Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Štúdia Facebooku: Pozitívne „gender“ reklamy sa firmám oplatia

13.09.2017, 09:18

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Reklamy, ktoré bojujú proti stereotypom a podporujú ženy, sú nielen chvályhodnou a spoločnosti prospešnou aktivitou. Podľa prieskumu Facebook IQ majú výrazný vplyv aj na obchodné úspechy firiem.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)