Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Reklama počas filmu

26.05.2014 | Ratataplán

Reklama počas filmu my vadí a pôsobí kontraproduktívne. Vždy keď sa objaví reklama a to dosť často, jednoducho prepnem a už nedopozerám. Takže nepozerám skoro nič. "Výrobky,tovar, služby" - ktoré prerušia dej, jednoducho na trhu ignorujem. Nikdy ich nekúpim !! a čo Vy priatelia, nelezie Vám TV reklama už aj z miesta, kde vám nikdy nezasvieti slnko.?? mne nie...lebo ponuky vždy a úspešne ignorujem.!!
:-)))

 Pravidlá diskusie

30.05.2014 | Mokion

Ja komerčné žumpy nepozerám vôbec. Prednosť majú dokumentárne kanály, kde síce na niektorých reklamy chodia tiež, ale bloky sú krátke, takže mi až tak neprekážajú. Navyše predpokladám, že financie z tých mála reklám idú na výrobu ďalších dokumentov, takže je to pre mňa ok. :)

16.06.2014 | Martika

S reklamou počas filmu som sa zmierila, je mi jasné, že peniaze vládnu svetom. Čo mi prekáža, je nastavenie času - ak po reklame nasleduje 5 minút filmu a znova 10 minút reklamy a ukážok, alebo reklama 3 minúty pred koncom filmu alebo seriálu - samozrejme skoro 10 minút.. A ešte viac mi prekáža, že ani jedna TV sa neunúva nastaviť program tak, aby rátal s 10 min. reklamou. Veď je to tak jednoduché: Seriál - 2 reklamy cca 18 minút, nie je problém vyrátať kedy pôjde nasledujúci seriál. Ak máte setabox, tak máte smolu. Už Panelák končí o 10 minút neskôr, takže koniec je na seriáli Kosti, tie zase na končia na ďalšom, a posledný film alebo seriál musíte nastaviť aj o 30 minút, a tak to ide dokolečka na JOJke a Markíze. Len pri českých staniciach si nemusíte nič pridávať, pretože tam s reklamou počítajú. Reklamy sú strašné, preto sa snažím všetko nahrávať a reklamu pretáčam. Najhoršia a najodpornejšia reklama je ALZA ...bŕŕŕ

25.06.2014 | buko1

Zákon umožňuje 12 minút reklamy za hodinu.

Ak je film 90 minútový, tak ho môžu natiahnuť až o 24 minút reklamy plus nejaké upútavky (48 minút + 12 minút reklamy + 42 minút + 12 minút reklamy - a v každom bloku reklamy zaradiť pár minút upútavok) - teda na cca 120 minút. 45 minútový seriál sú schopní natiahnuť na cca 60 minút (reklamy + upútavky) - takže by nemeli mať problém s výpočtom správneho času začiatku a konca relácií. Ale to by sme mali moc jednoduché.

29.06.2014 | Martika

buko1 - neviem, či sa to nezmenilo, lebo už minimálne 2 roky je už pri 40 minútovom seriáli reklama min. 20 minút. Pri filme stihnú aj 4 reklamy a film sa nám predĺži aj o 40 minút. Dovtedy boli nejako limitovaní, ale potom sa to zmenilo. Najviac mi prekáža, že všetky TV dávajú veľkodušne filmy pre deti vo večernom čase, ktoré sa s reklamou natiahnu aj do 22.30 h, čo sa mi zdá dočista choré. Páčilo sa mi, keď Markíza sa pýtala detí , čo by chceli a tie jej povedali, aby filmy pre deti dávali skôr... no ja to nahrávam a potom si to púšťajú v normálnom čase a bez reklamy.

03.09.2014 | Jozef321

Uz roky to media prehanaju s reklamami vo filmoch.
NAOZAJ som prestal pozerat stanice typu JOJ, Markiza a dalsie, ktore su v podstate ciste reklamne, a lakaju starymi alebo pofidernymi programami.

29.12.2014 | petter

co nechapem ja je mnozstvo promo shaizu na dajto, joj+ a tak podobne.. radsej by som sa pozeral na teletubies po nejakej casti jak toto