Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vysoké zisky z investigatívy: ako francúzsky online denník zarába na webe

08.04.2019, 18:17

Keď v roku 2008 vznikali, mnohí sa im smiali. Dnes majú vyše 150-tisíc predplatiteľov a minulý rok zaknihovali zisk dva milióny eur. Francúzsky online denník Mediapart založili bývalí šéfredaktori novín Le Monde a Libération, ktorým na trhu chýbala investigatíva. Viaceré veľké kauzy, ktoré rozpútali práve rešerše Mediapartu, dlhodobo presviedčajú čitateľov, že za obsah na webe sa oplatí platiť. O úspešnom mediálnom projekte hovorí Donatien Huet, ktorý má v Mediaparte na starosti rozvojové formáty a aktivity.

  • Tlačiť
  • 0
  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)