Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bývalý šéf spravodajstva RTVS Diko spolupracuje s Refresherom

19.06.2019, 10:37 | reb | © 2019 News and Media Holding

Bývalý riaditeľ sekcie spravodajstva, športu a publicistiky verejnoprávnej RTVS Lukáš Diko je externým konzultantom v lifestylovom webovom portáli Refresher. Radí hlavne jeho vedeniu, redakcii však pomáha aj pri náročnejších témach. O vstupe do Refresheru natrvalo momentálne neuvažuje.

  • Tlačiť
  • 0

O aktivitách L. Dika v Refresheri informoval Denník N. S vedením redakcie podľa vlastných slov podrobne konzultuje systémové novinárske veci. Redaktorom už pripravil aj workshop o novinárskej etike a pravidlách. Portál sa v minulosti stretával s kritikou pre nedodržiavanie autorských práv.

„Myslím, že zatiaľ nám obojstranne forma konzultácií vyhovuje. Navyše, momentálne okrem Refreshera participujem aj na niekoľkých ďalších projektoch a ich rôznorodosť mi vyhovuje,“ dodal L. Diko, ktorý z RTVS odišiel v lete 2017, po nástupe Jaroslava Rezníka na post generálneho riaditeľa.

Šéfom spravodajstva a publicistiky bol od nástupu Václava Miku ako šéfa telerozhlasu v roku 2012. L. Diko predtým pôsobil v Markíze, v ktorej bol šéfredaktorom spravodajstva od roku 2009, v televízii pracoval v minulosti aj ako reportér. Bol tiež redaktorom v Ta3, Rádiu Twist či v denníku Sme.

Jeho spoluprácu s Refresherom priblížil v rozhovore denníka spoluzakladateľ a šéf portálu Gábor Boros. Web pred časom začal spoplatňovať obsah. G. Boros už predtým pre Mediálne.sk uviedol, že týmto krokom sa v redakcii snažia „pokračovať v kontinuálnej snahe prinášať kvalitnejší a exkluzívnejší obsah pre čitateľov“.

Neprehliadnite

Refresher je zameraný na zábavný, virálny obsah so silným zásahom na sociálnych sieťach mal podľa údajov AIMmonitoru mesačnú návštevnosť približne 700- až 800-tisíc ľudí. Podľa aktualizovaného meranie návštevnosti webov IABmonitor eviduje Refresher za uplynulý mesiac vyše 1,1 milióna reálnych používateľov (RU).

G. Boros ani pre Denník N nespresnil aktuálny počet predplatiteľov, tvrdí však, že do marca 2020 ich chcú mať 10-tisíc. Métu 2-tisíc platiacich používateľov, ktorú G. Boros spomenul ako aktuálnu bázu abonentov Hospodárskych novín, už Refresher podľa slov zakladateľa prekonal. 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Lukáš Diko, Refresher

Diskusia (0 reakcií)