Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Trhový podiel TV

  Trhový podiel TV (%) Medziročný pohyb (%) Pohyb medzi 2 týždňami (%)
1. TV Markíza19,41,62,6
2. TV Joj16,01,01,5
3. Jednotka10,10,2-3,5
4. Doma4,4-0,20,0
5. Dajto3,40,20,3
6. Plus3,2-0,20,2
7. Wau2,6-0,60,2
8. Dvojka2,10,1-3,5
9. Ta31,90,10,1
10. Nova International0,70,10,1
11. Prima Plus0,6-0,10,1

 

Vyberte obdobie

Vložiť na svoj web

prieskum trhu a médií na
www.mediansk.sk