Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nový rok bim-bam-bom

04.01.2009 | Traut

Tešil som sa, že s koncom Vianoc sa skončí aj trápne premývanie mozgov v podobe "vianočných hitov T-mobile". Hlúpa, otravná a jedovatá reklama, ktorá nemá za cieľ predať produkt či službu, ale len všetkým ukázať, že je jej zadávateľ veľmi veľmi bohatý (a teda, že de facto dobre šklbe svojich zákazníkov). Teraz aby som sa ďalej bál zapnúť rádio, televízor alebo plyn v sporáku, odvšadiaľ sa valí Nový rok ša-la-la, Nový rok bim-bam-bom, Nový rok heja-hou... Ako na Nový rok, tak po ceý rok? Veľká noc ša-la-la, Prvý máj ša-la-la, Prázdniny ša-la-la, Halloween ša-la-la? Nestačilo? Nebolo toho brainwashingu dosť? Vari T-mobile nepozná fenomén zvaný bumerangový efekt?

 Pravidlá diskusie

04.01.2009 | Kasyk

Akože sila... s tými reklamami otravujú už od októbra a je už január - čo je veľa, to je veľa. To im robí, taký problém vyrobiť nové reklamy na január?

05.01.2009 | Smith

Preco robit nove reklamy na januar? Keby sa aj urobili tak by Traut zase mozno pisat v diskusii, ze zla bohata firma zbytocne casto meni kampane a tym len chce ukazat aka je bohata :)

06.01.2009 | Traut

Teší ma váš hlboký záujem o mňa. Vďaka. Mňa by zase potešilo, ak by T-mobile prestal s otravnou hlúpou "imidžovou" reklamou, ktorej je už skutočne nadmieru veľa a pre zmenu napríklad spustil reklamu produktovú. Ak už musí. Napríklad na nový, lacnejší, kvalitnejší produkt. Peňazí na to má zjavne dosť.