Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

V Plus 7 dní končí šéfredaktor Luknár, vymení ho Závodská

02.10.2015 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

V najpredávanejšom týždenníku Plus 7 dní sa schyľuje k významnej zmene. V pozícii šéfredaktora končí Miloš Luknár, ktorý redakciu periodika vedie od jeho štartu v roku 1990. Nahradí ho aktuálna šéfredaktorka denníka Plus Jeden Deň Nancy Závodská.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Výmenu na čele redakcie chystá vydavateľstvo News and Media Holding k 1. novembru. Zámer potvrdil jeho generálny riaditeľ Peter Mertus.

„Ďakujeme Milošovi Luknárovi za výbornú dvadsaťpäťročnú prácu, ktorou doviedol Plus 7 dní na pozíciu najčítanejšieho slovenského týždenníka. Veríme, že Nancy Závodská nadviaže na túto prácu a pomôže týždenníku k získaniu nových čitateľov na všetkých moderných mediálnych platformách,“ uviedol P. Mertus.

M. Luknár na konci októbra odíde do dôchodku. Spoločenský týždenník vedie už 25 rokov, autorsky v ňom pravidelne publikuje záverečný komentár s typickou ilustráciou ježka.

N. Závodská už v týždenníku pracovala ako Luknárova zástupkyňa do roku 2006, keď sa stala šéfredaktorkou vzniknutého denníka Plus Jeden Deň. Vo funkcii pôvodne skončila vo februári 2014, keď sa posunula do pozície riaditeľky printových titulov vydavateľstva a v denníku ju nahradila Andrea Jovanovič. K opätovnej zmene prišlo tento rok vo februári, keď N. Závodská znova prevzala vedenie novín.

Novou šéfredaktorkou celého integrovaného newsroomu denníka Plus Jeden Deň bude od novembra doterajšia Závodskej zástupkyňa Ivana Mandáková, ktorá bola zároveň šéfredaktorkou týždenníka Šarm.

Redakcia Šarmu sa stane súčasťou newsroomu pod Mandákovej vedením. Okrem novinárov z denníka bude v newsroome aj webové oddelenie. Tomu dosiaľ šéfoval Vladimír Kroupa, ktorý od októbra prevzal riadenie webu Aktuálne.sk.

„Stratégiou NMH je obsadzovať kľúčové pozície vo vydavateľstve našimi vlastnými kvalitnými ľuďmi,“ poznamenal P. Mertus.

Plus 7 dní len nedávno veľkou kampaňou oslavoval svoje 25. výročie na trhu. Titul je v segmente týždenníkov stabilnou jednotkou od polovice roku 2011, dvojkou je za ním Nový Čas pre ženy vydavateľstva Ringier Axel Springer.

Plus 7 dní v časoch najväčšej slávy predával aj viac ako 200-tisíc výtlačkov, v júli tohto roka bol jeho predaný náklad na úrovni 122-tisíc výtlačkov. Za prvých sedem mesiacov roka predával týždenník v priemere 113 999 kusov. Medziročne to predstavuje pokles na úrovni 6,9 percenta.

Vývoj predajnost Plus 7 dní za posledných 12 mesiacov:

S týždenníkom Plus 7 dní začínalo po revolúcii slovenské vydavateľstvo Spoločnosť 7 Plus ako svojím prvým titulom, ktorý M. Luknár viedol od začiatku. Vydavateľstvo zakladali v roku 1990 traja novinári Jozef Dukes, Karol Bustin a Štefan Šimák. Na jeseň 2014 sa novým vlastníkom stala finančná skupina Penta. Tituly Plusky patria momentálne do skupiny NMH.

Vydavateľstvo v poslednom období oznámilo zmeny aj v ďalších svojich tituloch. Brejku šéfuje Peter „Šarkan" Novák, spojené redakcie Báječnej ženy a Dobrého jedla Šarmu vedie Ema Pospíšilová Tekelyová. Šéfredaktorkou dvojmesačníka Mollie tvorí sa stala Anežka Haščáková.

Poznámka: Týždenník TREND a portál TREND.sk sú súčasťou vydavateľstva News and Media Holding, ktoré patrí finančnej skupine Penta.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy News and Media Holding, Plus 7 dní

Diskusia (0 reakcií)

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT