Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Joj valcovala so sitcomom Naši, štartoval vysoko nadpriemerne

08.01.2016 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Na nový sitcom TV Joj Naši bola vo štvrtok zvedavá väčšina televízneho publika. Dva diely nasadené za sebou zabezpečili stanici s výrazným náskokom pozíciu trhového lídra. Čísla v komerčnej cieľovke sa podobali na výkonnosť druhej série Hornej Dolnej.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Sitcom Naši sledovalo vo štvrtok po 20:35 na Joj podľa peoplemtrov 448- respektíve 452-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov. To televízii prinieslo trhový podiel u mladšieho publika 35 a následne 36,2 percenta.

V prípade Joj ide o najlepší výsledok v prime-time nielen v tomto roku, ale za dlhšie obdobie. Vyšší rating v rámci sezóny 2015/206 malo len prvé vydanie šou Česko Slovensko má talent odvysielané vlani 1. septembra (483-tisíc divákov).

Dve epizódy Našich sa zaradili vo štvrtok na čelo ratingového rebríčka. Búrlivé víno v tejto konkurencii malo na Markíze sledovanosť 211-tisíc divákov pri podiele 16,9 percenta.

Sitcomu sa podarilo zvíťaziť aj v širšej cieľovke 12+, kde malo 615-tisíc a následne 602-tisíc divákov, podiely boli na úrovni 26,8 a 27,1 percenta. Búrlivé víno uprednostnilo 526-tisíc divákov (23,6 %).

Markíza prevzala pozíciu lídra po konci seriálovej novinky na Joj s premiérovou časťou reality šou Svokra. Tú po 21:50 videlo 253-tisíc mladších divákov (25,8 %) a 440-tisíc v 12+ (27 %).

Na Joj šiel v tom čase film Nebezpečne blonďavá, ktorý sledovalo 206-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,4 %) a 254-tisíc v 12+ (16,7 %).

Mierne navrch mala Markíza aj v podvečernom slote pred spravodajským blokom. Premiérové Rodinné prípady sledovalo po 18:00 194-tisíc mladších divákov (20,3 %), finišujúce Divoké kone na Joj v rovnakom čase 182-tisíc (19,4 %).

V univerzálnej cieľovke si televízie pozície vymenili, Divoké kone dovedna sledovalo 414-tisíc divákov (23,5 %), Rodinné prípady 364-tisíc (20,4 %).

Zo spravodajských relácií boli vo štvrtok najsilnejšie Športové noviny Markízy, sledovalo ich 605-tisíc divákov (27,5 %), z toho 336-tisíc v komerčnej cieľovke (27,7 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Búrlivé víno, Divoké kone, Markíza, Naši, Rodinné prípady, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)

Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT