Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Trhový podiel TV

  Trhový podiel TV (%) Medziročný pohyb (%) Pohyb medzi 2 týždňami (%)
1. TV Markíza16,6-1,50,3
2. TV Joj14,80,00,0
3. Jednotka11,40,30,1
4. Doma4,10,10,0
5. Wau3,10,70,1
6. Dvojka3,10,0-0,9
7. Plus3,0-0,4-0,1
8. Dajto2,9-0,30,0
9. Ta32,30,2-0,4
10. Prima Plus0,70,1-0,1
11. Trojka0,7NA0,0
12. Nova International0,5-0,10,0

 

Vyberte obdobie

Vložiť na svoj web

prieskum trhu a médií na
www.mediansk.sk