Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vianočný Dédé a vianočné hov__ienko v TV každých 5 minút

27.10.2010 | themimooosa

reklamy beriem ako nutne zlo a ked si chcem pozriet dobry film ci serial, nejak ich pretrpim, odbehnem alebo trosku poprepinam. minuly rok sa mi dokonca stalo, ze sa mi t-mobile reklamy (vselijaki sobikovia, vtipne pesnicky) normalne aj pacili a zabavili. Ale co sa tyka tejto novej hrozy co zacali vysielat v polovici oktobra(!) tak to nema obdobu! ked si predstavim, ze pocas dalsich 4 mesiacov ked si sadnem ku nejakemu filmu a budem musiet asi tak 4x absolovat dedeho a kikus, tak to radsej vyhodim televizor z okna(a to nehovorim o vianocnom prejedani a lenoseni pred TV). som si ista, ze uz len kvoli tejto ******** reklame nevkrocim cely nasledujuci polrok do t-comu alebo t-mobile, ak to nebude nevyhnutne (som totiz ich zakaznik, ale nad novym telefonom uz len z principu neuvazujem). Ad1, vianocne reklamy sa maju vysielat pred vianocami, a nie v oktobri (za chvilu ich zacnu vysielat v juli), tymto velke firmy spolu s tesco billa atd vyzdobou zdevastaju caro a vynimocnost vianoc. po druhe, "dedé" bol možno k veci pri futbalovej sezone, ale co ma africky chlapec plus bukulele vianoce a neviem co spolocne s nasimi, slovenskymi Vianocami? Myslim, ze tato reklama je nieco najotravnejsie a najstrasnejsie co nam mobilni operatori naservirovali do TV(okrem toho ta reklama nema zmysel, je absolutne bez napadu a vtipu). Musim priznat, ze tato reklama vo mne vzbudzuje take negativne emocie, ze ked tu reklamu vidim tak mam chut hocico velke hodit do TV a nasledne okamzite prejst do O2 (ktovie, s cim oni pridu este). Oktobrova vianocna reklama orange mi este tak nebrnka na city, skor je ako po posledne roky nenapadita a nudna (kedysi mal orange jednoznacne najlepsie reklamy, potom ich predbehol t-mobile - zial, tento rok to uuuuuuplne dovrzali). Jedine, co si clovek pri nadavkach "sak je este oktober" vsimne je, ze ten chlapec na podiu vyzera ako velke hnede H....... s prepacenim. Ak sa na mna maju hrnut taketo reklamy este dalsie 4 mesiace, fakt ma asi porazi. citite to rovnako?

 Pravidlá diskusie

27.10.2010 | Mat_G

Ja som TV "vyhodil z okna" uz davno. Zatial len symbolicky. TV pozeram maximalne tak raz za tyzden. Asi je to malo... ale aj napriek tomu mi idu (nielen) vianocne reklamy na nervy!!! Obdivujem vsetkych kt. nemaju pri pozerani slov. TV programov dusevne a psychicke problemy... ja by som to nezvladol :-)

Spojenie Dede + Kikus som okomentoval uz v inom fore ako uplne infantilne (pred Vianocami hodne odpustenia, v oktobri vsak nikdy). Islo o to spojit dve oblubene postavicky z reklamy. Teraz to vyznie hlupo, ale vraj su tieto dve postavy naozaj oblubene... nepytaj sa ma ako na to prisli. Ja sam tomu nerozumiem.

Na isto len viem povedat, ze vianocne reklamy ruzoveho spojeneho operatora sa urcite po case mierne obmenia... povodnu zostrihaju alebo upravia + pribudnu nove. To plati aj pre Orange. Nakoniec, tak tomu bolo aj ine roky.

BTW: Orange aj u mna vychadza ako "mierny vitaz" Reklama TComu (ci ako sa to teraz vola) mi isla na nervy uz na druhe videnie. Orange mi zacal liest na nervy asi po desiatom videni rovnakej reklamy.. takze jednooky medzi...

27.10.2010 | themimooosa

no novy, obmeneny spot s dedem uz naozaj psychicky nezvladnem

27.10.2010 | nico_1

themimooosa- vo všetkom súhlasím, je to otravné.

27.10.2010 | joosi

naopak mne sa reklama na tcobile lubi viac, kedze nema tento rok ziadnu otravnu melodiu ako minuly rok, len je v inom jazyku, kym nekuknem na TV, ale to nie je problem, aspon jej nerozumiem .... ;)


za to orange ma naozaj nudnu ale fakt nudnu reklamu, ako myslienka pekna, ako dobre znazornit ich ponuku, ale nebyt chlapca vuyzerajuceho ako ***** a tej otravnej nechutnej melodie, mohlo to byt aj lepsie (kedysi sa mi pacila ich reklama, v ktorej hrala pesnicka od M. Carey)... este mi vadi, ze ked uz zaccne spievat ma tak daleko hlavu od mikrofonu ze na takychto mestskych podujatiach ako tma, by ho teda pocut nebolo... detail ale dolezity ;)

27.10.2010 | gejza77

podľa mňa to Pomaranč s tohtoročnou reklamou presne vystihol - v reklame ukazuje ho.no, lebo jeho služby, produkty a aj ceny sú kompletne na ho.no.

no a T-****** si zas pomýlil cieľovku - tu nie je Afrika

27.10.2010 | Misho

Ja už reklamy neriešim.. Ja mám niekedy reklamy rád lebo si môžem počas nich ísť po niečo napríklad do chladničky :) A primitivitu reklám nekomentujem :D.. Ale vítam nejaké vtipné reklamy, ale samozrejme nie v prehranom množstve..

28.10.2010 | moralista

Každá (opakujem a zdôrazňujem) KAŽDÁ reklama na T-Mobile za posledné 3 roky bola neskutočne otravná, ale NESKUTOČNE! Či ide o mikimauza Rytmusa, Čajkovského na kúpalisku, Kikuš, Vianoce šalala, Sladké mámení, či svadobné odrhováky.
(Aj) vďaka reklamám na tohto operátora som úplne zanevrel na slovenské televízne stanice. Keď si zapnem televízor, tak už jedine okruhy ČT, alebo Prima COOL. Tam som zatiaľ nepostrehol žiadnu reklamu, ktorá by mi liezla na nervy.
Tie reklamy na T-mobile sú dokonca až tak vlezlé, že aj keď nepozerám slovenské telky, aj tak sa ku mne dostanú ... a to mi stačí jednu z ich reklám vidieť dva krát a už mi lezie na nervy.
Vianočné reklamy Orange-u sú zas podľa mňa už desať rokov stále o tom istom ... detičky, spievanky, sniežik, radosť v očkách, hranie na city a veľa malých písmen ...

28.10.2010 | Agon

To autorka témy:
Tvoj negatívny vzťah k tejto kampani je prehnaný. Možno tu píšeš len silné reči (napr. "Musim priznat, ze tato reklama vo mne vzbudzuje take negativne emocie, ze ked tu reklamu vidim tak mam chut hocico velke hodit do TV a nasledne okamzite prejst do O2"), je to trochu afektovaný práspevok, nemyslíš? Ono to tak väčšinou býva u úspečných kampaniach mobilných operátorov - ľudia sa tvária, ako veľmi im tie reklamy prekážajú, aké sú trápne a pod., no v skutočnosti nás všetkých akosi podvedome ovplyvnňujú - a to práve v prospech operátora. Kampane (hlavne tie Vianočné) posledné roky úspešne spĺňajú svoj účel, a myslím si, že Dedé nebude výnikmou, i keď to zatiaľ tak nevyzerá. Čo sa týka tej polovice októbra v súvislosti s priskorými Vianočnými reklamami - každý rok sa prekonáva rekord, a tento rok (bohužiaľ?) nie je výnimkou.

29.10.2010 | ZeroTheHero

Viete, praca je tazka vec a verim ze sa agentura zapotila... a verim tiez ze nebudu padat hlavy za tieto otravne kreacie, ono to totiz bolo ziaduce a ako sa tvaria experti - dokonca nevyhnutne takto znasilnovat respondenta. Vsetci od agentury si neskor budu kryt chrbat a hovorit aki su makaci ,ze kampan bola uspesna a nebodaj este dostanu jeden hrdzavy klincek. Pravda je avsak niekde medzi tym co ste napisali vy a definiciou vampirskej reklamy -a ta sa nikdy nevyplacala - to historia zaznamenala uz davno.


29.10.2010 | themimooosa

preco prehnany? ake silne reci? ten ironicky ton si mozes nechat pre seba. nikdy som nevytvarala diskusie ohladom nejakych reklam, lebo som ich viac-menej az tak nevnimala, ale tato reklama mi naozaj drasa nervy a nemyslim si, že to "je preafektovane" a "prehnane" ak vyjadrim svoj nazor, ze ta reklama ma z nepochopitelnych dovodov naozaj neskutocne vytaca. ak ma ta reklama v niecom ovplyvnuje, tak v tom, ze mi cely t-mobile ide na nervy a stracam tym zaujem o ich produkty, nezaujimaju ma

29.10.2010 | bOuNcEr

to nemá nič oproti trápnej reklame na croissant 7days ktorá mi leze na nervy!!!

29.10.2010 | jaymz

ja ked pocujem bukelele...stale mi to zvukovo evokuje jednu uletenu japonsku praktiku...tato reklama im nevysla. je to tazka katastrofa.

04.11.2010 | Vygumovany

Aby ste sa toľko nerozčuľovali, tak sa pozrite, čo sa podarilo českému T-Mobilu. Dedého aj Kikuš rozpráši Chuck Norris :-)

http://alian.info/2...–-to-musis-vidiet/?TB_iframe=true

04.11.2010 | sardone

to ma aspon vtip nejaky v sebe a povedzme si pravdu, chuck norris je dost taka komicka postavicka :)

06.11.2010 | mck

Disponujem zmyslom pre humor, preto Norrisa beriem ako cesky kreativny ulet, podobne ak styl Zahradnik, Bóbika ... Ale Bukake, Kikus a Dede zavana amaterizmom SK reklamnych agentur ..

07.11.2010 | ulicnik24

ti dvaja dementi co zachvilu asi vyvuknu aj zo zachodovej misy. Dnes si asi vsetci myslia ze ked daju do reklamy "Karola s Hurkom" tak sa z toho kazdy zblazni.

08.11.2010 | Martika

Od leta som v dôchodku, takže telku mám pustenú viac hodín, ako keď som chodila do práce. A z Kikuš a Dedeho som otrávená ako indiánsky šíp ... prepínam okamžite a dokonca už volím aj takú taktiku, že si program natočím a potom reklamy rýchlo pretáčam, ale aj tak ich mám plné zuby a to slovo bukulele ... za trest by som to pustila všetkým výkonným pracovníkom Tmobilu aspoň jeden deň celých 8 hodín - dokolečka dokola.
A Vianoce sú ešte tak ďaleko ... a možno aj Nový rok ... za tie peniaze mohli zlacniť nejakú službu ...

16.12.2010 | Trautiq

My sme sa dostali tak daleko, ze ak chce dcerka pozerat nejaky film z ponuky slovenskej televizie, radsej rychlo stiahnem piratsku kopiu a pozrieme si tu - ale bez reklam!
Normalne by som to nerobil, ale dalsieho Dedeho a "ja som mala vianocka..." uz jednoducho nezvladnem!

25.12.2010 | drdula

Tak teda tento rok to už bol fakt psycho-mobilny reklamný horor. Themimooosa myslím, že tak ako to vidiš Ty, to vidia stovky, možno tisíce bežnych a normalnych ludi a vystihla si to uplne presne. Na tie úžasne "vtipné a nápadité" reklamy sa teraz v decembri (po 4 mesiacoch utrpenia) dá pozerať jedine tak v bezvedomí. Bohužial druhá strana - operátori Orange a T-Mobile - su presvedčení že ich reklama je proste fantastická a musí "bučať" čo najviac (určite ich v tom silne podporujú ich medialne a reklamné agentúry) . Vrcholom ich snaženia sú asi rozzúrení a mobilnych operátorov nenávidiaci diváci ( možno slabšie povahy si tieto "vtipné a nevtieravé " reiklamy radi pozrú už priamo na psychiatrickej klinike. ) A preto aby mobilní operátori dosiahli svoj cieľ navrhujem:
1. aby Vianoce a vianočné reklamy pre mobilných operátorov neskončili a pokračovali plynule ďalej počas celého roka (veď Orange už raz vymyslel Vianoce v lete ...)
2. aby sa zmenila programová štruktúra televízií opačne ako je to teraz - bežné zábavné a spravodajske programy by len v kratkom bloku prerušovali hlavne vysielanie - vianočné reklamy mobilných operátorov
3. vznikla by divácka cena "psychodiviak roka" ,ktorú by dostal divák, ktorý tieto záťažové reklamné psychotesty vydrží najdlhšie. (spolu s hrdzavým klincom od reklamnej a medialnej agentúry.... )

28.12.2010 | vinco.perez

t-com to tento rok naozaj zbabral. pohlad na dedeho ma dokaze neskutocne vytocit, a to som ich zakaznik. a pravdupovediac, taktiez som zacal zvazovat presun ku inemu mobilnemu operatorovi. a ked ma este dalej budu otravovat s reklamami na strankach typu "ako dede zerie kapra a pod" tak to naozaj urobim. naopak - myslim ze najlepsimi vianocnymi reklamami tejto sezony su nepochybne reklamy COOP Jednota - http://www.youtube...., http://www.youtube.... - ktore su vtipne, napadite, "nase", kratke a nevtierave, dalej reklama Tesca - http://www.youtube.... - ktora je elegantna a tak "vianocne vznesena" a este reklama na Becherovku http://www.youtube.... a aj zlaty bazant http://www.youtube..... pokial ide o velikana orange - nudne hovienko bez napadu....ale co je pozitivum, nie je tak vrcholne otravne, trapne a nenapadite ako Dede, ktoreho ma cele Slovensko po krk. Ja len dufam, ze zas v T-Come s Dedem nieco nevymyslia, inak naozaj rusim mobil aj magio.