, smartfóny s Windows Mobile mali snáď len ľudia z korporátu vďaka „zásluham“ nákupného oddelenia. To všetko sa začalo za posledných desať rokov meniť, ale skutočnú akceleráciu bolo cítiť s nástupom Satya Nadellu do pozície CEO. Práve vďaka nemu sa gigant začal skutočne meniť na spoločnosť, ktorú by sme sa nebáli označiť slovom sexy. Microsoft sa v posledných dňoch dokonca vyšvihol na pozícu najhodnotnejšej spoločnosti na svete a po ôsmich rokoch jeho akcie prekonali Apple. Pozrite si super spracované video od Wall Street Journal.

YouPorn si kávičkári neužijú

Vo svete obsahu pre dospelých sa hovorí hlavne o PornHub – mimochodom, na ich legendárne koncoročné štatistiky sa už veľmi tešíme – avšak celkom zábavná správa sa objavila na Mashable o konkurenčnom YouPorn. Jeho vedenie zakázalo vo firemných kanceláriách piť kávu Starbucks ako reakciu na to, že Starbucks zakázal na svojich WiFi v kaviarňách pozerať porno.

Agentúry ADMA ovládli Effie

Jubilejná dvadsiata súťaž v efektivite reklamy Effie znamenala historický úspech pre agentúry ADMA – agentúrou roka sa stal vôbec po prvýkrát Triad, zlato získala Zaraguza za Kávičkárov, striebro išlo do Core4 za Viva Ulica! a znova do Triadu za Všetko bude online.

  • Tlačiť
  • 9

Tagy Apple, Digitálny týždeň, Microsoft