Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zrušilo Rádio Viva reláciu DJa Dušana Marušáka?

12.05.2010 | fero07

Nechapem rozhodnutie radia teraz v piatok uz nebola jeho relacia. Bola to jedina relacia ktoru som tam pocuval a tesil som sa na nu cely tyzden. Bol som aj na Viva party v Bratislave, keby tam nebol Marusak ani tam nepojdem. Dufam ze obnovia jeho relaciu, alebo ho zoberu do radia Expres.

 Pravidlá diskusie

14.05.2010 | krtko

Ak si dobre spomínam, tak vravel, že v máji tu istý čas nebude, tak som myslel, že ten minulý piatok kvôli tomu nevysielal. Ale pozerám na ich web a tam už o Dušanovi a jeho programe niet ani stopy. No bude ho škoda :(

11.08.2010 | Robert

Chcel by som ukončiť debatu o mojom ukončení práce v rádiu Viva. Nebudem asi stručný, ale ku môjmu pôsobeniu mám potrebu sa vyjadriť. Reagujem na mnohé príspevky, ktoré pochádzajú zjavne od insiderov, ale aj od outsiderov. Podotýkam, že moja rodina nepíše príspevky na žiaden web. Je mi ľúto, že moji poslucháči, priatelia i známi stratili v éteri program, ktorý mali radi. A rádio Viva začali počúvať až potom, čo navštívili moju hudobnú produkciu, či už to bolo v rámci dvoch Viva párty v Bratislave, alebo na mnohých iných súkromných akciách, alebo po tom, čo si preladili náhodne rádio Viva. Pravdu povediac, bol som prekvapený aký ohlas mal môj príchod do slovenského éteru po vyše šesť ročnej odmlke. Do rádia som nastúpil za zaujímavých podmienok - bez nároku na honorár, s podmienkou že dostanem určitý reklamný čas. Po prvom vysielaní odozvy na moju reláciu nabrali také obrátky, že som nepotreboval ani 4 mečboly/čo bola prvá podmienka/ a ihneď som od jedného z majiteľov dostal zelenú a s jeho i mojim dobrým pocitom som teda začal a úspešne pokračoval.Po pol roku, keď som používal reklamný čas na reklamu mojej umeleckej agentúry. sa mi podarilo získať zopár sponzorov do relácie...no po tom, ako som absolvoval dve súkromné a jednu pracovnú cestu do zahraničia a to v rozpetí 4 mesiacov/bola to dovolenka v Dubaji, Grécku a pracovná cesta-ako dj do Chorvátska/, začal som od vedenia /nie od majiteľov/ dostávať otázky typu, a ty kolko tu zarábaš na tých reklamách? a podobne. Teda slovenská povaha človiečika čo závidí zapracovala. Generálnym riaditeľom som bol často nazývaný "príliš flexibilným a príliš akčným človekom". Zrejme prekvapivé vlastnosti na 52 ročného "rakváča". Pre mňa je skôr prekvapivé akí mladí ľudia sú v rádiu, ktoré vysiela skôr hudbu pre tých, čo už "nežerú" bulvár a majú dačo v živote odstrieľané. Debata s programovým riaditeľom bola vždy veľmi efektívna - až do samého konca keď mi oznámil, že čísla hovoria jasne proti mojej relácii, tak ju musíme zniesť zo sveta./Podotýkam, že Rádio Viva je snáď jediné rádio na Slovensku, ktoré nemá na to aby si oficiálne zaplatilo prieskumy počúvanosti. Spomínam si na poznámku jednej z kolegýň, keď som zohnal sponzora na vystúpenie Michala Davida. Práve programový riaditeľ sa vyjadril, že od daného konkrétneho sponzora ešte nikdy nič nedostal, i keď od nich už v minulosti dačo pýtal...nuž ja som dostal, a to nemalú sumu...že by tu opäť zavládla závisť , či jed nad vlastnou neschopnosťou? Toto nechám na posúdenie Viktorovi...Prvých 25 vydaní programu som dokonca dodával do relácie 50%-čo je zhruba 35 pesničiek za 5 hodín , z môjho súkromného repertoáru...tie sú odvtedy dodnes zase v repertoári stanice. Bolo to spočiatku dosť náročné dostať tie skladby do rádiového repertoáru. Buď nebol čas pre to a potom zase pre tamto...Technik, ktorého povolanie je "syn" sa vŕtal v nose, zatiaľ čo jeho kolega "makal ako šroub". Ak pri snahe o zveľadenie repertoáru napokon dostanete ponuku, že si za pesničky dodávané do rádia môžete zaplatiť..lebo to je technikov čas...začnete premýšlať, či ste v tej "správnej spoločnosti", alebo kdesi v kocúrkove, kde job rotation v určitých funkciách pripomína určité kamarátske zoskupenie neschopných, ale za to schopných všetkého. Nechcem sa tu hrdiť a vyťahovať, tým, že som ideovo, programovo a personálne "vymyslel" rádio Koliba, kde prišla požiadavka urobiť z nového rádia do troch rokov top 5 rádio na Slovensku...tá misia sa podarila. Nemyslím si, že mená ako Pavel Danišovič, Gajo Kuruc, Julo Viršík, Rasťo Očenáš, Julo alias Pyton, či Dušan Marušák patria do starého železa - teda čo sa rozhlasového vysielania týka. Skôr si myslím, že ak by títo ľudia zasadli do vedenia radia Viva do troch mesiacov by počúvanosť stúpla o 50%. V kanadskom Vancouveri existuje jedna rozhlasová stanica, ktorá vysiela "najlepšiu hudbu všetkých čias". Najmladší moderátor v nej má 49 rokov. Čím to je? Dajme si vlastnú odpoveď každý sám. Je mi ľúto väčšiny zamestnancov rádia Viva, že sú pod tlakom, či rádio prežije ďalší alebo ďalší mesiac, je dam veľký potenciál. Majiteľom by som želal väčšie šťastie do budúcnosti pri výbere ľudí do vedenia svojho majetku- Rádia Viva. A ešte poznámka na záver: nie je rozhodujúci obal ale produkt, ktorý je v ňom, i keď ako ekonóm uznávam funkciu obalu samozrejme. A top manager by si mal predovšetkým uvedomiť, či sa vzdá programu , ktorý je vysponzorovaný, alebo iného, ktorý je plytký, či bezduchý. Zdravému jadru rádia Viva , želám naozaj všetko dobré, ostatným odkazujem, že do rádia Viva sa nemienim vrátiť v prípade že tam budú určité "osobnosti sveta šoubiznisu"..a týmto žiadam mojich rodinných príslušníkov/ktorých je zrejme veľmi veľa/, aby už nepísali nič čo sa týka mojej osoby na túto stránku, lebo dotknuté osoby reagujú pomerne neadekvátne. A ešte predsa len jedna rada zamestnancom rádia: necestujte do Chorvátska-dostanete sms info o ukončení Vašich aktivít v rádiu...