Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Získajte komplexný prehľad v digitálnom marketingu za 4 dni!

01.02.2017 | IAB Slovakia

Už 8. marca 2017 otvára združenie pre internetovú reklamu a biznis - IAB Slovakia druhý ročník Digital Master Course, ktorý študentom poskytne vedomosti z digitálneho marketingu od analýzy dát, cez plánovanie až po vyhodnotenie internetových kampaní.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

8 samostatných vzdelávacích modulov vedú špičkoví lektori prevažne z radov členov IAB Slovakia - najväčších mediálnych agentúr a internetových médií.

Kurz tak ponúka jedinečnú možnosť interakcie medzi lektormi a študentmi, ako aj praktické ukážky či case studies zo slovenskej digitálnej praxe.

Cieľom kurzu je naučiť študentov masmediálnych a marketingových odborov či juniorov z médií a agentúr porozumieť online nástrojom a základným princípom a prepojeniam v súčasnom neustále sa meniacom prostredí digitálnej reklamy. Marketéri získajú komplexný prehľad o možnostiach oslovenia svojich zákazníkov prostredníctvom internetovej reklamy a online komunikácie.

Aký je rozdiel medzi performance marketingom a brandingom? Čo obsahuje brief pri plánovaní reklamnej kampane? Ako funguje search marketing? Prečo je dôležité nezabudnúť na hodnotný obsah webov, blogov či postov na sociálnych sieťach? Čo je vlastne natívna reklama? Komu a za akých podmienok môžem poslať newsletter? Na čo si treba dávať pozor pri tvorení online obsahu? Nielen na tieto otázky dostanú na jar odpoveď účastníci druhého ročníku kurzu počas štyroch dní nabitých informáciami z digitálneho a mediálneho odvetvia.

Prihlásiť sa do kurzu je možné na webe iabslovakia.sk/kurzy, kde nájdete aj kompletné sylaby, stručné vizitky našich lektorov a recenzie.

Počet miest je limitovaný na 25, aby sme zachovali možnosť vzájomnej komunikácie medzi študentami a lektormi a takisto mohli zodpovedať na všetky prípadné otázky. Zaregistrovať sa je možné aj na vybraté samostatné moduly kurzu.

Daša Karpelová, výkonná riaditeľka IAB Slovakia: ,,Vzhľadom na úspech pilotného ročníka kurzu, ktorý absolvovalo 32 študentov a veľký záujem oň, sme sa rozhodli pokračovať vo vzdelávaní opäť hneď na jar. Digital Master Course je ukončený skúškou a certifikovaným diplomom, ktorý je nepochybne už teraz ďalším plusovým bodom v životopise uchádzačov o pracovné pozície z online segmentu, ktorých ponuka na trhu práce je stále vysoká.

V tomto roku rozšírime náš vzdelávací program o ďalšie špecializované workshopy, napríklad na témy: PPC, SEO optimalizácie či programmatic, ktoré už pôjdu hlbšie v danej problematike. Naviac sme uzavreli spoluprácu s IAB US ohľadne možnosti absolvovania skúšky a získania najvyššieho stupňa certifikátu napríklad z oblasti mediálneho nákupu a plánovania či media sales za výrazne zvýhodnených cenových podmienok pre našich členov.’’

Jon Kabat-Zin povedal: „Nemôžeš zastaviť vlny, ale môžeš sa naučiť surfovať.“ To  vystihuje zmysel vzdelávania, nielen v online.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)