Diskusia

Tlač už má vinníka z Pohody / bilek / 21.07.2009

V clankoch ... spravy.pravda.sk ....

a ....

www.sme.sk ... uz tlac v podstate vyriesila to, kto nesie zodpovednost za tragediu na Pohode. Vidite to tiez tak, ako autori tychto clankov?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Gaben / 21.7.2009 Utorok

    Nie, nevidím to tak.

    1. Sú ľudia, ktorí organizátorov upozorňovali, že treba stiahnúť bočnice na treťom stane s produkciou Hip-Hop... , tí iba "mávli rukami"...

    2. Studený front prechádzal celým územým Slovenska, SHMÚ nič nehovorila o tom, že by prechodom mal mať zoslabujúcu tendenciu, rovnako sa choval na JZ v Malackách, Kuchyni, Bratislave, postupujúc ďalej cez Slovensko. Ako je možné, že organizátor vediac o priebehu a prejavoch spomínaného studeného frontu nedal pokyn k úplnému prerušeniu všetkých vystúpení, keď vieme, že tento front postupoval relatívne pomaly, kým prišiel nad letisko, mrákavu nad obzorom už mohli vidieť najmenej hodinu a už dať pokyn na úplné prerušenie akcie (ukončenie všetkých vystúpení), zároveň o koordinované dočasné "vypratávanie" čo najväčšieho počtu účastníkov z priestoru letiska do bezpečia...

    • Ohodnoťte príspevok !
      defensor / 21.7.2009 Utorok

      no tusim gaben kam SMERuje tvoj prispevok... ale nedivim sa tomu..teraz na slovensku bude kazdy druhy expert na statiku a pocasie...je uhorkova sezona...niet do coho tak sa bude mazat toto... ja som si nepozrel nikde spravy, len pri prepinani na Ta3 boli nejake "exkluzivne" zabery... a nakoniec si spominam na inu tragediu tam tiez nas minister vnutra nasiel vinnika hned...hned vedel ze autobus n akolajniciach nema co hladat a tak...sa divim ze teraz hned vinnika nenasiel... no treba najprv zistit co mu prida body a co nie...a tak sa treba vyjadrit az potom ked sa zisti co prinesie viac bodov... zistit si s Pohodou sympatizuju aj volici SMERu a tak...aby sa dalo vyjadrit...

      • Ohodnoťte príspevok !
        radowan / 21.7.2009 Utorok

        K+

        velmi dobry prispevok...

      • Ohodnoťte príspevok !
        Ivan / 21.7.2009 Utorok

        Ty všade vidíš SMER?To je ale vážna diagnóza.

        • Ohodnoťte príspevok !
          radowan / 21.7.2009 Utorok

          Ivan, praveze to je jeden z problemov tejto kauzy - ludia si robia nazor len na zaklade toho, ci su alebo nie su sympatizantmi Smeru, kedze Kascak je znamy tym, ze inklinuje k sucasnej opozicii. Vidis to aj v tejto teme, kedze Gaben je stary znamy Ficovolic, bojujuci za objektivitu medii, pricom mu vobec nevadi, ze tu sam neobjektivne vznesie obvinenie voci organizatorom bez toho, aby im bolo cokolvek dokazane. Nahoda? Don't think so...

          • Ohodnoťte príspevok !
            bilek / 21.7.2009 Utorok

            Mily Radowan, Vas posledny prispevok PRESNE charakterizuje sposob Vasho myslenia, ked svoje pocity a dojmy podsuvate inym ludom. Gaben i ja sme boli vo svojich prispevkoch prave pre takych ludi, ktori neustale pletu do vsetkeho politiku mimoriadne presni a korektni. Ani on a ani ja sme NIC o politike nehovorili. Klasicky o tom zacal pan De.... a Vy ste tu hodenu rukavicu s radostou zdvihli. To si fakt myslite, ze niekto bude o Kascakovi tvrdit, ze za to moze, len preto, lebo podla Vas podporuje opoziciu? Dokazete sa vobec este na svet pozriet aspon z centimetroveho nahladu? Nepreskocilo Vam uz s tej politiky???

            • Ohodnoťte príspevok !
              radowan / 21.7.2009 Utorok

              Bielik, ked si taky inteligent a vseved, tak sa laskavo fundovane vyjadri ku Gabenovmu prispevku, ktory prave nepriamo oznacil organizatorov za zodpovednych za katastrofu, ktora sa udiala. Urcite je spolu stebou odbornik na vsetko, vratane statiky, organizovania podujati, bezpecnost a kopec inych veci. Lebo prepac, ale ja si nedovolim povedat, ze zodpovedny je Nemec alebo Kascak.

              • Ohodnoťte príspevok !
                bilek / 22.7.2009 Streda

                Pane, ak dovolite nebudem reflektovat na Vase opatovne pokusy podsuvat inym svoje nazory a vyjadrovat sa budem LEN k tomu, co uznam za vhodne ja sam. S tym tykanim posobite ako sedlak ...

                • Ohodnoťte príspevok !
                  radowan / 22.7.2009 Streda

                  Ja sa tiez vyjadrujem len k tomu co uznam za vhodne a ako uznam za vhodne. Ak sa to tebe nepaci, tak to je tvoj problem a laskavo sa staraj o seba... na moje prispevky radsej nereaguj.

                  • Ohodnoťte príspevok !
                    bilek / 22.7.2009 Streda

                    Ok mozme sa dohodnut, ze sa budeme navzajom ignorovat. Ak Vas teda mozem poprosit ... chodte robit politiku inam, ok?

                    • Ohodnoťte príspevok !
                      radowan / 22.7.2009 Streda

                      Suhlasim, s jednou pripomienkou. Ja si budem robit politiku tam, kde to uznam za vhodne, ok?

                      • Ohodnoťte príspevok !
                        bilek / 22.7.2009 Streda

                        Ok, napr. doma v obyvacke a nie na forach, ktore zalozim ... To by bolo korektne ...

                        • Ohodnoťte príspevok !
                          radowan / 22.7.2009 Streda

                          Ak nebudes zakladat fora, nebudes mat so mnou takyto problem... very simple.

                          • Ohodnoťte príspevok !
                            bilek / 22.7.2009 Streda

                            Ak budete pisat slusne, k veci a s nadhladom nebude mat s Vami nikto ziaden problem.

                            • Ohodnoťte príspevok !
                              radowan / 22.7.2009 Streda

                              Ja som pisal aj slusne aj s nadhladom, az kym nejaky niemand nevyskocil, ze tu nemam miesat politiku (co tu mimochodom nie je zakazane a prisposobovat prispevky tuzbam jedneho diskutera nemam dovod).

                              • Ohodnoťte príspevok !
                                bilek / 22.7.2009 Streda

                                Ten, kto si precita Vas posledny prispevok urcite pochopi, co som myslel tym svojim. :) Prijemny den zelam ...

                                • Ohodnoťte príspevok !
                                  radowan / 22.7.2009 Streda

                                  Kto si precita tvoje prispevky, pochopi, o com hovorim ja. Pekny den aj tebe.

                                  • Ohodnoťte príspevok !
                                    bilek / 22.7.2009 Streda

                                    :) "Nímand" Ti dakuje ...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Jandro / 21.7.2009 Utorok

    Hľadám vinníkov za prírodnú katastrofu? To už je teda sila

    • Ohodnoťte príspevok !
      bilek / 21.7.2009 Utorok

      info pre doplnenie ... o ziadnu prirodnu katastrofu neslo ... jasne tam vsak bolo napisane co sa moze stat ...



      Počasie - SHMÚ: Pre časť územia Slovenska vydal pre búrky výstrahu 2. stupňa



      Bratislava 17. júla (TASR)



      Slovenský hydrometeorologický ústav (SHMÚ) vydal dnes v súvislosti s očakávanými búrkami výstrahu 2. stupňa.



      Tá sa od soboty 18. júla od 10. hodiny týka okresov Bratislava, Pezinok, Trnava, Hlohovec, Piešťany, Senec, Galanta, Šaľa, Dunajská Streda, ako aj Nitra, Levice, Nové Zámky a Komárno. Druhý stupeň je tiež vyhlásený pre Horné Ponitrie a severozápad Slovenska.



      SHMÚ očakáva miestami výskyt silných búrok, lokálne aj s krúpami, ktoré PREDSTAVUJÚ ZVÝŠENÉ NEBEZPEČENSTVO PRE ĽUDSKÉ AKTIVITY. S búrkami môžu byť spojené prívalové zrážky s úhrnmi 30 až 60 mm a nárazy vetra s rýchlosťou 16 - 22 m/s.



      Na krajnom západe, Orave, Kysuciach, Liptove, Horehroní, strednom Pohroní, Gemeri a juhu stredného Slovenska platí výstraha 1. stupňa.



      SHMÚ: Vydal pre búrky na celom území SR výstrahu 1. stupňa, hrozia aj povodne

      Bratislava 18. júla (TASR) - Slovenský hydrometeorologický ústav (SHMÚ) vydal dnes o 12.44 h v súvislosti s búrkami výstrahu 1. stupňa s platnosťou pre celé územie SR. Pre oblasti Orava a Kysuce, Severozápad, Krajný západ, Podunajská nížina a Horné Ponitrie zároveň vydal aj výstrahu 1. stupňa pre hroziace povodne.



      SHMÚ očakáva v súvislosti s búrkami prívalové zrážky s úhrnmi 20 až 40 mm a nárazy vetra s rýchlosťou 17 - 22 m/s.



      Ústav zároveň pripomína, že predpokladaná intenzita a výskyt tohto nebezpečného javu sú v danej ročnej dobe a oblasti bežné, ale môžu spôsobiť škody menšieho rozsahu. TENTO JAV PREDSTAVUJE POTENCIÁLNE NEBEZPEČENSTVO PRE ĽUDSKÉ AKTIVITY.



      Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona

      • Ohodnoťte príspevok !
        radowan / 21.7.2009 Utorok

        Hehe, celkom vtipne skopirovat spravu TASR aj s poslednou vetou, ktora hovori, ze bez pisomneho suhlasu TASR bol prave poruseny autorsky zakon :D

        • Ohodnoťte príspevok !
          bilek / 21.7.2009 Utorok

          Pan Radowan, prosim, o autorskom zakone radsej mlcte. Tu vetu som tam dal prave preto, aby aj Vam bolo jasne, ze sprava pochadza z TASR. Toto je aj bez ohladu na Vase amaterske prispevky este stale profesny portal a citacie su v takychto debatach prejavom slusnosti voci kolegom.

          • Ohodnoťte príspevok !
            radowan / 21.7.2009 Utorok

            Bielik, uz to s tym sucharcenim prehanas. Upozornil som na velmi vtipny paradox a ty sa hned ondis... relax kamo.

            • Ohodnoťte príspevok !
              bilek / 22.7.2009 Streda

              Kamo??? Cim som si toto doverne oslovenie zasluzil??? Nechceli by ste nam napisat nieco k teme???

              • Ohodnoťte príspevok !
                radowan / 22.7.2009 Streda

                K teme som sa uz vyjadril, ale tebe je to fuk, pretoze ty hladas iba dovod na konfrontaciu. A kamo ta volam preto, lebo tvoje prve meno nepoznam... ak by som ho poznal, oslovil by som ta nim - napr. Jozko, Peto, Feri, atd...

                • Ohodnoťte príspevok !
                  bilek / 22.7.2009 Streda

                  Vy ste proste neskutocny b.b. MOje priezvisko poznate, ale meno nie ... :)

                  • Ohodnoťte príspevok !
                    radowan / 22.7.2009 Streda

                    Keby si nebol na diskusiach Medialne, tak ani neviem, ze existujes. Inak nevidim dovod si zistovat tvoje meno, rovnako ako aj ty urcite nevidis dovod zistovat si moje priezvisko. Pre mna si rovnaka celebrita ako som ja pre teba.

  • Ohodnoťte príspevok !
    defensor / 21.7.2009 Utorok

    no zda sa ze Ta3 bude zas "najobjektivnejsie"...neublizi ako vzdy nikomu..a naco...ved vysiela len sterilne spravy kde netreba nazor...nie je vysetrovaci organ ani nic...len vysiela spravy do eteru...mozno by sme sa dalo nieco vyspekulovat v Ciernom petrovi...jaaaaaaaaaaaaaaaajjj uz nie je v akom..no tak len sterilne spravodajstvo z nejakych oficialnych zdrojov...tym sa neublizi nikomu a nikto nemoze nam nic povedat lebo nic z toho co vysielame nie je nas nazor...takze ak sa niekto chce stazovat TASR SHU a pod...my sme len citaci a vysielaci....

  • Ohodnoťte príspevok !
    radowan / 21.7.2009 Utorok

    Aby som sa vyjadril k teme... nuz cital som zopar clankov a napriek bombastickym titulkom mozem povedat, ze ani z jedneho z nich som si netrufol povedat, kto bol skutocne na vine a uz vobec nie to, komu bude vina za tuto smutnu udalost priznana. Cele je to len o inteligencii citatela, ci sa necha alebo nenecha ovplyvnit tendencnostou clanku. Treba vediet citat medzi riadkami, clovek co to nedokaze, si nezasluzi ani pravo volit.

  • Ohodnoťte príspevok !
    nebag / 21.7.2009 Utorok

    Pan Bilek, podla mna vinnika uz mate aj Vy, len to nechcete prezradit. Uz pocujem Vas alibizmus typu, pockajme na vysledky vysetrovania a potom sudme.

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 21.7.2009 Utorok

    Nie ja este vinnka nemam. Neviem preco si to myslite. MIchala Kascaka som videl po prvy krat na festivale Certovo kolo este koncom osemdesiatych rokov minuleho storocia, potom este mnoho krat a mam vacsinu platni Bez ladu a skladu. Aj preto mi je velmi luto co sa stalo. Co sa tyka Pohody 2009 mam len tie spravy, ktore som uviedol vyssie. Tie hovoria o tom, ze vystraha bola vonku pred 13:00 a hovorila o vetre, ktory presahuje toleranciu pre dany stan a o riziku pre ludske aktivity. To je zatial vsetko... Aj ja som mimoriadne zvedavy z akeho konca to policia vezme a ci podaju zalobu aj zraneni ci pozostali. Jednoznacne, ci polojednoznacne tvrdenia, ktore uverejnili v Sme a Pravde sa mi vsak zdaju byt predcasne.

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 21.7.2009 Utorok

    Pravda pokracuje ... "Od usporiadateľov sme dopredu dostali varovanie, že v Bratislave je búrka a možno bude treba zastaviť muziku a rýchlo vypratať stan. Koncert sa začal, hralo sa a vnútri, v stane, nefúkalo. Asi päť minút predtým ako sa to stalo, som sa išiel pozrieť von a zistil som, že tam už celkom slušne fúka. Vrátil som sa späť a do piatich minút stan roztrhlo napoly a spadol," povedal pre Pravdu manažér českej kapely United Flavour Jaromír Telenský. ...



  • Ohodnoťte príspevok !
    Kandidat na GR-STV / 21.7.2009 Utorok

    Kto je vinny za tragediu na Festivale Pohoda?? Netvrdim,ze poznam vinnika,ale dovolim si skonstatovat,ze su minimalne dvaja.Ja by som sa sustredil na organizatorov a Mesto Trencin,ktore tento festival povolilo. Preco??

    Podobnych festivalov som uz organizoval stovky.Bolo na nich omnoho viac divakov,ako na Pohode. Ano uznavam,ze v USA sa v tomto smere stretavam s totalnou "buzeraciou"kompetentnych uradov. Ako vsak niekedy vidno je to asi nutne.Docasny ["Temporary"]stan pre viac ako 500 divakov musi mat specialne kriteria. Hlinikova pevna konstrukcia,vystuzena kross ocelovymi lanami,Certifikovana nehorlava plachta,zabespecene nudzove vychody. Hlinikova,alebo zelezna konstrukcia musi bit prisroubovana k zabetonovanym nosnikom a vsetko toto musi vydrzat naraz vetra minimalne 120.mil. tj-skoro 200.km.Takato stavba stanu musi bit schvalena stavebnym uradom dotycneho mesta.Stavebny urad a jeho odbornici musia vystavit certifikat na zaklade ktoreho mesto povoli prevadzku takehoto stanu. Predpokladam,ze az takto daleko slovenska legislativa nedospela takze sa len velmi tazko hlada pravy vinnik,Predpokladam vsak,ze existuje legislativa,ze ak nejaka sukromna firma organizuje taketo podujatie na pozemkoch mesta tak by si malo mesto vyzadovat potvrdenie o poisteni takejto udalosti,aby bolo z obliga v pripade podobnej situacie aka nastala na Pohode.

    Tazko sa vyhovarat na Tzv, Vyssiu moc. Ta s tym tentokrat nema nic spolocne.To nie je momentove katastrofalne zemetrasenie alebo vybuch sopky,ktore sa neda predvidat.

    Samozrejme,ze je potrebne poucit sa na tomto pripade a v podstate utesovat sa,ze to nedopadlo horsie. Kascak a jeho team sa zdaju ako perfektni organizatori,Chyba im vsak maly kusok zdravej logiky. Ak by ju mali tak by pri bliziacej sa burke prerusili na toto obdobie festival a nechali vypraznit stan.Ja viem,ze po bitke je kazdy mudry. U mna vsak neobstoji Kascakov " Bullshit"ze ten stan je homologovany na naraz vetra ovela vacsieho,ako bol ten na Pohode. V tom mu davam za pravdu.Nenapadlo nikdy Kascaka a jeho team,ze pri tak silnej burke vznikaju aj neuveritelne silne blesky a mraz mi beha po chrbte ked si pomyslim,co by nastalo,keby do tejto Gigantickej kovovej"Stage"konstrukcie udrek blesk.V takom pripade by bolo obeti ovela viac. A to je ten hlavny dovod preco organizator pochybil. Mali ludi vyzvat,aby sa poschovavali do aut,alebo autobusou,ktore uder blesku cloveka neohrozi [Faradayova klietka].Nehody na festivaloch sa stavaju.Treba sa z nich poucit. Toto je moj nazor a ked ma niekto iny,ja mu ho neberiem.Treba verit,ze vysetrovanie tohto pripadu najde toho toho praveho vinnika.

    Upozornenie: Podotykam,ze som uz davno konstatoval,ze do Medialne.sk nemam zaujem prispievat. Toto je vynimka. takze na ziadne nazory nebudem reagovat hlavne z dovodu totalnej casovej tiesne......pripravujeme festival Woodstock 2009.....

  • Ohodnoťte príspevok !
    defensor / 22.7.2009 Streda

    nechapem preco tu cchete prihrievat polievocku bilkovi a Ta3...naco? Ta3 vinnika samozrejme ze ma...SMERovanie jej uvah je jasne..len musi pockat kym sa vyjadri kompetentny...Ta3 inak nic neuverejni...ved nakoniec ani sme nic nepise...bilek ma zas bujnu fantaziu...ja som tam ziadnu vetu- vinnikom toho vsetkeho je XY nenasiel...ja viem ked pracuje fantazia tak sa da kadeco domysliet...a to v Ta3 predsa nerobia...a naco aj, ked za nich myslia ini..oni len tie myslienkove perly pustaju do eteru...a Ta3 je presne taka aka je bezzuba a alibisticka..a ina ani nebude...kym ten augiasov chliev niekto nevycisti...

    • Ohodnoťte príspevok !
      bilek / 22.7.2009 Streda

      K teme pane, k teme ... poprosim ... Vase citove vylevy ma nezaujimaju ...

      • Ohodnoťte príspevok !
        defensor / 22.7.2009 Streda

        bilek k teme bolo to ze sme ziadneho vinnika nema..ze treba velku davku fantazie aby sa tam hned videl...ale ak mate zo sme vetu-XY je vinny za to co sa stalo tak sem s nou....a ak bilek tvrdite ze politika nic..no tak zrejme patrite k tym uvedomelym a uSMERnenym obcanom ktori napr. v pripade malinova nikdy nevideli nevidia a nebudu vidiet politiku....uz vidim ako sa tomu chechoce nas minister vnutra ktory inak hned vie urcit vinnikov a teraz nejako zlyhal...(asi nebolo po ruke rozhodnutie SMERu...)

        • Ohodnoťte príspevok !
          bilek / 22.7.2009 Streda

          Nech sa paci: Sme uverejnilo tuto citaciu --- PRAHA. Za tragédiu, ktorá sa odohrala v sobotu na trenčianskom festivale Pohoda, nemôže jej organizátor. Ak za ňu niekto môže, je to majiteľ stanu, ktorý spadol, píše český internetový server iDnes.cz. Zodpovednosť za udalosť, pri ktorej zahynul jeden človek a desiatky ďalších utrpeli zranenia, zrejme leží na majiteľovi stanu - okrem iného preto, že o evakuácii stanu rozhoduje on, a nie organizátor akcie.



          • Ohodnoťte príspevok !
            defensor / 22.7.2009 Streda

            aha.to som si vsimol..tak potom nazov diskusie by mal byt-ceska tlac atd...lebo je uvedene spravne odkial je zdroj...este mi napiste ci skutocnosti tam uvedene su pravdive(tak ze by ich odvisielala aj Ta3-bez toho aby sa chudinka bala nejakeho sudneho sporu)...takze kto rozhoduje o evakuacii? lebo ja inak vinnika mam...pocasie-zatial...

            • Ohodnoťte príspevok !
              bilek / 22.7.2009 Streda

              Redakcia Sme sama rozhoduje co uverejni a za VSETKY informacie, ktore publikuje nesie zodpovednost. Pravny princip je zjednodusene povedane taky, ze ak v Teme dna niekto povie, ze Defensor je idiot, tak nebudete zalovat dotycneho, ale TA3, pretoze ta tento vyrok zverejnila ...



              Inak Sme medzitym uz pokrocilo korektnym smerom a uverejnilo aj nazor pravnika ... tu je: www.sme.sk



              Stale je to vsak iba obciansko-pravna a nie trestno-pravna rovina. Bolo by dobre, keby sa uz vymackla aj policia ...

              • Ohodnoťte príspevok !
                defensor / 22.7.2009 Streda

                suhlasim...pockajme na vyjadrenie policie..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Jandro / 22.7.2009 Streda

    Novinári sa musia snažiť hľadať odpovede. Aj keď podľa mňa si to niekedy, vrátane tohto prípadu, uľahčujú. Dajú občas na to, čo jedna babka povedala, čím sa ich informácie stávajú neobjektívnymi a aj bulvárnymi. Osobne nechápem ako môže majiteľ firmy zodpovedať za stavbu stanu. Chce nám niekto tvrdiť, že ho osobne a staval a nebodaj aj podsúvať to, že ho naschvál postavil zle.

  • Ohodnoťte príspevok !
    bilek / 23.7.2009 Štvrtok

    Dokaz neviny alebo fatalneho pochybenia???

    www.metoo.sk

    • Ohodnoťte príspevok !
      defensor / 25.7.2009 Sobota

      klud bilek..tu ste nie na obrazovke..tu kludne mozete povedat co to je..takze co hovori bilek na to video? dokaz nevinny ci fatalne pochybenie?

  • Ohodnoťte príspevok !
    Pohoda-festival politickej piesne / Ratataplán / 5.10.2009 Pondelok

    ..z pohody sa stala pokračovateľka festivalu Politickej piesne,,na čele s jeho organizátorom,,ktorého by mali podľa môjho názo väzobne stíhať,,za ťažké ublíženie na zdraví...Načo ten novodobý zväzak organizuje organizačne neorganizovaný orgán..? do bassy..

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Najnovší názor

Tomu sa hovorí výhodný obchod - ale pre RTVS určite nie...

Vaše fóra