Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Novinku Zlaté časy nepustili Markíza a Joj pred seba

23.09.2016 | pol | © 2016 News and Media Holding

Nová zábavná šou RTVS Zlaté časy sa vo štvrtok v prime-time uviedla ako trojka trhu. Komerčné stanice mali v tomto prípade navrch – Markíza večer vyhrala s Dobre vedieť!, Joj bola dvojkou s komediálnym seriálom Naši.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 2

Premiéru relácie Zlaté časy, ktorá sa viaže k 60. výročiu televízie, sledovalo vo štvrtok o 20:25 110-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 10 percent. V 12+ mala Jednotka 235-tisíc divákov a share 11,5 percenta.

Dobre vedieť! bolo najsledovanejším nespravodajským programom dňa s 238-tisíc divákmi v komerčnej cieľovke a podielom 21,7 percenta. V univerzálnej cieľovke prilákala zábavná kvízšou Markízy 424-tisíc divákov (20,8 %).

Joj vysielala dve časti seriálu Naši. Prvá z nich o 20:35 zaujala 173-tisíc mladších divákov (15,6 %) a 275-tisíc v 12+ (13,4 %). Druhej sa po 21:15 darilo podielovo podobne – videlo ju 162-tisíc divákov (15,9 %), v 12+ 253-tisíc (13,7 %).

Naši sa čiastočne prekrývali so seriálom Atletiko Cvernofka na Markíze. Po konci seriálu Joj bol lídrom trhu u mladších divákov, nedosahuje však očakávanú výkonnosť. Premiérový diel bol hlbokom pod priemerom Markízy, sledovalo ho 123-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,8 %) a 180-tisíc v 12+ (12,3 %).

Po 22:00 tak bola najsilnejšou stanicou na trhu v 12+ Doma vysielajúca akvizičný seriál Vymenené životy. Druhý diel z dvojporcie videlo 257-tisíc divákov (16,3 %).

Naďalej vyrovnané sú podvečery, kde mala vo štvrtok v komerčnej cieľovke nepatrný náskok Markíza s Kolesom šťastia – sledovalo ho 119-tisíc mladších divákov (19,4 %). Moja mama varí lepšie ako tvoja na Joj uprednostnilo 113-tisíc divákov (18,8 %).

V 12+ bola situácia opačná – podľa peoplemetrov malo celkovo viac divákov varenie s rodičmi – 223-tisíc (18,6 %), Koleso šťastia uprednostnilo 216-tisíc ľudí (17,7 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 591-tisíc divákov pri podiele 31,8 percenta. Mladších divákov z toho bolo 271-tisíc (28,7 %). Na porovnanie hlavná spravodajská relácia Markízy Televízne noviny mala vo štvrtok 472-tisíc divákov (27,1 %), do komerčnej cieľovky ich spadalo 203-tisíc (23,4 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 2

Tagy Dobre vedieť, Jednotka, Koleso šťastia, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, Naši, Noviny TV Joj, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Zlaté časy

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT