Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Reklamy počas filmov na Maríze

17.12.2011 | SulsaK

Chcel by som vediet, či je normalne, ked uz aj pocas filmov mimo premier ide 8 reklamnych breakov. Prave som dopozeral 93 minutovy film Moja super ex, pocas ktoreho bolo mozne zhliadnut tento jav. Film podla programu zacal o 4:00 a koniec bol o 16:00, co znamena okolo pol hodiny rekamnych spotov. Podla toho, co som videl na Jojke (nie, ze by som ich obhajoval), si nedovolia taky pocet ani Pocas premieroveho filmu (netyka sa to sutazi). Aj pocas premier na Markize sa Mi zda, ze sa ich pocet zvysil. Mylim sa, abo nie? S.

 Pravidlá diskusie

17.12.2011 | IvLu

AD SulsaK - Tvoj postreh je správny. Mňa udivila ďalšia vec - zajtrajší film v prime time "Zrodenie majstra" začína dľa Tv. Svet o 20-tej hodine a končí o 2.30 hod. nadranom..

Teraz je na mieste - trvá skutočne toľko film, alebo bude vyšperkovaný 10 20 min. reklamami?

17.12.2011 | iks.x

Ten film má podľa IMDb 106 minút! To ho asi dajú hneď v dvojnásobnej repríze alebo fakt neviem...

17.12.2011 | iks.x

Yip Man (2008) - 106 minút
Yip Man 2 (2010) - 108 minút
Yip Man chinchyun (2010) - 100 minút
= 314 minút, tak to máme vyše 5 hodín.
Len nechápem, prečo to nenapísali aj do programu, zato, že je to séria, to neznamená, že nemá byť normálne rozpísaná.

17.12.2011 | peter4tv

to tu zase máme perly :)

a čo tak hľadať trochu viac? Markíza bude vysielať naraz celú trilógiu Zrodenie majstra, takže keby ste namiesto nespoľahlivých tlačených TV programov tak ako každý normálny človek v roku 2011 hľadali program na oficiálnej stránke televízie, nemuseli by ste sa zbytočne rozčuľovať

a k autorovi diskusie: "to si na JOJke nedovolia taky pocet ani pocas premieroveho filmu" = nedokázali vypredať reklamné sloty :) a nie že si to nedovolia :D

17.12.2011 | SulsaK

No, to mi nenapadlo :D, ale pre televíziu horšie - pre diváka lepšie :D S.

18.12.2011 | marlex

SulsaK, ty mu veríš? Nemyslíš vážne, že ťa presvedčí názor neinformovaného decka, ktorý by dal za informáciu z Jojky či Markízy aj balík pomaly, len aby bol hviezda. To, čo ti tu Lubo naservíroval je čistý výmysel, o ktorom nemá páru, však on nemá páru ani o tom, ako aspoň v základoch taká TV či rádio funguje.

18.12.2011 | peter4tv

narozdiel od teba to zjavne viem veľmi presne :DDD

18.12.2011 | peter4tv

a žiadne "balíky" by som nikomu nedával, nepotrebujem to, mám zdrojov že sa ti ani nesníva

20.12.2011 | marlex

:D to si teraz vyriesil s tvojim spravanim by sa s tebou ani nechcel nikto bavit, kde to aby ti este daval informacie.. si polutovaniahodny, ale kazdy sme nejaky, prajem ti krasne vianoce a do noveho roka viac zdraveho rozumu a nech si sam sebou a nehras sa na to, co asi nikdy nebudes

18.12.2011 | Mi-So

Sleduješ chybné programy. V nedeľu pôjde Ip Man, všetky tri časti, teda Zrodenie majstra, Majstrovo víťazstvo a Nesmrteľný majster. Preto to začína o 20:00 a končí o 2:20 ráno. Pozri si program na Markíza.sk a potom sprdávaj :)

18.12.2011 | iks.x

Včera večer tam tie časti ešte nemali rozpísané, bola len prvá a potom až film o 2:30.
A taktiež oficiálny "TÝŽDENNÝ PLÁN VYSIELANIA" udáva len prvý film a potom až 2:30.
Niekto im dal echo nech to rýchlo opravia.

18.12.2011 | marlex

Ale hviezdy ťa sprdnú tak či tak :)

19.12.2011 | fonzo

Sranda, že podobné finty s reklamami robí JOJ už dlhé roky, ale doteraz to nikomu nevadilo.
Dokonca v JOJ sú schopní dať pred koncom filmu reklamu (10 minút) a po reklame je jedna scéna, kde sa povedia 2 vety a šmyk! The end.
V podstate na JOJ beží reklama prerušovaná programovými brejkmi.

19.12.2011 | SulsaK

S tými vetami na konci je to pravda, ale zase počas novín ide jedna-dve reklamy, zatiaľ čo na Markíze ich ide plno.... S.

19.12.2011 | fonzo

Ja sa nezastávam Markízy. Učia sa od JOJ a ide im to dobre. V mnohých ohľadoch predčia svojho učiteľa. :-)))

19.12.2011 | Eddward

Funguje to tak u kazdej televizie odkedy je dany maximalny dovoleny pocet minut reklamy za 1 hodinu. Takze ked chcu vyuzit cely cas tak jednoducho seknu film napriklad 3 minuty pred koncom o 20.55 aby za 5 minut vyuzili cely reklamny potencial hodiny od 20.00 do 21.00. A 3 minuty filmu dokoncia po 21.00.
Nie je v tom nic udivujuce. Cas reklam sa riadi rucickami hodin a nie tym co sa prave vysiela.
Je jedno ci markiza ci jojka, videl som som uz situaciu kde skoncila reklama a hned isli titulky teda The End. A tiez som videl uvodnu znelku serialu a hned reklamu za nou.
To ze maju pocas jednej hodiny blbo rozvrhnuty cas pre reklamy je pravda, ale prakticky nerobia nic zle. Minutaz reklamy (tusim 12) za hodinu ale nepusti. To ze pri megafilmoch sa zdaju reklamy dlhsie je vdaka dlhym uputavkam, ktore su niekedy aj rovnako dlhe ako reklamy samotne. Film sa teda kludne nemusi vysielat aj 25 minut pocas jednej hodiny.

19.12.2011 | fonzo

Onehdá som si na HDD nahrával seriál Castle. A tam to bolo tak, že začala epizóda a po chvíli šla reklama. Po reklame pokračoval začiatok epizódy, v nej šli úvodné titulky (zvučka) a po zvučke hneď zase reklama. Po reklame pokračovali ešte titulky už v prebehu obrazu epizódy. Takže často sa stalo, že od začiatku epizódy po 25 minútach šli stále ešte úvodné titulky.
Či sa to riadi nejakou kvótou, alebo čím, mal by existovať ešte aj nejaký kódex ľudskosti, lebo potom tie reklamy majú opačný účinok (samozrejme, že chápem, že televíziu to nemusí zaujímať, lebo prachy zinkasujú a tým to pre nich hasne). Je to skutočne neznesiteľné. Na mňa tie reklamy pôsobia odpudzujúco. Čím viac, tým just na ten produkt nereagujem, ani keby mi ho domov doniesli. Mám k tomu odpor.
Ja teda našťastie v reálnom čase TV nesledujem - ak niečo chcem vidieť, tak na to mám HDD, reklamy preskočím a pozriem si, čo chcem. A verím tomu, že takto to čoskoro bude riešiťčoraz väčšia skupina divákov a tým pádom tie reklamy sú im na... viete čo.

16.04.2012 | Martika

Robí to isté, čo Markíza, nemajú si čo vyčítať...

23.06.2012 | RoboFabry

Tak to máš pravdu!!! Tým trpí Panelák. Najprv dve reklamy na úvod a potom reklama pred záverom seriálu, po ktorej sa stane presne to, čo píšeš - povie sa pár slov a FINÍTO. Ja som si už zvykol - máme tu internet, videorekordér a DVD-rekordér. Reklamky a brejky si vstrihnem a potom to pozriem znova - ako Druhý dych, tak Panelák atď..............

23.06.2012 | RoboFabry

Máš svatú pravdu. Presne to sa deje v seriáli Panelák. Pred jeho začiatkom idú dve reklamy a pred úplným záverom reklama, za ktorou - ako si uviedol, herci stíhajú povedať pár replík a FINÍTO. Komerčné televízie to robia a každá iným štýlom - spomeň napr.na Lets Dance - po dvoch tancoch 10-minútová reklama. Napriek tomu bol program mimoriadne sledovaný! Ja som si na to už zvykol - taký je život - ešte, že máme net, kde si reláciu, ak je čas, pozrieme bez reklám.

16.04.2012 | Martika

Napríklad: Pozerám Bez servítky - začne a po úvodných titulkoch ide 10 minutová reklama, potom ide nakúpiť, znovu 10 minutová reklama. V seriáloch idú 3 reklamy po 10 minút. Ja už ani skoro nič nepozerám priamo. Všetko si nahrám na HDD a pozriem po skončení, alebo začnem pozerať o polhodinu neskôr. Nemám už nervy ny tie priblblé reklamy a v poslednej dobe, ak počujem ja volám, volám - tak ja mprepínam, prepínam...

23.06.2012 | RoboFabry

Presne to isté sa deje - ak nie v časovo horšom meradle - v úspešnom seriáli Panelák. Tam sú reklamy dve hneď na úvod a potom dva doslova brutálne dlhé reklamné vstupy, ktoré niekedy zapríčiňujú dokonca aj to, že divák stratí orientáciu a spomína na to, čo sa dialo predtým.
Reklamy počas filmov a televíznych relácií na komerčných televíznych staniciach budú a bude ich pri úspešných reláciách oboch televízií stále viac a viac. Prečo by to teda malo byť vyčítané práve a len Markíze - na to nevidím dôvod.

23.03.2013 | mavra

Rozculujete sa tu, ale na toto je lahky recept, jednoducho nepozerajte teleshopping tv (markiza,joj), bude to len horsie. Ja mam cez skylink kopu cz/sk kanalov, hbo reklamy nedava apod...jasne, plati sa za to, ale tak uz to chodi, btw aj vy platite svojou nasranostou na tie stanice apod. Co hneva mna je to, ze aj na platenych kanaloch byva casto reklama (natgeo, viasat apod). Nie su sice platene individualne ale v balickoch, ale bez balicka su nedostupne, takze ich povazujem za platene.

23.03.2013 | mavra

Rozculujete sa tu, ale na toto je lahky recept, jednoducho nepozerajte teleshopping tv (markiza,joj), bude to len horsie. Ja mam cez skylink kopu cz/sk kanalov, hbo reklamy nedava apod...jasne, plati sa za to, ale tak uz to chodi, btw aj vy platite svojou nasranostou na tie stanice apod. Co hneva mna je to, ze aj na platenych kanaloch byva casto reklama (natgeo, viasat apod). Nie su sice platene individualne ale v balickoch, ale bez balicka su nedostupne, takze ich povazujem za platene.

29.04.2013 | aspera

Osobne každú reklamu prepínam,je to otravné, neviem koľkých ľudí tieto nezmysly ešte bavia pozerať! Chápem, z reklám žije televízia , takže platy redaktorov,či hlásateľov - moderátorov by nemohli byť na úrovni takmer ročného platu jedného bežného občana, tak čo im chceme vyčítať? Firmy dajú na reklamy, no prečo toto nedajú pre svojich zamestnancov, aby sme sa aspoň v niektorých odvetviach priblížili Európe
okrem politikov ?Nezmyselné mrhanie času diváka a strata dobrého či príjemného času stráveného sa stráca. Televízia podporuje prehustenými reklamami i myslenie detí, ktoré sú od malička závislé len na kupovaní vecí z reklamy . Je vôbec správne takého ovplyvňovanie ľudského myslenia ? Sú slabší jedinci, ktorí považujú za dobré len to, čo je v reklame ! Prijala by som reklamy ,či skôr pár minút v televízii venovaných podpore hrdosti k svojmu národu, a k tomu spojené s podporou nákupov v slovenských predajniach , podpore nákupu slovenských výrobkov. Informovať o podnikoch, ktoré sú rýdzo slovenské,o ich činnosti, ako i špecifikách krajov, zaujímavosti,ktoré Slovensko má , kam na víkend a ktorý zámok či kultúrna pamiatka je práve tou,ktorú sa oplatí vidieť. Aj toto patrí k národnému povedomiu, nie nekonečné reklamami,na výrobky , ktoré často nie sú hodné ani cent.
Bohužiaľ, veľa spoluobčanov je na reklamách a letákoch závislá, je to čítanie ,namiesto knihy.
Národný šport.

30.09.2013 | Martika

Tak v poslednej dobe to u mňa totálne prehrala Doma s reklamami a vysielacím časom Sultána. Tí šialenci opakujú 14 minút z posledného dielu, potom je 14 minút reklama a seriál ide 23 minút. V podstate nám stačí pozerať o polhodinu neskôr. Na Markíze mi tiež prekážajú nekonečné reklamy na seriály, ktoré sú rozbehnuté a buď majú svojich divákov alebo nie. Najviac plačúce deti v Modrom z neba. Ja som doma, TV mám pustenú takmer celý deň a tú ukážku vidím aj 50x. Tiež je hrozné, že skoro všetky naše TV majú reklamu v tom istom čase - asi sa sledujú navzájom, miesto toho, aby využili priestor na získanie diváka. České TV majú v priemere reklamu s ukážkami 6 minút, naše 9-11 minút. Tie reklamy ma ubíjajú, priam ich nenávidím, a tak si väčšinu nahrávam.

13.11.2013 | roman1970

Pamatam ked sa pozerali na "Viedni" hlavne reklamy :-) Milku a Ajax sme poznali len z reklam...

16.10.2014 | scribe

Už samotný nadpis je zlý, správne mal znieť Filmy počas reklám...
To sa už nedá pozerať.

07.04.2015 | PiarPro

Možno je budúcnosť v aplikáciach do smart televízií. V našej marketingovej agentúre http://www.piarpro.sk sme robili výskum ohľadom trendu v reklamách, vývoji televízií a pod. a zaujímavé bolo, že väčšina respondentov v mladšom veku začína využívať práve aplikácie na svojich smart televízoroch. Je možné, že toto odstráni problém reklám a tiež, že sa divákom budú zobrazovať omnoho relevantnejšie reklamy.