Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza v DVB-T

22.08.2016 | gaben

Na Omediach.com sa objavilo, že vraj Markíza odchádza z DVB-T
Je "žartované", čím odôvodňuje vedenie Markízy svoje rozhodnutie: " V budúcnosti sa vysielanie bude orientovať na satelitný, káblový a IP TV príjem, ktoré umožňujú nielen sledovať televízne stanice v HD kvalite, ale zaisťuje aj prístup k Hbb TV, rôznym preview a archívnym záznamom a poskytuje aj množstvo ďalších služieb," píše Markíza v tlačovej správe."

Buď tam majú absolútne technicky hlúpych ľudí, ale všetko vymenované: HD, HbbTV, preview, archív a ďalšie služby dohromady poskytuje práve najdokonalejšie DVB-T... ., podmienkou pre HbbTV a iné služby je i tak možnosť pripojenia televízneho prijímača k internetu. RTVS už HbbTV a archív využíva, i keď v skúšobnom režime pár rokov... (na Slovensku nemá konkurenciu) , veľká časť Českých televíznych staníc HbbTV, preview, archív a iné služby už dokonale využíva vďaka práve DVB-T v spojení s internetom v televíznom prijímači a poskytuje tak omnoho väčší komfort na pozeranie TV kanálov neviazaných dátovým tokom a inými "službami" cez internet !!!

 Pravidlá diskusie

03.11.2016 | Satelitak

Takyto odchod od divaka paradoxne sledovanost neznizi. Piplmetre su u ludi, ktori maju satelit, takze tu odliv nezmeraju. Ked prestanu sirit signal dvbt, aj spolocnosti, ktore sa meranim zaoberaju napr. Tns sk, uz tieto informacie mat nebudu. To znamena, ze markiza bude predavat reklamu rovnako. Peniaze za sirenie dvbt zostanu v penazenke. Realne si u ludi pohorsia vela.

07.11.2016 | gaben

Bol by si prekvapený, že ich zaujímať budú, kde sú tých 37% domácností, ktoré pozerajú TV cez DVB-T a prečo majú platiť za reklamu aj v prime time ešte viac.... !!!!!
Tento vysielateľ sa začína správať tak, ako keby bol jediný na trhu.
Zvyšuje ceny za reklamu, napriek tomu, že ich bude "sledovať" menej ľudí. Ľuďom a Rade pre vysielanie a retransmisie klame, že sú zadarmo a žijú iba z reklamy, no od operátorov pýtajú peniaze za ich šírenie, čo v konečnom dôsledku sa VŽDY odzrkadľuje na cene operátora, navyše sú napadnuteľní, lebo prestanú spĺňať podmienky licencie celoplošne dostupného šírenia svojich programov BEZ ĎAĽŠÍCH NÁKLADOV pre koncového užívateľa. Najviac ma "pobavuje", keď ešte vyhlasujú, že za HD si treba priplatiť, a čo dnes HD televízne prijímače nie sú štandard? Ďalej vyššie nad Tebou spomenuté...
To radšej si priplatím tie 2 eurá za RTVS!!!