Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nové reklamné kampane rádií

19.10.2010 | Mat_G

Takže minimálne tri slovenské rádia začínajú s novou kampaňou.
1. Rádio Expres a ich električka
2. FunRádio a kampaň "Zarábaj ušami"+"FunFón"
Pozor úplná novinka:
3. Jemné melódie a ich kampaň zameraná hlavne na ranné vysielanie s Evou Pribylincovou
_____________
Môžeme započítať ešte aj staršiu kampaň
4. Európa2 - "Testované na ľuďoch"
A "antikampaň" Rádio FM a jeho zrušenie. Čiastočne zafungovalo ako reklama, pozornosť určite upútala.

Ktorá z týchto kampaní je podľa Vás naj-vydarenejšia? Mám na mysli hlavne prvé 3 menované.

 Pravidlá diskusie

20.10.2010 | Misho

Mne sa najviac páči na Fun Rádio a Zarábaj ušami.. Na FunFón som ešte reklamu nevidel :D

09.11.2010 | hanyman

hoci _FM momentálne nepočúvam, ich kampaň je jednoznačne naj...úplne ich definuje a má nápad, štýl...presne ako si ich pamätám...asi najlepšie sa im podarilo preniesť atmosféru rádia aj do reklamy...v tomto smere aj "Temné melódie" celkom ujdú...ináč nudááááá