Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Facebook prestane spoplatňovať náhodné kliky na reklamu

11.08.2017, 09:08

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Kliknúť na mobile na banner, keď ste ho chceli v skutočnosti vypnúť krížikom, nie je nič neobvyklé. Facebook vychádza v ústrety inzerentom v rámci Facebook Audience Network a kliknutia používateľov, ktorí do 2 sekúnd opustia landing page reklám, prestane spoplatňovať.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)