Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Trhový podiel TV

  Trhový podiel TV (%) Medziročný pohyb (%) Pohyb medzi 2 týždňami (%)
1. TV Joj16,21,90,7
2. TV Markíza16,0-2,1-1,0
3. Jednotka11,2-0,60,0
4. Doma3,9-1,1-0,1
5. Dajto3,7-0,10,0
6. Plus3,6-0,1-0,1
7. Dvojka3,6-0,80,8
8. Wau2,40,2-0,5
9. Ta31,8-0,50,0

 

Vyberte obdobie

Vložiť na svoj web

prieskum trhu a médií na
www.mediansk.sk