Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Plus 7 dní, je rýdza mediálna žumpa ?

04.10.2015 | Ratataplán

Týždenník neustále narušuje prezumpciu rozumu a etiky. Námietka, že časopis plní informačnú úlohu žurnalistiky, neobstojí. Investigatívny novinár má pátrať po pozadí a súvislostiach prípadov verejného záujmu.
Korupcie pri verejných zákazkách samozrejme prioritným verejným záujmom je, lenže veľmi často sa objavujú iba „prkotiny“ , neobjasňuje sa žiadne pozadie ani súvislosti. To nie je investigatívna, ale parazitujúca žurnalistika. Najbližšie má k bulváru najhrubšieho zrna. Je smutné, že sa nájdu čitatelia, ktorí si túto mediálnu„žumpu“ ešte aj kúpia.
Toto si myslím. Toto je môj názor. Mýlim sa ? Ak áno, prosím opravte ma.

 Pravidlá diskusie