Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Vojna kuchárov Jednotky STV dokáže v 12+ poraziť Markízu a Joj

17.05.2010 | Lukáš Kočišek | © 2010 TREND Holding

K vysoko nadpriemerným výkonom novinke pomáhajú najmä starší diváci.

jednotka_stv_logo.gif

Nečakaná jarná novinka Jednotky STV Vojna kuchárov odštartovala po prvom týždni s jednoznačným úspechom. V cieľovej skupine 12+ gastronomická šou Andreja Bičana ani raz nepodliezla hranicu 20 percent.

Prvé vydanie relácie dosiahlo minulý pondelok trhový podiel 23,7 %, pozrelo si ho približne 110-tisíc divákov. Najúspešnejší diel odvysielala Jednotka v stredu s vysoko nadpriemerným podielom 26,0 % a 137-tisíc divákmi pri obrazovkách. Najslabšia bola piatková časť, ktorú si pozrelo stále úspešných 20,6 % divákov. Aktuálny sezónny priemer prvého kanála je 14,5 %.

vojna_kucharov_bican_STV

Vojnu kuchárov sledovalo minulý týždeň priemerne 22,4 % divákov, teda asi 113-tisíc. Konkurenciu na komerčných staniciach jej tvorili podpriemerne výkonné kriminálne seriály Odložený prípad a C.S.I.: Kriminálka New York. Kulinárske súboje dokázali v troch prípadoch poraziť Markízu a po celý týždeň Joj.

Opäť sa však potvrdzuje, že Jednotku sledujú primárne staršie vekové ročníky. V cieľovej skupine 12-54, na ktorú komerčné stanice predávajú reklamu, dosahovala Vojna kuchárov trhové podiely v priemere okolo 15 %.

Vojnu kuchárov vysiela Jednotka v off-timovom slote o 13:40, vystriedala reprízy súťaže Zostane to v rodine. Tú taktiež moderoval Andrej Bičan a vyrábala ju rovnaká externá spoločnosť Akran. STV plánuje reláciu v ďalšom období presunúť do konkurečne náročnejšieho času.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 5 Diskusia

Nástroje

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 5 Diskusia
  1. Doktori neuspeli
    založené 18.10.2014 4
  2. Jojke prepadol cely program
    založené 04.09.2014 8
  3. Cenzúra seriálov na TV Markíza
    založené 09.07.2014 3
  4. Zmeny letného programu
    založené 05.07.2014 3
  5. Ring TV nevysiela?
    založené 03.07.2014
  6. Nové vlákno Všetky vlákna
Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT
MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk