Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Lampa sa vrátila do štruktúry Joj Plus programovou zmenou

08.10.2010 | Lukáš Kočišek | © 2010 TREND Holding

Na október televízia s diskusiou Štefana Hríba pôvodne vôbec nerátala.

joj_plus_logo

Na Joj Plus sa vracia diskusná relácia Lampa v pravidelnej týždennej periodicite. V októbrových programových plánoch s ňou pritom televízia pôvodne vôbec nerátala.

Formát moderovaný šéfredaktorom časopisu .týždeň Štefanom Hríbom pokračuje vo svojom tradičnom vysielacom čase - vo štvrtok po 22:00. Napriek Hríbovmu septembrovému vyjadreniu pre Mediálne.sk, že relácia bude od októbra po letnej prestávke "normálne pokračovať", Joj Plus mala v tomto slote na celý mesiac naplánované filmy. Lampu miesto nich zaradila programovými zmenami.

lampa_haykeovci_vysielanie Joj Plus

Napriek naplánovanej prestávke sa Lampa počas leta pomerne často objavovala na obrazovke v mimoriadnych vydaniach, zväčša úspešne. Podpriemerný share 2,3 % malo iba vydanie s Vladimírom Weissom. Predtým trio Radičová – Sulík – Figeľ oslovilo 5,4 % divákov v 12+, následne Jaroslav Spišiak 7,4 % (a v 12-54 podľa tlačovej správy 6,1 %), Obyčajni ľudia 9,0 %, Ivan Mikloš a Juraj Karpiš 3,8 %, Iveta Radičová 6,3 % a naposledy 23. septembra historici v diskusii o uhorskej histórii 4,4 %. Staničný priemer Joj Plus v sezóne 2009/2010 bol 3,1 %.

Včerajšie prvé "riadne" vydanie Lampy dosiahlo podľa informácií Mediálne.sk v cieľovej skupine 12+ trhový podiel 4,4 %. Diskusia venovaná kauze štátnej zakázky pre firmu Hayek Consulting pritiahla k obrazovkám 29-tisíc divákov.

Lampu vysiela Joj Plus od 8. januára 2009, relácia priamo nadväzuje na svojho predchodcu Pod lampou, ktorého do januára 2007 vysielala Dvojka STV. Pod lampou zrušil bývalý generálny riaditeľ STV Radim Hreha. Dôvodom malo byť posledné vydanie relácie, oficiálne venované téme "Čo je živé a čo je neživé?", medzi hosťami však neplánovane figuroval aj v tom čase prepustený šéf relácie Reportéri STV Eugen Korda, s ktorým Hríb viedol rozhovor o jeho odchode a situácii v STV. Reláciu napokon ukončil po asi polhodine.  „Stratil dôveru a zdiskreditoval formát,“ tvrdil o Hríbovi v januári 2007 Hreha. Viac informácií.

medialne facebook promo

Zdroj: cta

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1 Diskusia

Nástroje

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1 Diskusia
  1. Kawasakiho rúže
    založené 14.11.2014 3
  2. Podlosť západných médii ?
    založené 02.11.2014 1
  3. Doktori neuspeli
    založené 18.10.2014 6
  4. Jojke prepadol cely program
    založené 04.09.2014 8
  5. Cenzúra seriálov na TV Markíza
    založené 09.07.2014 3
  6. Nové vlákno Všetky vlákna
Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT
MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk