Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

S anketou OTO sa namiesto Ringieru spája News and Media Holding

01.12.2016 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Novým hlavným mediálnym partnerom ankety OTO – Osobnosť televíznej obrazovky sa pre rok 2017 stáva vydavateľstvo News and Media Holding (NMH). Vyhlasovateľom ankety je po novom týždenník Plus 7 dní z jeho portfólia. Hlasovanie bude prebiehať vo všetkých digitálnych a printových tituloch vydavateľstva.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

S diváckou anketou sa v uplynulých rokoch spájalo vydavateľstvo Ringier Axel Springer, ktoré v aktuálnom týždni informovalo o konci spolupráce s organizátorom. Tým naďalej zostáva agentúra APA.

Riaditeľka agentúry Jana Prágerová zmenu mediálneho partnera vysvetľuje aj dobrými vzťahmi s generálnym riaditeľom NMH Petrom Mertusom, ktorý v minulosti šéfoval vydavateľstvu Ringier Axel Springer. Vo firme pôsobil 14 rokov, do čela NMH prešiel v decembri 2014.

„Vzhľadom na dlhoročné dobré pracovné vzťahy s Petrom Mertusom, súčasným generálnym riaditeľom NMH pri organizovaní viacerých pravidelných eventov, ako sú práve spomínaná anketa OTO, Srdce pre deti a v tomto roku aj spolupráca na Filmovom festivale v Trenčianskych Tepliciach, som sa rozhodla pre ponuku od vydavateľstva News and Media Holding. Ešte raz ďakujem všetkým, s ktorými som mohla spolupracovať doteraz,“ uviedla J. Prágerová s tým, že pri organizovaní 17. ročníka dostala ponuku od oboch vydavateľstiev – Ringieru aj NMH.

„Je pre mňa v prvom rade potešením, že OTO je aj po 17 rokoch horúcou značkou, o ktorú je takýto vysoký záujem. Anketa preukázala svoju objektívnosť, nestrannosť a divácku obľúbenosť. Mnohé iné projekty dávno zanikli, OTO sa stal rešpektovanou televíznou značkou, ktorú považujú aj všetky slovenské televízie za hlavné meradlo diváckej popularity,“ doplnila pre Mediálne.sk.

NMH podporí mediálne anketu naprieč celým svojím printovým a online portfóliom. „Sme veľmi radi, že sa vydavateľstvo môže pochváliť týmto prestížnym projektom, ktorému venujeme veľkú pozornosť, mediálny priestor a mediálnu podporu. Využijeme silu nášho mediálneho zásahu prostredníctvom printových a online produktov nášho vydavateľstva,“ uviedol P. Mertus.

Vysielateľom galavečera OTO zostáva RTVS. Priamy prenos zo 17. ročníka bude 11. marca na Jednotke, hostiť ho bude Slovenské národné divadlo.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou vydavateľstva News and Media Holding

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy News and Media Holding, OTO

Diskusia (0 reakcií)