Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Hlasitosť reklám v streamoch

01.12.2009 | a3x

Pri vsetkej ucte ku vsetkym zainteresovanym, nehraju Vam REKLAMNE VSTUPY archivovanych programov vsetkych TV na internete o niekolko decibelov viac ako samotny program? (A neviem, ci sme nastaveni na zvlastneho providera TV vysielania, ale aj TV JOJ mame doma standardne samotnu o poznanie hlasnejsiu ako ostatne programy...) Pri prepinani vramci rodinnych hadok to mozno utuzi kolektiv, ale neviem ci podpori tento (ne)zmysel...

 Pravidlá diskusie

01.12.2009 | a3x

Prepacte chybajucu diakritiku, ale naozaj ma zaujima Vas nazor.

01.12.2009 | pinakl

Moze to byt tym, ze reklamne breaky sa umelo "ztisuju" na vysielacom pracovisku, takze do eteru idu dokonca tichsie ako film, odkial sa berie stream na internet nemam sajnu.

01.12.2009 | a3x

Ďakujem za reakciu, ale v prípade internetových záznamov to asi nesúvisí priamo s vysielacím pracoviskom (pozrite si napr. akúkoľvek časť Superstar na nete, hovorím o hlasitosti úvodnej reklamy).

A s JOJ-kou to u nás zrejme tiež bude iné, tá je hlasnejšia kompletne.

07.12.2009 | Ogilvy Forever

Je to stary trik, znervozni to 9 z 10 ludi a 0.5 cloveka si produkt kupi aj vdaka tejto podprahovke a aj vdaka tomu ze produkty su vacsinou dopredu predane. Prepacte, nic okrem nasich penazi sa nepocita... utoci to zo vsetkych stran, toto je vojna.

07.11.2010 | RoboFabry

80% diváctva revúcu reklamu zvukovo odstaví na nulu a potom opať zvuk uvedie v normál a prepína. Najčastejšie sa opakujúce a zúfalo dlhé reklamy s úplne tými istými upútavkami produkuje TV PRIMA. Vďaka tomu divák niekedy fakt pri filme, zabudne na to, čo videl a ostane mimo kontextu. Potom musí žhavo oživovať pamať a spomenúť si na dej predchádzajúcej "slučku". Inak by možno zabudol, o čom film vlastne je. Pri TV PRIMA schválne používam slovo "slučka", pretože tam sú hlavnou kostrou vysielania titulu tri či štyri 10 min. reklamy a film, trvajúci pôvodne 90 minút a s reklamou 2 hod. a 10 min.,je skutočne rozdrobený takmer na dabingové slučky. Primu sleduje veľké množstvo divákov káblových televízií u nás a preto som písal aj o nej, hoci je česká. Až taký problém s dĺžkami reklamných vstupov TV JOJ našťastie nemá. Pokiaľ niekto z vás nevidel ani raz film vysielaný na TV PRIMA napr.vo víkendovom prime - time, nech to skúsi. Musí ale počítať s tým, že v ňom ostane trvalá psychická ujma alebo že svoj televízor rozkope na minďár a ovládač vyhodí z obloka. Čo sa týka zvuku, aj na TV PRIMA ako na TV JOJ jeho decibely značne stúpnu. A parádne!
Teraz skúste zaloviť v spomienkach.
Možno sa pamatáte, že poslankyňa NR SR Belohorská - povolaním lekárka - poskytla v devaťdesiatych rokoch Národnej rade SR ňou fundovane vypracovaný návrh zákona, ktorý zvyšovanie zvuku pri reklamách zakazoval. Zákon nebol schválený. Pamatáte sa na to?

07.11.2010 | RoboFabry

Prepáčte. V "tvorivom rozlete" som zabudol, že riešite IBA internet. Myslím si ale, že problém zvuku a decibelov reklamy v internetovom aj televíznom zázname vysielania je totožný. Všetky ostatné údaje, ktoré udávam sú pravdivé len s tým rozdielom, že poslankyňa Belohorská zaiste nemyslela na sledovanie televízneho záznamu na nete.

07.12.2010 | martincg

áno pamatám - klepal som si na čelo prečo schválený nebol - koli reklamam uplne ignorujem tv filmy - a je pravda že keď som niekde kde beží tv a náhle sa zvýši zvuk koli reklame mám sto chútí tú telku vypnúť

07.04.2015 | PiarPro

Je zaujímavé, ako jednotlivé reklamy riešia hudbu. V našom hudobnom nahrávacom štúdiu v Prievidzi - http://www.piarpro.sk sme riešili niekoľko reklamných spotov a bolo zaujímavé, že výsledný master skladby mal byť s orezanými basmi a výškami - aby celkový efekt pôsobil ešte hlasnejšie.