Diskusia

Kto vyhrá vojnu Šindlerová kontra Nový Čas? / Romanesense / 27.06.2008

To je neskutočné, ako v dnešnom Novom Čase naložili Šindlerovej. Snáď ešte žiadna speváčka na Slovensku nemusela čeliť takejto brutálnej ofenzíve zo strany nášho najčítanejšieho denníka. Smutné je, že v podstate majú pravdu, lebo Martina už tri roky len víri okolo seba zlatý prach, ale ako speváčke sa jej naozaj vôbec nepodarilo presadiť, čo je vzhľadom k jej talentu, kvalitám i očakávaniam smutné. Bulvár je na ňu asi naštvaný za to, že si vyžiadala právo na odpoveď.

  • Ohodnoťte príspevok !
    tosnadnie / 27.6.2008 Piatok

    hahahahaaaa...cital som to...a vyborne som sa zabaval...po tomto uz asi nebude nikto zo slovenskej smotanky pomyslat na pravo na odpoved... :-)

  • Ohodnoťte príspevok !
    exdasos / 27.6.2008 Piatok

    poriadne jej to natreli :) ráta sa mi, že reagovali odborníci. Takto by si mal bulvár plniť svoju funkciu - hovoriť priamo, aj keď sa to niekomu nepáči...

    • Ohodnoťte príspevok !
      FINTA / 27.6.2008 Piatok

      kto tu hovorime o Martininom talente, tak nevie, co je to talent. ten Martina nema. ale talent nie je najdolezitejsi. jedine tvrda praca a zaujimave napady robia skutocne umenie. a to uz je Martinke vzdialene na svetelne roky. nevie ani ustami, ani kozami.

      • Ohodnoťte príspevok !
        Jahôdka / 1.7.2008 Utorok

        FINTA, ak si taký hudobno-soubiznisový odborník tak si určite Martinin spevácky talent prehliadnúť nemohla. Čo sa týka tých zaujímavých hudobných nápadov s tebou súhlasím, ale zabudla si na jednu veľmi dôležitú vec. Na jednej strane je tu čisto iba spevácky talent a na druhej zaujímavé hudobné nápady. Na Slovensku poznám len dve speváčky, u ktorých sa dokázal skĺbiť nevšedný spevácky talent a zároveň dokázali skladať aj pesničky alebo mali neuveriteľné šťastie na skutočných profesionálov (textárov a skladateľov) okolo seba. U mužov spevákov ani takýto prípad nepoznám. Sú alebo boli to vždy iba dobrý speváci (ako napr. Duchoň - Ľubo Zeman) alebo sú to vždy speváci (ako Ráž B. Filan, M. Urban Žbirka - K. Peteraj, Štraus) ktorí neoplývajú speváckym hlasom ale zato ich úspešná kariéra bola postavená na spolupráci so skvelými hudobnými odborníkmi a textármi alebo samotný speváci oplývajú viac hudobnými nápadmi, ako speváckym talentom a hlasom (ako Grigorov, Tasler z IMT SMILE, Timko z No Name a Tina ). No a dnes je natrafiť na kvalitných a dobrých textárov a hudobných skladateľov takmer nemožné. No a v Martininom prípade je aj mediálne prostredie je jej tak ,,pozitívne naklonené" (a to súdiac aj podľa obsahu tvojho príspevku)že aj keby sa takí ľudia našli, skôr ako by jej mali pomôcť k úspešnému rozbehnutiu kariéry jej ešte priložia pod nohy viac polien aby jej ešte osladili viac život. A to že si až natoľko všimaš niečije prednosti je len vizitka niečoho, čo o tebe veľa hovorí

  • Ohodnoťte príspevok !
    dusan / 27.6.2008 Piatok

    Ano, N. Cas je na nu nastvany, ze vyuzila pravo na odpoved. Cudujem sa dalsej "smotanke", ze ho nevyuziva tiez, len sa verejne stazuju, ale nebrania sa a nechaju v tom Martinu samu. Nie je mi sympaticka tato spevacka, ma vyborny hlas, to je vsetko, ale drzim jej palce.

    Vojnu vsak vyhra N. Cas, lebo ten zajde do akejkolvek vymyslenej spiny, len aby ju teraz diskreditoval, je to ich pracovna metoda.

    Martine drzim palce, aby to ustala a nevsimala si to, bulvar je len bulvar a ak ho niekto berie vazne... Vlastne - taki uz hadam ani na Slovensku nie su... :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    sykorka / 27.6.2008 Piatok

    Osobne som skeptický, žeby túto zlatú sliepočku bulvár chcel umravniť. Toto jej neuškodí, každý vie, že v muzike žiadne terno neurobila.







  • Ohodnoťte príspevok !
    amigo / 27.6.2008 Piatok

    Neviem preco mam pocit, ze vsetci redaktori a novinari sa pasuju za hudobnych kritikov. Preco nekritizujete album spevacky Mishy alebo Tomasa Bezdedu. To su ludia, ktori mi lezia v zaludku. Tiez hudba nic moc a tvaria sa, ze neviem co! Tak mi to vysvetlite. Ostatni tiez nezacinali bohvie ako.

    Misha - coca cola popstar - a potom nadavala na superstar

    Jana Kirschner - Miss Slovensko 1996 a tiez sa tvarila, ze nic take nikdy nerobila a kuknite na nu, kde je?

    A je takych velmi vela, co zacinali z nicoho a pozrite sa na nich. Keby ste radsej pracovali ako novinari a nie ako medialne hyeny, tak verte tomu, že Martina to vsetkym natrie.



    Zlatko, drzim ti palce. Tebe to vyjde naozaj statocne.



    • Ohodnoťte príspevok !
      luvia / 28.6.2008 Sobota

      Coca cola popstar je autorska pesnickova sutaz, ktora nebola vysielana na ziadnej televizii. Okrem toho star v nazve nema so superstar nic spolocne.

    • Ohodnoťte príspevok !
      goran / 10.7.2008 Štvrtok

      Martina mala sancu a dokazala... nic :)

  • Ohodnoťte príspevok !
    dusan / 27.6.2008 Piatok

    Naozaj Martinu velmi nemusim, ani ziadnu zo slovenskych spevacok, ale nemyslim si, ze by jej "reklama" v N. Case o tom, ci ma nove topanky alebo nie ovplyvnila karieru. Nech sa na nich vykasle. Hoci... Ja by som reagoval opat pravom na odpoved aj na ich dnesnu tendencnu titulku aj clanok, je to material presne cieleny a ucelovy. Dufam, ze to kazdemu dochadza.

  • Ohodnoťte príspevok !
    Xander / 27.6.2008 Piatok

    Je to zaujímavá vojna, aj keď Martina bola prvá prominentná osoba, ktorá sa o právo domáha, tak si Nový Čas nastavil stratégiu aj v týchto prípadoch, tak aby urobil ešte horšie veci. Veď keby nereagovala, tak by sa teraz písalo o niekom inom. A zaujímavé je aj to, že Nový Čas tak kritizoval Právo na odpoveď a teraz ho vlastne akoby využíval vo vlastný prospech. Aspoň vždy, keď sa o to právo bude niekto domáhať nemusia si láma´t hlavu s tým, čo dajú na titulku...

    • Ohodnoťte príspevok !
      anfi / 28.6.2008 Sobota

      len to prominentná by som dal do uvodzoviek, bo nebyť toho jej autobusára a Nového času, tak by sa o nej vedelo, ako o ďalších 29-ich z karaokestar.

  • Ohodnoťte príspevok !
    dusan / 27.6.2008 Piatok

    Ano, ale v tlacovom zakone je aj to, ze medium musi odpoved vydat bez akychkolvek doplnkov, dodatkov, komentarov - cize vidim porusenie zakona, ked na jej odpoved reaguju.

    Toto v NC nedomysleli :)))

  • Ohodnoťte príspevok !
    dusan / 27.6.2008 Piatok

    Ano, ale v tlacovom zakone je aj to, ze medium musi odpoved vydat bez akychkolvek doplnkov, dodatkov, komentarov - cize vidim porusenie zakona, ked na jej odpoved reaguju.

    Toto v NC nedomysleli :)))

    • Ohodnoťte príspevok !
      nikush / 27.6.2008 Piatok

      mýliš sa. redagovať nemôžu v tom istom čísle. ale môžu si to takto so šindlerkou pinkať aj rok. jeden deň povedia niečo oni, jeden deň ona, potom oni a potom ona a v piatok vyjde príloha :-)

      • Ohodnoťte príspevok !
        nikush / 27.6.2008 Piatok

        reagovať. of kórs

      • Ohodnoťte príspevok !
        ewička / 1.7.2008 Utorok

        ale oni napísali komentár hned k tomu :) navyše nesplnili ani 3 dňový limit!

    • Ohodnoťte príspevok !
      SDX / 3.7.2008 Štvrtok

      Nesmie reagovat v tom istom cisle. Ale na druhy den uz moze.

  • Ohodnoťte príspevok !
    bejka / 27.6.2008 Piatok

    Keď som mala 19 nespala som s 35 ročným chlapom a ani u mňa do jednej v noci žiaden neostával. Hehe. Na Martinu ako speváčku už hádam každý zabudol, už je to len Martina - stredoškoláčka ktorá žila s čudákom. Ona nad Novým časom nemá šancu vyhrať.

    • Ohodnoťte príspevok !
      ewička / 1.7.2008 Utorok

      sklamem ťa, nezabudlo sa na ňu..aj 2 CD sa dobre predáva.. na eshope dokonca zo začiatku držala krok s madonou.. navyše má obrovsku fanušikovsku zakladnu ktorá ju podrží vždy ked to bude potrebovať..

  • Ohodnoťte príspevok !
    Egres / 27.6.2008 Piatok

    Kto to je Martina Schindlerova?

    • Ohodnoťte príspevok !
      defensor / 27.6.2008 Piatok

      kto je egres? aha martina bola v SHS 1 a ta bohuzial nebola na sralkize...fuzac povedal vtedy genialnu vec-ani my sme si SHS nemohli dovolit...

      • Ohodnoťte príspevok !
        Egres / 28.6.2008 Sobota

        A kto je vlastne Defensor? Cap Zahradnikom? :-))

  • Ohodnoťte príspevok !
    maximus / 27.6.2008 Piatok

    Pisu tam , ze mala najpredavanejsi album. opravte ma niekto ,ale nevykupil vsetko t-mobile a potom tie cedecka rozdaval zadarmo pri svojej akcii?

    • Ohodnoťte príspevok !
      Xander / 28.6.2008 Sobota

      Nie t-mobile určite Martinine cd neskúpil. Možno si mýliš Cmorika a Slovnaft...

  • Ohodnoťte príspevok !
    Zolo / 28.6.2008 Sobota

    To je jedno.Vidno,že sa začala "uhorková sezóna".Ľudia sa zaoberajú nepodstatnými vecami.

  • Ohodnoťte príspevok !
    luvia / 28.6.2008 Sobota

    Ano, novy cas je neeticky, neprofesionalny a nevkusny a do Sindlerovej sa vazne navaza. Ale zase..mlada spevacka, bujne poprsie, Superstar, starsi milenec, nevydareny album. Boli by hlupy keby si taku korist nechali len tak ujst.

  • Ohodnoťte príspevok !
    papo / 28.6.2008 Sobota

    Takže pokiaľ nechce dievča časom upadnúť do zabudnutia tak jednoznačne Praha.

  • Ohodnoťte príspevok !
    ewička / 1.7.2008 Utorok

    Martina je tá posledná čo sa teší z medializácie a z toho že ju ohovaraju, dávaju skreslené odpovede a vymyšlaju si citácie..

    hmm odborníci označili prvý album za prepadák?? a môžete mi povedať aspoň nejakého?? pretože asi mi niečo uniklo..totiž riaditelia rádii a redaktori nie su odborníci..nemaju hudobne vzdelanie a slovenská hudobná polomafia tiež nie..

    thaq neviem..

    2. CD nikto ani poriadne nepočul, ale už sa rozhodli ho nekomentovať..pritom je to kvalitný kusok, ktorý dá do vačku všetky rádiové pesničky.. kvalitný hudobníci a skvelý Peťo kollár spolu s Martinou dali do kopy dosku, ktorá rozhodne stojí za pozornosť.. ale jasne.. Červenemu bulváru je jednoduchšie rozoberať hovadiny a očierňovať, kedže značka Šindlerova sa dobre predáva..a čím pikantnejší a viac nepravdivý titulok tým lepšie..

    dokonca ani právo na odpoved neuverejnili ako mali a porušili v ňom zákon a to dokonca 3x.. je žial smutné že maju ešte licenciu navyše su označovaný za najčítanejších hoci pravdu v nich nenájdete..

    navyše ich drzosť že sa šuhajko dovalí na krst bez pozvánky precpe sa dnu a obťažuje Martinu tupými otázkami.. navyše jeho outfit bol asi obrazom jeho platu alebo jeho zákernosti.. no strašne..

    som sama zvedavá ako to dopadne, verím že Martina to dotiahne do konca a NC ťažko za všetko zaplatí..

    • Ohodnoťte príspevok !
      bejka / 2.7.2008 Streda

      Ty si písala pesničky na jej album alebo si jej otec?

      • Ohodnoťte príspevok !
        ewička / 2.7.2008 Streda

        nie som ani jej otec, ani skladatel.. som len niekto kto má oči a uši a trošku vidí aj do pozadia a preto viem vela posudiť ;)

    • Ohodnoťte príspevok !
      SDX / 3.7.2008 Štvrtok

      Zas niekto kto ma dojem ze preto ze ma iny vkus ako vacsina tak ma zmysel pre umenie? Neznasam ludi co ako hlavne kriterium umeleckosti povazuju co najmensi predaj (nepredava sa to? nie je to uspesne? no tak potom je to velke umenie)

  • Ohodnoťte príspevok !
    Fred / 3.7.2008 Štvrtok

    Choďte už niekam s tými vymyslenými "hviezdami"!

Pre pridanie príspevku do diskusie sa musíte najskôr prihlásiť.
Nemáte nastavenú prezývku (nick), bez ktorej nie je možné využívať všetky služby eTRENDU.
Nastavte si prezývku

Najnovší názor

Tomu sa hovorí výhodný obchod - ale pre RTVS určite nie...

Vaše fóra