Joj mala v 12+ trhový podiel 29,9 percenta, Markíza v tomto prípade zaostala o vyše 100-tisíc divákov s akčným filmom Útek z väzenia, ktorý uprednostnilo 465-tisíc divákov (23,1 %).
Opačná bola situácia v komerčnej cieľovke 12 – 54, pre ktorú Markíza aj Joj stavajú štruktúru. Útek z väzenia v nej bol najsledovanejším programom dňa s 347-tisíc divákmi a podielom 29,9 percenta.
Tanec slov u mladšieho publika dosiahol doteraz svoj druhý najlepší výkon – 256-tisíc divákov a share 23,1 percenta.
Divákov v nedeľu zaujali aj filmy menších komerčných staníc – Cestu bojovníka na Plus sledovalo 110-tisíc divákov starších ako 12 rokov (share 5,2 %), komédiu Blbý a blbší na Dajto 94-tisíc (4,3 %).
Do rebríčka 20 najsledovanejších programov dňa sa dostala aj Dvojka vďaka hokejovému prenosu Nitra – Banská Bystrica, v ktorom sa rozhodovalo o finalistovi play off extraligy. Napínané vyvrcholenie duelu po 18:45 videlo 165-tisíc z komerčnej cieľovky (16,1 %) a 250-tisíc celkovo (13 %). Priemerná sledovanosť 211-tisíc divákov zároveň znamenala najsledovanejší prenos RTVS z hokejovej extraligy v aktuálnej sezóne.
V sobotnom prime-time sa po 20:30 Joj viac darilo aj u mladších divákov, tentoraz sa najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke stal jej film Stalingrad. Ten sledovalo 353-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri trhovom podiele 33,3 percenta.
Stalingrad bol najsledovanejším nespravodajským programom Joj v tomto roku, aj vďaka nemu mala televízia v celom prime-timeovom pásme v sobotu share 24,9 percenta, čo je takisto tohtoročné maximum.
Markíza v sobotu konkurovala filmom Môj otec je šialenec, ten si podľa peoplemetrov pozrelo 220-tisíc mladších divákov (19,8 %).
V 12+ mala takisto výraznejší náskok Joj – ruskú historickú drámu videlo 497-tisíc ľudí (27,9 %), komédiu na Markíze 276-tisíc (14,6 %).
Jednotka mala v sobotu po 20:20 s Nečakanými stretnutiami priazeň 276-tisíc, v 12+ vďaka tomu evidovala share 12,9 percenta. Trhovou štvorkou bola stanica Doma s romantikou podľa Rosamundy Pilcherovej. Film Pečať lásky si v univerzálnej cieľovke medzi 20. a 22. hodinou zvolilo 153-tisíc ľudí (7,4 %).
V piatok prehovorila do rozloženia síl v prime-time výraznejšie verejnoprávna televízia vďaka kvalifikačnému duelu futbalovej reprezentácie. Zápas Slovensko – Luxembursko mal v priemere 509-tisíc divákov, share Jednotky v prvom polčase po 20:45 bol 23,9 percenta, v druhej polovici po 21:45 dosahoval 28,3 percenta.

Druhý polčas duelu Slovensko - Luxembursko sledovalo 510-tisíc divákov, prvý polčas o dve tisícky menej Zdroj: SITA
V komerčnej cieľovke bol prvý polčas futbalového prenosu druhým najsledovanejším programom piatka s 295-tisíc divákmi (share 25,1 %). O dve tisícky väčšie publikum mali Športové noviny Markízy (27,4 %).
Pri futbalovej konkurencii malo po 20:30 Búrlivé víno na Markíze rating 7,6 percenta u mladých, čo zodpovedalo 249-tisíc divákom pri obrazovkách. Trhový podiel bol v tom čase 21,4 percenta. V 12+ seriál prekonal futbal, keď mal celkovo 595-tisícové publikum (28,3 %).
Joj v piatok zaostala s filmom Nikto to nevzdávaj, ten si po 20:30 vybralo 161-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,1 %). Celkovo išlo o 205-tisíc ľudí (10,9 %).