Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Jojke prepadol cely program

04.09.2014 | tvmaniak

čakali ste že jojke takto prepadne program?
Ako tipujete sledovanosť dr.Emy
a V siedmom nebi?

 Pravidlá diskusie

05.09.2014 | ronn

Ema dopadla asi takto:
http://mediaboom.sk...

05.09.2014 | martinSN

Ja neviem, ale JOJ je jednoducho vedla. Nasadila na PLUS serialy, zaroven tie iste na JOJ, reprizuje ich este aj na WAU - a divakovi sa to zlieva. Aj ked vidi novu seriu, pride mu to, ze to uz videl.

Popravde chcel by som aby v nedelu prepadla show V siedmom nebi - ale nie zo skodoradosti, ale preto aby si v JOJ spravili velku poradu a vymysleli nieco originalne, nove, zaujimave. Nemozu si vymsliet sloty serialove a potom tam hadzat serialy, ci zaberu. Nech sa skusia opytat sami seba, co na trhu nie, na co by si divaci radi prepli...

05.09.2014 | trafick

JOJ si za Borovského dokonale pokazila imidž. Mnoho ľudí, hlavne diváci s vyšším vzdelaním - ju začali považovať za mediálnu stoku, čo sa teraz ťažko napráva. Tiež ma zaujíma, ako dopadne nedeľa ... Otázne je, čo budú v JOJ považovať za prijateľný výsledok. BTW: mne zatiaľ z upútavok napr. murujúci Jano Mečiar a.p. príde skôr ako formát Báječný deň, čo vysielala Markíza.
A tiež aby ten strašne dlhý nedeľný večerný slot nebol skôr na škodu.. Uvidíme -každopádne, zdá sa, že je to pre JOJ jedna z posledných šancí na nejakú spásu ešte v začiatku sezóny.
A Rok koňa nech radšej do konca roka ani len nekúšajú .....

06.09.2014 | TVmaker

Ono za pána Borovského bola Jojka trendová a snažila sa prinášať vždy niečo nové aj keď nad úrovňou určitých programoch by sa dalo polemizovať ale predsalen bola taká doba a diváci to jednoducho chceli tak ako kedysi Mojsejovcov a dnes už po nich ani pes neštekne.Jednoducho Jojka vedela využiť potenciál toho čo diváci chcú na 100%.Najviac ma ale facinuje výrok pána Gregu,že chce z Jojky urobiť rodinnú televíziu lenže akosi zabúda na fakt že práve kriminalky a Panelák každý večer nie je práve program hodný rodinnej televízie. A tým že bude niekto hovoriť že sme Jojka rodinná televízia tak to tak byť hneď nemusi to totiž môže povedať každý ale ľudia chcú vidieť skutky.Ak sa chce Jojka profilovať ako rodinná televízia mali by investovať do výroby sitkomov ale nie Profesionálov a začať viac vyrábať show programy a zábavné relácie.Ale čo je najdôležitejšie tak nekopírovať Markízu ale ísť vlastnou cestou.

06.09.2014 | ypsilon

Tipujrm v siedmon nebi okolo 25 percent
markiza nezastavitelny okolo 28

08.09.2014 | ronn

Tak máme predbežne: http://mediaboom.sk...

11.09.2014 | Evila

Argument o nejakom napravovani imidzu je nezmysel, keby to bola pravda, tak nebude fungovat ani kopia Modreho z neba. Nehovoriac ze po tej uzasnej bilboardovej kampani sa cisla Krausovej talkshow, Panelaku nezlepsili, prave naopak :-) Dr.Ema nie je serial ako Sudna sien, Ochrancovia, Afery, a napriek tomu uplne prepadol. Dr.Ema je slabucka ako caj, nudna, roztahana blbost, ktora krcovito nechcela urazit a poburit, az sa z toho stala uplna nuda. Pokracovat by sme mohli dalej, ale jedno je iste, tato zostava dostane jojku este nizsie.

13.10.2014 | ready

Borovsky daval beznym ludom co chcu vidiet.
Terajsemu sa nedari, tak hlada problem vsade len nie u seba, ide po operatoroch chce poplatky za HD, zrusit konkurenciu (ceske TV), proste cele zle