Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ringier Axel Springer Media AG získava väčšinový podiel vo vedúcom slovenskom online portáli Azet.sk

17.12.2010, 09:31 | Ringier Axel Springer

  • Tlačiť
  • 0

Spoločnosť Ringier Axel Springer Media AG, jedna z vedúcich mediálnych spoločností v strednej a vo východnej Európe, získala cez svoju slovenskú dcérsku spoločnosť 70 %-ný podiel na prevádzkovaní slovenského online portálu Azet.sk. Internetový portál Azet.sk spája viacero rozličných webstránok a online služieb. Spoločnosť, ktorá vznikla v roku 1997, dosahuje momentálne penetráciu viac ako 75 % populácie (približne 1,9 milióna reálnych užívateľov) a stojí tak na špici online trhu.

Florian Fels, CEO spoločnosti Ringier Axel Springer Media AG: „S účasťou na Azet.sk sme okamžite získali vedúcu pozíciu na slovenskom online trhu, ktorý by mal podľa prognóz v nasledujúcich rokoch narásť až o 25 %. Portál so širokým obsahovým zameraním sa výborne hodí k našim silným mediálnym značkám a vhodne dopĺňa existujúce portfólio na Slovensku. Teší ma predovšetkým to, že existujúci manažérsky tím okolo štyroch zakladateľov spoločnosti Azet.sk nás bude aj naďalej podporovať pri inováciách a digitalizácii spoločnosti Ringier Axel Springer AG v strednej a vo východnej Európe.“

Milan Dubec, zakladateľ a CEO spoločnosti Azet.sk: „V skupine Ringier Axel Springer sme našli partnera, ktorý mal záujem o dlhodobé strategické partnerstvo s cieľom ďalej budovať spoločnosť. Našim spoločným cieľom je pokračovať v expanzii nášho online biznisu a v posilňovaní pozície spoločnosti Azet na trhu. To nás presvedčilo a tešíme sa na ďalšie roky spolupráce.“

V aktuálnom rebríčku spoločnosti Deloitte najrýchlejšie sa rozvíjajúcich technologických firiem v strednej Európe sa Azet.sk nachádza na ôsmej pozícii, v rámci Slovenska je na prvej priečke.

O spoločnosti Ringier Axel Springer Media AG:

Spoločnosť Ringier Axel Springer Media AG je jednou z vedúcich multimediálnych spoločností v strednej a východnej Európe s aktivitami v Poľsku, Českej republike, Srbsku a na Slovensku. Vďaka svojim silným a úspešným značkám ako FAKT, BLESK, NOVÝ ČAS a BLIC je Ringier Axel Springer Media AG dynamickým spojením nezávislých podnikov. Široké portfólio a jasné zameranie na rast a digitalizáciu robia zo spoločnosti Ringier Axel Springer Media AG jednotku na trhu v segmente vysokonákladových bulvárnych  novín, ako aj jedného z najväčších vydavateľov časopisov. 

Spoločnosť Ringier Axel Springer Media AG vznikla v roku 2010 ako spojenie švajčiarskeho Ringier AG a nemeckého Axel Springer AG, v ktorom obe spoločnosti spojili svoje medzinárodné aktivity v strednej a východnej Európe. Ringier Axel Springer Media AG naďalej rozvíja silné postavenie oboch akcionárov v Poľsku, Česku, Srbsku a na Slovensku a momentálne vydáva viac ako 100 printových titulov a prevádzkuje viac ako 70 online produktov. Ringier Axel Springer Media AG so sídlom v Zürichu je s obratom 414 miliónov eur, s EBITDA 62 miliónov eur a s 4 800 zamestnancami jednou z vedúcich multimediálnych spoločností v strednej a východnej Európe.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)