Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

The Vampire Diaries je novým seriálovým hitom (sledovanosť v USA)

04.11.2009 | Ivan Krasko | © 2009 TREND Holding

Smallville slabší ako v minulosti, ale stále pre stanicu The CW aspoň mierne nadpriemerný. Týždenná sledovanosť v USA.

Sledovanosť stanice The CW u divákov od 18 do 49 rokov je 1,2 %. Sú programy, ktoré ju prekračujú a dosahujú nadpriemery, ale iba jeden prináša stanici dvojpercentné ratingy: The Vampire Diaries.

vampirediaries_warnerbros.jpg

Nový mysteriózny seriál vstupoval do sezóny ako najúspešnejší debutant v histórii stanice (2,1 %). Aj keď promo bolo silné a hrozba poklesu v ďalších týždňoch ako pri všetkých novinkách existovala, výborné výsledky si udržiava. Minulý štvrtok o 20:00 ho pozeralo 2,0 % ľudí aj napriek mimoriadne silnej konkurencii – Fox vysielal bejzbalovú ligu (5,8 %). Druhý bol Survivor: Samoa (3,7 %). Napriek podlezeniu svojich bežných výkonov skončil ako tretí celosvetový hit FlashForward (2,7 %). CW sa takmer dotiahla na NBC vysielajúcu seriály Community a Parks and Recreation, chýbala len desatina.

Vampire Diaries je silný i u žien od 18 do 34 rokov, čo je cieľová skupina, na ktorú CW predáva reklamu. Dokonca vyrovnal svoj rekord série (3,1 %).

Piatok, 20:00. Pred rokom chodil na mieste kde je dnes Vampire Diaries, seriál Smallville. Ten od sezóny 2009/2010 okupuje piatkový slot. V deň, kedy televízne vysielanie pozeráva menej Američanov než inokedy, si seriál o Supermanovi zapína 1,3 % ľudí, čiže mierny staničný nadpriemer. Naposledy to bolo o dve desatiny bodu menej. Fox nevysielal tradičný Dollhouse, ale reprízy Dr. Housa (House M.D., 1,1 %) a bol s ním rovnako dobrý. Lídrami sa stali Stratené duše (Ghost Whisperer, 2,0 %) na CBS, druhý skončil Zákon a poriadok (Law & Order, 1,4 %) na NBC a tretia Pestúnka (Supernanny, 1,3 %) na ABC.

Smallville oproti predošlým sériám zoslabol, napríklad v sezóne 2005/2006 mal na televízii The WB 2,0 %. Aktuálne výkony však pre CW ešte nie sú podpriemerné.

Streda, 20:00. Kanál Fox venoval značnú časť svojho minulotýždňového programu bezjbalu. Stredajší prvý zápas svetovej série videlo 6,3 % ľudí, čo je podľa tlačovej správy o 31 % viac ako minuloročný. Fox mal najúspešnejší stredajší prime-time od finále American Idol minulú sezónu. Bol jasným trhovým lídrom, konkurencia zaostávala o vyše štyri body.

USA: Top 10 v 6. týždni (26. október až 1. november 2009)
relácia - stanica - vysielací čas - rating/share 18-49 (v %)

1. Fox World Series Game 4 - Fox - nedeľa, 20:19 až 23:48 - 7,8/20
2. Fox World Series Game 1 - Fox - streda, 19:57 až 23:29 - 6,3/17
3. The OT - Fox - nedeľa, 19:30 až 20:00 - 6,2/17
4. Fox World Series Game 4 - Pregame - Fox - nedeľa, 20:00 až 20:19 - 6,0/16
5. Fox World Series Game 2 - Fox - štvrtok, 19:55 až 23:25 - 5,8/16
6. Klinika Grace (Grey's Anatomy) - ABC - štvrtok, 21:00 až 22:01 - 5,2/13
7. Zúfalé manželky (Desperate Housewives) - ABC - nedeľa, 21:00 až 22:01 - 5,0/12
8. Fox World Series Game 3 - Fox - piatok, 21:12 až 0:43 - 4,7/16
9. "Kancl" (The Office) - NBC - štvrtok, 21:00 až 21:31 - 4,2/10
10. Teória veľkého tresku (The Big Bang Theory) - CBS - pondelok, 21:30 až 22:00 - 3,8/9

Rating/share televízií 18-49
Fox 4,8 % / 13 % • ABC 2,7 % / 8 % • CBS 2,3 % / 6 % • NBC 1,9 % / 5 % • The CW 1,1 % / 3 %

Celotýždenné podiely. Vďaka bejzbalu si Fox upevnil líderskú pozíciu a medzitýždenne zlepšil rating o 1,3 bodu. Rástla tiež The CW (+ 0,2) a ABC (+ 0,1). Klesala CBS (- 0,4) a NBC (- 0,6).

Zdroje údajov:
správa sa venuje vybraným programovým novinkám a dôležitým posunom v sledovanosti relácií

• rebríček TOP 10 najsledovanejších relácií, podiely televízií na trhu v danom týždni a celozesónne ratingy získava Mediálne.sk zo servisu Nielsen Media Research
• ratingy jednotlivých relácií získava redakcia z Nielsen Media Research, tlačových správ amerických sietí a webstránky TVbythenumbers.com

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami rating pre cieľovú skupinu 18 - 49. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť Nielsen Media Research.

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia

Tagy: Sledovanosť v USA

Diskusia (0 reakcií)

Nástroje

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0 Diskusia
  1. Jojke prepadol cely program
    založené 04.09.2014 7
  2. Cenzúra seriálov na TV Markíza
    založené 09.07.2014 3
  3. Zmeny letného programu
    založené 05.07.2014 3
  4. Ring TV nevysiela?
    založené 03.07.2014
  5. Reklama počas filmu
    založené 26.05.2014 5
  6. Nové vlákno Všetky vlákna
Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT
MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk