Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Festival Pohoda bude mať na Viberi nový balík nálepiek a slovenskú komunitu

17.06.2019, 13:45 | Viber

Rakuten Viber (jeden zo svetových lídrov na trhu textových aplikácií) aj tento rok pokračuje v spolupráci s festivalom Pohoda, ktorý je jeho prvým partnerom na Slovensku.

  • Tlačiť
  • 0

Festival Pohoda si na tomto obľúbenom messengeri založil minulý rok Pohoda Festival Official Community a chatbota a teraz sme vytvorili ďalšiu komunitu „Pohoda Festival Slovensko“ ako aj nový balíček nálepiek (sticker pack).

Pôvodná komunita „Pohoda Festival Official“ bude aj naďalej prinášať novinky a zábavné fakty pre zahraničných návštevníkov v angličtine, zatiaľ čo nová komunita „Pohoda Festival Slovensko“ sa zameria primárne na followerov u nás a budeme sa im na nej prihovárať v slovenčine s lokálnym obsahom.

V tomto roku plánuje Pohoda na Viberi prinášať aj exkluzívne rozhovory s umelcami počas festivalu v rámci oboch komunít. O ktorých umelcov pôjde, zistíte v najbližších týždňoch tým, že sa pripojíte ku komunite Pohoda Festival Official community a Pohoda Festival Slovensko komunita.

Nový balíček nálepiek je k dispozícii na stiahnutie od štvrtka 13. júna a bude stiahnuteľná počas troch mesiacov od spustenia. Sticker pack navrhla naša dvorná dizajnérka Tereza Maco (víťazka Národnej ceny za komunikačný dizajn). Nálepky budú k dispozícii v slovenskej a anglickej verzii.

Vzhľad stickerov sa nesie v súlade s našou tohtoročnou vizuálnou identitou a je založený na jednoduchých tvaroch a žiarivých farbách. Mnohé zo samolepiek môžu byť použité na uľahčenie a zrýchlenie každodennej komunikácie, čo reprezentujú heslá ako „Vidíme vás“, „Ahoj“, „Vďaka“, „Áno“, „Nie“, „Yeah“ a mnohé ďalšie.

Najbežnejšiu festivalovú komunikáciu zatraktívnia a zefektívnia pekne graficky spracované heslá ako „Zľava od zdravého chlapa !!!“, „Chcem Pohodu každý deň“, „Poďme na pivo“, „Kde je váš stan?“. Tohtoročnou špecialitou je nálepka „Recycle“, ktorá chce povzbudiť ľudí, aby recyklovali odpad na festivale aj doma.

Pohoda Viber Stickers neostanú len na Viberi, ale použijeme ich aj na tohtoročnom merch-i. Detské tričká a piny budú obsahovať niektoré z nálepiek a budú na predaj počas festivalu v Pohoda shope a po festivale online.

Minulý rok si ľudia stiahli balík Pohoda Sticker Pack od štúdia Milk viac ako 385-tisíckrát. Nálepky boli použité v takmer milión správach. Skvelé minuloročné výsledky nás motivujú, aby naša spolupráca priniesla radosť ešte väčšiemu počtu ľudí. Najnovšie nálepky je možné stiahnuť v angličtine a slovenčine.

V oboch jazykoch je k dispozícii aj chatbot, ktorý môže informovať návštevníkov o novinkách festivalu na základe osobných hudobných preferencií.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)