Diskusia

Pokrytecký Nový Čas / supan / 19.12.2011

Bulvár Nový čas s pietou informuje a narieka nad stratou veľkého človeka Václava Havla. Má špeciálnu prílohu k tejto téme. Ten istý Nový čas, ktorý bez hanby pred dvomi mesiacmi horúčkovito robil reklamu nejakému braku o Havlovej milenke. V čase, keď už všetci vedeli a videli, že tomu človeku zostáva krátky čas pozemského žitia. Pripomína to situáciu, ako špehovali Dočolomanského na onkológii a keď zomrel, pokropili ten svoj brak slzami ako im je to veľmi ľúto. Človeku je z toho do zvracania.

  • Ohodnoťte príspevok !
    lukinko / 19.12.2011 Pondelok

    Ja by som bol len zvedavý či by venovali 21 strán aj niektoremu našmu prezidentovi, ked by zomrel alebo česke denníky či by tomu dali taký priestor....ono ked sa na to pozrieme Havel bol hrdina len pre čechov povedzme si narovinu my slováci sme ho velmi nemuseli už len preto že slovakov pripravil ako prezident o tisicky pracovných miest ked zrušil zbrojarsku výrobu a on sa nikdy nejak netajil tým, že slovákov nejako zbožnoval. Ano čechom ho môžme zavidieť pre nich to bol naozaj narodný politik ale len pre nich. Pre mňa boli najväčšími hrdinami nežnej revolúcie Alexander Dubček ale aj a to možno niektorí somnou suhlasit nebudete Vladimír Mečiar nech je aký chce ale nemu mžme vďačiť za samostatnú SR. V každom prípade R.I.P. Václav havel odpočívaj v pokoji :(

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / emisia / 19.12.2011 Pondelok

      ... ++++

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / medialny..mag / 19.12.2011 Pondelok

      niet čo dodať, dávam 3 *

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / taiger / 19.12.2011 Pondelok

      uplne stebou suhlasim lukinko maš 100% pravdu

    • Ohodnoťte príspevok !
      RE: / radowan / 19.12.2011 Pondelok

      Ti, co tvrdia, ze Havel znicil zbrojarstvo na Slovensku, by si mohli aspon co to precitat a neverit kazdej sprostosti:
      www.aktuality.sk

      Je smutne, ze ludia nepouzivaju vlastny mozog a siria potom taketo vymysly...

      • Ohodnoťte príspevok !
        RE: RE: / lukinko / 19.12.2011 Pondelok

        ty by si zasa nemal veriť nejakému bulvárnemu portálu, ale spýtať sa tých ludí, ktorí tam pracovali a prišli o prácu. Ano dnešny prezident nemôže nič také zrušiť lebo dnes prezident nemá takú moc. Ale teba ešte asi nikdy neprepustili z práce.

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / emisia / 19.12.2011 Pondelok

          ... Lukinko a nezabudni dodať i tu prílišnú amnestiu v réžii Havla , ktorá sa týkala i vrahov, ktorí nemali problém vraždiť hneď po prepustení.
          Ale i napriek všetkým týmto negatívom , nech odpočíva v pokoji.

        • Ohodnoťte príspevok !
          RE: RE: RE: / radowan / 19.12.2011 Pondelok

          Lukinko, prezident nikdy nemal taku moc... a nemal ju ani Havel.. je to len reprezentacna figurka. Zbrojarsky priemysel u nas zanikol z podobnych dovodov ako kopec inych firiem po pade rezimu - stratil dopyt. Zapad od nas zbrane nekupoval a po rozpade socializmu vychod prestal kupovat zbrane tiez - neboli peniaze a ani dovod. Nie som to ja, kto veri bulvaru... si to ty, kto veri kadejakym krcmovym reciam.

          Tu je nazor cloveka, ktory tomu rozumie:
          „To je nezmysel. Našu vojenskú výrobu sme zničili a rozkradli sami tu na Slovensku. Navyše to už bol len mýtus, dávno sme nedokázali konkurovať svetu a technologicky sme zaostali. To mi bolo jasné už v osemdesiatych rokoch. Spolupráca s armádou nefungovala. Navyše sa svet politicky a diplomaticky zmenil. Aj Sovieti už vedeli, že šialené zbrojenie ich položilo na kolená.“
          Zdroj: hvorecky.sk

          Dalsie clanky:
          jmesik.szm.com
          tomasdudas.blog.sme.sk

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / lukinko / 19.12.2011 Pondelok

            radowan samozrejme to je tvoj nazor a ja ti ho neberiem keždy mame pravo na to aby sme si vyjadrili svoj nazor....ale aj emisia ma pravdu že dal amnestiu vrahom....a nepamätaš ako na slovensku po nom hadzali paradajky? Podla mna by sme mali byt z českych politikov viac vďačny klausovi. A určite nebudem čitať nejake blogy....

            • Ohodnoťte príspevok !
              RE: RE: RE: RE: RE: / radowan / 19.12.2011 Pondelok

              1. ja Havla nevelebim, ze bola amnestia chybna v mnohych pripadoch, to je fakt...
              2. neriesim ani to, ci po nom ludia hadzali paradajky, resp. ci mu podpisuju alebo nepodpisuju kondolencnu listinu
              3. vyjadrujem sa LEN k mytu o Havlovej udajnej zodpovednosti za zanik zbrojarstva na Slovensku. Na toto tvrdenie totiz neexistuju ziadne relevantne fakty (ty sam si sa zmohol len na trapny clanok v bulvarnych topkach o kondolencnej listine) a nemozem to nazvat nijako inak ako urban legend resp. krcmove reci. Ak necitas blogy, tak si precitaj toto:
              www.sme.sk

              • Ohodnoťte príspevok !
                RE: RE: RE: RE: RE: RE: / lukinko / 19.12.2011 Pondelok

                ja som ti dal prave članok z nulvarnych topiek....sorry, ale ja tu už Havla riešiť nebudem u mna je to už uzavreta kapitola a o mrtvych len dobre...fakt nechajme to už tak. nech mu je zem lahka.....ale ešte posledna veta nechapem preco je štatny smutok vyhlaseny aj u nas

                • Ohodnoťte príspevok !
                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: / trafick / 20.12.2011 Utorok

                  Ak Ti niečo uniklo, Havel bol predsa aj prezidentom Slovákov, síce za federálu a len určitý čas, ale patrí do našej histórie. Súhlasím s vyhlásením štátneho smútku aj u nás, aspoň takto minimálne si Slováci uctia jeho pamiatku.

          • Ohodnoťte príspevok !
            RE: RE: RE: RE: / lukinko / 19.12.2011 Pondelok

            a ešte niečo pre teba radowan: www.topky.sk

          • Ohodnoťte príspevok !
            RoboFabry / 12.5.2012 Sobota

            Havel bol len maličkou, no veľmi ligotavou figúrkou. Nemal ani poňatia o niečom takom, ako je hospodárstvo, ekonomika či politika. Bol to čistý ROJKO, ktorý bol menovaný do funkcie len a len preto, že bol pre Čechov najpopulárnejším a "najstatočnejším" obetavým disidentom. Dokonca ani o dopade amnestie nerozmýšľal a vyhlásil ju preto,aby zhmotnil svoje sny o tom, že nastali zlaté časy a všetci budú na seba už len dobrí a že sa musí odpúšťať. On nevládol, vládli jemu - de facto len schvaľoval alebo neschvaľoval všetky legislatívne kroky a vízie len na základe striktných odborníkov z danej oblasti. Bol to čistý poet a dieťa svojej doby - bol som ako študent FAMU v roku 1989 v Prahe. Na pár mesiacov totálne zmagoril Prahu, urobil z nej raj na zemi - napr.jedlo pre študentov zdarma, noviny zdarma atď....Ja sám a všetci moji spolužiaci tomu podľahli - no proste vykreslil nádhernú víziu úžasnej budúcnosti a všetci mu verili. Bolo to šialenstvo - šialenstvo davové, fanatizmus. Z Prahy sa to potom veľmi pomaly presúvalo do menších miest a dedín, kde ľudia v tomto prípade boli múdrejší a mysleli pragmaticky a racionálne a diskutovali o tom, čo bude dobré a čo nie. V Prahe existovalo len biele a čierne. Sám som takmer extrémny ľavičiar, no do oparu tej trojmesačnej nádhery som sa dostal aj ja.

  • Ohodnoťte príspevok !
    RoboFabry / 19.4.2012 Štvrtok

    Ako sledujem dobré tri roky tento portál, viem, že Radowan je takmer jeho zakladateľom a že jeho odpovede a príspevky patria medzi najsofistikovanejšie a najprofesionálnejšie. On nie je odkázaný na iné stránky - on ich alebo tvorí alebo ich už dávno spracované v hlave má. Niekedy by som sa chcel dozvedieť, kto to v skutočnosti je. Zázraky sa stávajú...........

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Najnovší názor

Tomu sa hovorí výhodný obchod - ale pre RTVS určite nie...

Vaše fóra