Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Číňania investujú milióny do virtuálnej reality pre autá

19.03.2017 | Matúš Kollár

Digizálny týždeň | Smart hodinky po švajčiarsky / Google vylepšuje algoritmus / #chutnystream 2017

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

WhatsApp a Telegram: bezpečná aplikácia slabá na webe

WhatsApp vďaka novému end-to-end zabezpečeniu pozdvihol úroveň ochrany osobných údajov na smartfónoch o level vyššie, čo sa však už nedá povedať o jeho webovom rozhraní. Firme Check Point Security sa podarilo vyvinúť trojského koňa, ktorý sa vie aktivovať ak používate webové rozhranie WhatsApp a kliknete na obrázok obohatený HTML kódom. Ten zabezpečí plný prístup k vašim správam, obrázkom, videám a kontaktom. Rovnakým problémom trpí aj iná aplikácia, Telegram. Ako inak bezpečné aplikácie zlyhávajú, ak ich používate v prehliadačoch, sa dočítate na Wired.com.

Alibaba investuje do automotive

Internetový gigant Alibaba v polovici minulého roka vstúpil do automobilového priemyslu a teraz sa rozhliada po ďalších investíciách. V hľadáčiku tentoraz zostal ruský startup WayRay, ktorý pripravuje systém navigácie založený na rozšírenej realite Navion. Je to v podstate oveľa inteligentnejšia obdoba head up displeja, s ktorým sa dnes v automobiloch stretávame pomerne bežne. Alibaba do projektu vložila 18 miliónov dolárov, detaily investície na TechCrunch.com.

Smart hodinky po švajčiarsky

Novinka TAG Heuer Connected Modular 45 je už druhým pokusom o smart hodinky od švajčiarského výrobcu hodiniek, ktorého preslávili predovšetkým modely Grand Carrera či Monaco, ktoré nosil aj Steve McQueen. Novinka rieši hlavný problém smarthodiniek – morálne zastaranie, kedy technológia ide dopredu a hodinky nie sú niečo, čo chcete meniť každé dva roky. Preto TAG Heuer prichádza s modulárnou konštrukciou, ktorá umožňuje vymeniť hodinový strojček aj za mechanický. Okrem toho to celé zaobaľuje do možností farebných či iných vizuálnych zmien, takže ak chete (a máte na to), môžete mať každý deň iné hodinky. Ide o naozaj zaujímavý kúsok a viac detailov o tomto prieniku klasického hodinárstva s moderným Android Wear nájdete na TREND.sk.

Google vylepšuje algoritmus

Vybraní zamestnanci dostali pridelenú novú smernicu, na základe ktorej budú posudzovať obsah stránok. Cieľom je odsunúť do úzadia konšpiračné či inak nedôveryhodné webstránky a zamedziť tak šíreniu dezinformácii. Obvineniam z cenzúry a obmedzenia slobody prejavu sa Google bráni, pretože webstránky z vyhľadávača celkom nezmiznú, len sa presunú vo výsledkoch nižšie. Podrobnosti v tomto článku.

Prvý #chutnystream 2017

Performance marketing a e-commerce môže byť pre niekoho tvrdým orieškom, nie však pre tých, ktorí s nami v uplynulom týždni poraňajkovali. Ak ste nemali možnosť zúčastniť sa osobne, tak na ADMA.sk nájdete prezentácie aj komentáre z prvých #digitalnechutovky roku 2017!

ADMA nie je jedno, či vašej webstánke darí, alebo nie! Všetko, čo sa na nej deje, môžete ovplyvniť. Keď to ovplyvníte správnym spôsobom, zvýšite výkon webu a zarobíte viac. Vysvetlíme vám, ako na to, v poradí už piatom článku o analytike.


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Digitálny týždeň

Diskusia (0 reakcií)