Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Ako digitál zmenil onaniu

18.06.2017, 15:49 | Matúš Kollár

Digitálny týždeň | Francúzska identita / Online kafíčkovanie / Spotify na vzostupe aj cez stratu

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Francúzska identita

Oklamal vládu a poukázal na hrozbu, ktorá v budúcnosti môže znamenať vážne bezpečnostné ohrozenie. Francúzsky umelec použil pre získanie ID karty fotografiu, ktorá bola kompletne pripravená v postprodukčných štúdiach, aké sa používajú pre filmy a počítačové hry. Ako tvrdí, fascinuje ho pohľad na moderné telo a prienik medzi realitou a virtuálnou identitou. Svoje umelecké dielo odhalil vo Facebook poste, kde rovnako uvádza, že francúzska vláda dovtedy o jeho čine nevedela. Viac na Mashable.com.

Ako digitál zmenil onaniu

Dokonca aj Forbes.com si niekedy strihne kontroverzné články, v tomto prípade o PornHube, najväčšej databáze ničoho („Čo robíš? Nič, miláčik...“) na svete. Až 75 percent návštev pochádza zo smartfónov, mierne vedú tie s Androidom a k dispozícii je viac ako desať miliónov videí, ktoré by vám zabrali 173 rokov, ak by ste si ich chceli pozrieť. A to by žiadne nemoholo pribudnúť, čo sa pre komunitu presahujúcu dvadsať miliónov používateľov rozhodne nestane. Priemerný čas na stránke takmer desať minút môže závidieť asi každé svetové médium. Ak vám nevadia online štatistiky s miernou prímesou perverznosti, tento narodeninový článok je jednoducho pre vás!

Spotify na vzostupe aj cez stratu

Streamovanie hudby je skvelá vec, no zatiaľ to nevyzerá byť rovnako skvelý biznis. Spotify medziročne získalo štyridsať miliónov nových predplatiteľov, no prevádzková strata dosiahla viac ako štvrť miliardy dolárov. Služba to však pripisuje expanzii, vývoju nových produktov a naberaniu zamestnancov. Príjem firmy však vyzerá zaujímavo – z dvoch miliárd dolárov v prechádzajúcom roku poskočili na takmer tri. Viac v tomto článku.

Online kafíčkovanie

Google nás chce zbaliť na webstránky zdarma, Snapchat na Ad Manažér a videá, Skype sa kvôli nám prezliekol do nového šatu a Facebook na našu ochranu nasadzuje robotov. Prehľad made by Paravan o novinkách v digitálnom marketingu obsahuje naozaj všetko, čo by ste mali vedieť!

Jeden svet (ADMA) nestačí

S realitami sa pohrávame aj nadalej a teraz bude reč o takzvanej zmiešanej realite - aký je vlastne rozdiel medzi rozšírenou realitou, virtuálnou realitou a zmiešanou realitou? Dozviete sa na ADMA.sk.

Okrem realít nezabudáme pravidelne raňajkovať a tak si môžete s nami užiť buď osobne, alebo virtuálne v zápise z #digitalnechutovky, ktoré boli prvýkrát v tandeme agentúra – klient a vypálilo to super!


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Digitálny týždeň

Diskusia (0 reakcií)