Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Výsledky nedeľného súboja: Talentmania aj Česko Slovensko má talent v 12-54 s podielmi nad 30 %

30.08.2010 | Lukáš Kočišek | © 2010 TREND Holding

Markíza štartovala svoj jesenný ťažiskový projekt už okolo 19:50, Joj vydržala do avizovaných 20:15. Prečítajte si kompletné výsledky.

markiza_joj_logo.gif

Včera večer sa rozpútal jesenný súboj dvoch veľkých talentových šou. Z prvej bitky vyšla víťazne Markíza, jej Talentmaniu si v strategickej cieľovej skupine 12-54 podľa informácií Mediálne.sk pozrelo 38,9 % divákov, Česko Slovensko má talent na Joj uprednostnilo 30,6 %. Verejnoprávna Jednotka si s premiérou slovenského filmu Nedodržaný sľub odkrojila z koláča 12 %.

Veľmi podobné čísla dosiahli obe konkurenčné šou aj v univerzálnej cieľovke 12+, Talentmania dosiahla podiel 37,5 %, Česko Slovensko má talent o niečo nižších 29,2 %. Obe stanice dosiahli nadpriemerné čísla, sezónny priemer Markízy bol minulý týždeň na úrovni 30,1 %, Joj dosahovala hodnotu 20,3 %. Pre trhového lídra však ide o jeden z najslabších štartov ťažiskového projektu. V celkových číslach si Talentmaniu pozrelo 756-tisíc a Česko Slovensko má talent 598-tisíc divákov. Nedodržaný sľub na Jednotke videlo 278-tisíc divákov a dosiahol podiel 13,8 %.

talentmania_logo_nove

Zdroj: nove

cesko_slovensko_ma_talent_logo_male

Zdroj: male

Markíza svoju Talentmaniu spustila skôr než avizovala, už po 19:50. Vysielala naživo zo zámku v českých Miloticiach. Joj nasadila úvodný zostrih Česko Slovensko má talent podľa pôvodného plánu o 20:15. Trhový líder vysielal takmer celú úvodnú hodinu bez prerušenia reklamným brejkom. V úvode podľa informácií Mediálne.sk divácky dominovala Markíza, v druhej hodine už začínala získavať prevahu Joj a od druhého reklamného brejku okolo 21:15 sa stala trhovou jednotkou. Od Markízy diváci postupne odchádzali, Joj po reklamných blokoch rástla.  

Obe televízie svoje talentové šou naťahovali, Joj mala ďalší program vysielať o 21:15, Markíza o 21:25 - reálne začínali niekoľko minút po 22:00.

Súboj dopadol veľmi podobne aj v Česku. Podľa DigiZone.cz si Talentmaniu na Nove pozrelo 35,96 % divákov (1 336 000) a Česko Slovensko má talent na Prime dosiahlo podiel 29,88 % (1 142 000). Komerčná dvojka však nemala takú trpezlivosť ako Joj a šou spustila už okolo 19:45, v druhej polovici mala taktiež získať nad Talentmaniou prevahu.

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 55 Diskusia

Nástroje

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 55 Diskusia
  1. Doktori neuspeli
    založené 18.10.2014 5
  2. Jojke prepadol cely program
    založené 04.09.2014 8
  3. Cenzúra seriálov na TV Markíza
    založené 09.07.2014 3
  4. Zmeny letného programu
    založené 05.07.2014 3
  5. Ring TV nevysiela?
    založené 03.07.2014
  6. Nové vlákno Všetky vlákna
Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT
MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk