Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Ringier Axel Springer v spolupráci s denníkom Bild spúšťajú online portál Noizz aj na nemeckom trhu

02.02.2017 | Ringier Axel Springer Slovakia

V stredu 1. februára 2017 uvádzajú denník BILD a Ringier Axel Springer Media (RASM) na nemecký trh nový online portál.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

NOIZZ bude prinášať správy podávané moderným, osobitým a prekvapivým spôsobom o všetkom, čo zaujíma mestskú a digitálne zameranú cieľovú skupinu: od módy a životného štýlu, cez pouličné umenie a hip hop, až po politiku a dianie v spoločnosti. NOIZZ informuje spôsobom, ktorý je pre cieľovú skupinu prirodzený – cez smartfóny a sociálne médiá pomocou textov, obrázkov a videí.

V Nemecku vzniká projekt NOIZZ ako výsledok spolupráce medzi denníkom BILD a skupinou RASM. Od novembra 2015 funguje portál NOIZZ úspešne v Poľsku, od roku 2016 aj v Srbsku a na Slovensku. Medzičasom dosahuje návštevnosť 7,5 milióna užívateľov za mesiac.

Novovytvorenú redakciu povedie Manuel Lorenz z tímu New Platforms denníka BILD. Prispievať bude aj ďalší redakčný tím mladých žurnalistov z Axel Springer Academy. Obsah bude doplnený aj článkami od blogerov a influencerov. Za marketing portálu NOIZZ v Nemecku je zodpovedná agentúra Media Impact, ktorá sa zameria predovšetkým na natívne kampane, pričom využije aj vplyv významných osobností z online prostredia.

Stefan Betzold, generálny riaditeľ BILD Digital: „NOIZZ je zameraný na generáciu, ktorá samu seba definuje svojim životným štýlom – sú neustále online, orientovaní na mestský život, hlasní a vždy hľadajú niečo nové.“

Jovan Protić, Digital Publishing Director RASM AG: „Vďaka našej spolupráci s denníkom BILD, môžeme pokračovať v úspešnom príbehu NOIZZ, čím sa NOIZZ postupne mení na európsku mediálnu značku.“

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)