Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Joj ustála aj štart noviniek Markízy, v prime-time opäť viedla

11.01.2017 | pol | © 2017 News and Media Holding

Televízia Joj obhájila pozíciu lídra v prime-time aj v utorok, keď Markíza uviedla v rámci štruktúry premiérové formáty Šťastný domov a O 10 rokov mladší. Na vrchole rebríčka sledovanosti boli opäť spravodajské relácie Joj.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Joj bola večer lídrom s prvým dielom cestovateľskej reality šou Moja prvá dovolenka, ktorú po 20:35 sledovalo 196-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 16,4 percenta. V 12+ mala licencovaná relácia 320-tisíc divákov (14,5 %).

Hoci nešlo o divácky hit, Joj to v prvej časti večera stačilo. Markíza nasadila o 20:30 šou Šťastný domov, ktorá zaujala 169-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo prinieslo share 13,9 percenta. V 12+ sledovalo reláciu 272-tisíc divákov (12,1 %).

Lídrom v univerzálnej cieľovke 12+ bola Jednotka so strihovým vydaním Nikto nie je dokonalý, ktoré uprednostnilo 359-tisíc divákov (16 %). V 12 – 54 mala relácia 154-tisíc divákov (12,7 %).

Markíza sa dostala tesne do čela s druhou novinkou v rámci prime-timeu – šou O 10 rokov mladší so začiatkom po 21:30. Sledovalo ju 201-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,8 %) a 319-tisíc v 12+ (18,2 %).

Joj sa prepadla pod konkurenta s druhým dielom Mojej prvej dovolenky, pri ktorom zostalo 131-tisíc mladších divákov (15,2 %) a 204-tisíc v 12+ (13 %).

Výraznú dominanciu mala Joj najmä počas spravodajského bloku po 19. hodine, keď viedla s Krimi, Novinami aj Najlepším počasím. Najsledovanejšou reláciou dňa boli Noviny TV Joj, hlavný spravodajský súhrn si pozrelo 333-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (29,2 %) a 697-tisíc v 12+ (32 %).

Joj tak bola opätovne celkovým lídrom v prime-time medzi 19. a 23. hodinou s trhovým podielom 19,9 percenta. Markíza bola v utorok večer na úrovni 18,8 percenta. Jediné víťazstvo v prime-time tak naďalej po odchode z DVB-T datuje na 6. januára (share Markízy 20,7 % oproti 20 % Joj).

Joj v utorok tesne viedla aj celodenne – trhový podiel v cieľovke 12 – 54 dosiahol 18 percent, v prípade Markízy 17,8 percenta.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Jednotka, Markíza, Moja prvá dovolenka, Nikto nie je dokonalý, O 10 rokov mladší, sledovanosť, Šťastný domov, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)