Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Superstar klesla k 300-tisícom, na Dajto bodoval box

30.11.2015 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Výkonnosť speváckej šou Superstar na Markíze s blížiacim sa vyvrcholením série nenaberá na sile. Predposledný priamy prenos v nedeľu pozeralo menej divákov ako pred týždňom – podľa peoplemetrov išlo o 299-tisíc ľudí vo veku od 12 do 54 rokov.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Trhový podiel Markízy v komerčnej cieľovke bol 25,9 percenta, čo zabezpečilo stanici pozíciu trhového lídra. Superstar celkovo videlo 494-tisíc divákov pri podiele 24,5 percenta. Vypadnutie Dalibora Slepčíka v rozhodnutí po 23. hodine dopozeralo následne 229-tisíc mladších divákov (34,9 %) a 380-tisíc v 12+ (33,7 %).

Joj konkurovala v nedeľu filmom Ja, Frankenstein, uprednostnilo ho 257-tisíc mladších divákov (21,1 %). V 12+ snímka zaujala 322-tisíc ľudí (15,1 %).

Doktora Martina na Jednotke videlo 163-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,2 %) a 372-tisíc v širšom publiku nad 12 rokov (14,4 %). Následnú zábavu Domov, sladký domov, sledovalo 75-tisíc mladších divákov (6,5 %) a 216-tisíc v 12+ (10,7 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Joj. Spravodajskú reláciu videlo 352-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (26,8 %).

Sobotný večer patril takisto Markíze s filmom G. I. Joe 2: Odveta. Po 20:30 ho sledovalo 278-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo znamenalo trhový podiel 24,1 percenta. Celkovo film videlo 360-tisíc divákov (17,7 %).

Joj tradične nasadila komediálny seriál Dvojičky, ktorý uprednostnilo 175-tisíc mladších divákov (14,8 %) a 255-tisíc v univerzálnej cieľovke (11,9 %). Po 21:20 nasledoval špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorý si tentoraz nenechalo ujsť 182-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (16 %) a 266-tisíc v 12+ (13,5 %).

Výrazný nadpriemer dosiahla v sobotu večer menšia stanica Dajto, ktorá sa u mladých prepracovala na miesto trhovej trojky vďaka boxerskému duelu Vladimira Klička s Tysonom Furym. Športový prenos štartujúci o 20:40 a trvajúci za polnoci sledovalo v priemere 146-tisíc mladších divákov (15,3 %). V 12+ mal box 235-tisícové publikum (14,3 %).

Na vrchole ratingového rebríčka boli v sobotu Televízne noviny Markízy, ktoré evidovali v komerčnej cieľovke 286-tisíc divákov (28,8 %).

V piatkovom prime-time si na pozíciu trhového lídra zvyká šou RTVS Milujem Slovensko. Tentoraz ju sledovalo 251-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,8 %) a 495-tisíc v 12+ (24,5 %).

Farma na Markíze mala v rovnakom čase 226-tisíc divákov (20,5 %) a 466-tisíc celkovo (23,1 %). Joj s Príbehmi na dobrú noc zaujala 122-tisíc mladších divákov (11,5 %) a 172-tisíc v 12+ (9,1 %).

V ďalšej časti večera bola lídrom rovnako ako v predošlých týždňoch Farma s Duelom, ten po 21:50 videlo 291-tisíc mladších divákov (33,6 %). V 12+ reality šou sledovalo 554-tisíc ľudí (36,8 %).

Najsledovanejším programom piatka boli Športové noviny na Markíze. Videlo ich 298-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (29,4 %).

Finále seriálu Kukučka na stanici Doma malo v piatok po 15:45 pozornosť 236-tisíc divákov pri podiele 22 percent. V cieľovke 12 – 54 pôvodný seriál Markízy dosledovalo 67-tisíc divákov (12,7 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Doktor Martin, Dvojičky, Farma, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, Moja mama varí lepšie ako tvoja, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT