Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Trhový podiel TV

  Trhový podiel TV (%) Medziročný pohyb (%) Pohyb medzi 2 týždňami (%)
1. TV Markíza19,00,5-1,7
2. TV Joj16,50,70,5
3. Jednotka10,70,50,1
4. Doma4,0-1,00,0
5. Wau3,20,30,3
6. Dvojka3,00,31,0
7. Plus2,80,1-0,2
8. Dajto2,8-0,40,0
9. Ta31,90,2-0,4
10. Nova International0,70,10,1
11. Prima Plus0,50,00,0

 

Vyberte obdobie

Vložiť na svoj web

prieskum trhu a médií na
www.mediansk.sk