Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Vysielanie cez anténu nekončí, ubezpečuje Towercom v kampani

30.11.2016 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

„Milí diváci, ubezpečujeme Vás, že vysielanie cez anténu bude pokračovať aj po 1. januári 2017,“ prihovára sa v printovom inzeráte divákom spoločnosť Towercom. Tá si ku koncu roka naplánovala rozsiahlejšiu informačnú kampaň v súvislosti s komunikáciou Markízy, ktorá v DVB-T v decembri skončí.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 4

Towercom si je nepochybne vedomý oslabenia DVB-T platfomy po odchode najsledovanejšej televízie z nej. Situáciu umocňuje kampaň Markízy, ktorá divákov posiela k iným operátorom.

Prevádzkovateľ pozemného vysielania na to reaguje vlastnou. Divákom v nej bude pripomínať, že produkt Voľná telka na bezplatné sledovanie televízie ostáva k dispozícii aj po odchode Markízy. Jej krok, pochopiteľne, v inzercii operátor nepripomína.

Inzercia Towercomu v týždenníku MyZdroj: Mediálne.sk

„Spustili sme reklamnú kampaň ‚Anténa nekončí‘, ktorej hlavným cieľom je odkomunikovať uvedené posolstvo širokej verejnosti,“ uviedol pre Mediálne.sk marketingový manažér Towercomu Michal Šuran.

Kampaň beží od predposledného novembrového týždňa, okrem printovej inzercie umiestnenej napríklad v regionálnych týždenníkoch My zahŕňa bilbordy, rádiové spoty, online a PR aktivity, ako aj direct-mail komunikáciu s predajcami.

Towercom v inzercii zdôrazňuje, že ponúka aj vysielanie programov v HD bez poplatkov (mimo Plustelka sú vo vysokom rozlíšení len stanice RTVS). Tvrdí tiež, že popularita príjmu cez anténu je vysoká, televízny signál cez ňu prijíma podľa spoločnosti 31 percent slovenských domácností.

Aj v tomto prípade ide o údaj z prieskumu agentúry GfK, týkajúci sa aj sekundárneho príjmu. Do čísla sú teda zarátane všetky domácnosti, ktoré aspoň na jednom z prijímačov sledujú či môžu sledovať televíziu cez DVB-T. Primárna penetrácia DVB-T je však nižšia, odhaduje sa zhruba polovicu.

Odchod Markízy z DVB-T je podľa všetkého definitívny. Towercom sa ale naďalej uchádza ešte o možnosť, že by jej stanice zaradil v režime retransmisie do platenej ponuky.

Neprehliadnite

„Rokovania našej spoločnosti s vysielateľom TV Markíza pokračujú v rovine zaradenia programov do platenej ponuky Plustelky cez anténu. Stále čakáme na obchodnú ponuku od vysielateľa na zaradenie programov vo forme retransmisie, predpokladáme, že dostaneme nediskriminačnú ponuku podobne ako ostatní satelitní, kábloví alebo IPTV operátori,“ uviedol M. Šuran.

Towercom zároveň pokračuje v krokoch, aby Markízu vo Voľnej telke nahradil iným vysielateľom. Konkrétneho „nástupcu“ však stále neoznámil.

„Rokovania s potenciálnymi vysielateľmi v celoplošnej sieti DVB-T pokračujú, teraz je ich ešte predčasné komentovať,“ dodal M. Šuran.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 4

Tagy dvb-t, Markíza, Towercom