Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

televízie podporujú šmejdov?

30.03.2014 | Ratataplán

Reklama je dôležitým spojivom medzi konzumentom a výrobcom.... musí však spájať určité etické kritéria. Dnešná reklama doslova pracuje manipulatívnym spôsobom, aby sa dosiahol cieľ a záujem zákazníka....zákerne pracuje s manipulativnými trikmi.Je to v poriadku.? Sú to šmejdi..?!!

 Pravidlá diskusie

30.03.2014 | gejza77

ja osobne od reklamy nič iné ako manipulatívne triky ani neočakávam a svoju šesťročnú dcérku vychovávam v duchu, že to, čo je v reklame si nesmie kúpiť, lebo z toho chytí rakovinu ...

15.04.2014 | Martika

To sa mi zdá trochu prehnané, hádam by sa našlo aj iné vysvetlenie ... v reklame sú občas aj dobré alebo normálne veci a ak to ochutná od niekoho iného ... buď sa bude báť, že zomrie alebo zistí, že tato je klamár. Nie je to dobrý dôvod pre 6-ročné dievčatko. Niekto v rodine zomrel na rakovinu? Chápe, čo to znamená?

01.05.2014 | Jandro

Kto by si kupoval niečo len na základe reklamy?