Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

V kluboch na Pokec.sk už viac ako milión členov

17.09.2010, 09:52 | Azet.sk

Kluby najnavštevovanejšieho slovenského komunitného portálu Pokec.sk majú už po mesiaci svojho fungovania 1,04 milióna členov, ktorí založili spolu takmer 60 000 klubov.

  • Tlačiť
  • 0

Kluby najnavštevovanejšieho slovenského komunitného portálu Pokec.sk majú už po mesiaci svojho fungovania 1,04 milióna členov, ktorí založili spolu takmer 60 000 klubov.

Kluby sa od svojho spustenia stretli s obrovským záujmom používateľov Pokec.sk. Za mesiac je členom aspoň jedného klubu už viac ako milión userov a denne pribúdajú ďalšie tisíce nových.

Kluby poskytujú náštevníkom Pokecu možnosť spájať sa a kontaktovať na základe spoločných záujmov, myšlienok, či napríklad fanúšikovstva. Sú rozdelené do viacerých kategórií podľa svojej tematiky. Najpopulárnejšími kategóriami sú podľa očakávania zábava (k 13.9. je v nej 9214 klubov), vzťahy a hudba.

Najpočetnejším klubom je „Celý Pokec napcháme do tohto klubu“, ktorý má takmer 36 000 členov. Top kluby sú postavené na myšlienkach, výrokoch, s ktorými sa používatelia stotožnili. Dvojkou je napríklad klub „To, čo urobíš, je viac ako to, čo povieš“.

Používatelia si predovšetkým nechávajú krátke odkazy na nástenkách klubov, umiestňujú a komentujú tu svoje foto a videá, zdieľajú svoje názory, hľadajú ľudí na zoznámenie.

Kluby môžu zakladať všetci užívatelia podľa svojho uváženia a pozývať doň svojich priateľov, ale i ostatných návštevníkov Pokec.sk. Bežnými funkcionalitami sú nástenka, fotoalbumy, videá i blogy, ktoré môže pridávať ako zakladateľ klubu, tak i jeho členovia. Kluby sú monitorované, správca môže obmedziť jeho zobrazovanie používateľom do 18 rokov.

Kluby sú v typickej grafike Pokec.sk. Stali sa pevnou súčasťou horného navigačného menu, profilov užívateľov i nástenky, čiže „klubovú“ aktivitu používateľa zachytia všetci jeho priatelia pomocou nástenky i sekcie „čo je nové“.

„Sľubný rozbeh klubov nás veľmi teší. Pomocou nich dávame našim používateľom možnosť ešte lepšie sa spájať podľa ich záujmov, či názorov. Na rozdiel od iných sociálnych sietí chceme zabezpečiť, aby boli kluby neustále aktívne. Postupne budeme dopĺňať ďalšie funkcionality, pribudnú napríklad mimoriadne zaujímavé grafické možnosti,“ hovorí šéf Azet.sk Milan Dubec.

Komerčné použitie klubov je zatiaľ limitované na partnerov s akcentom na pridanú hodnotu pre používateľov.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)