Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Joj presunie V siedmom nebi do nového slotu, odštartuje v marci

10.03.2016 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Relácia V siedmom nebi, ktorú bude mať tentoraz Joj aj v jarnej programovej štruktúre, sa vráti do vysielania na konci marca. Ako avizovali tvorcovia, v dramaturgii a obsahu prišlo k niekoľkým zmenám. Nový bude aj vysielací čas – šou avizovala Joj v cenníku reklamy v stredu večer a tento zámer sa napokon aj realizuje.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Aktualizované 10. 3.: Relácia V siedmom nebi sa do programu Joj vráti v stredu 30. marca. Vyhradený má slot do 22:10, po nej by mala nasledovať akvizičná reality šou Geissenovci. 

V siedmom nebi malo na Joj od začiatku – jesene 2014 – nedeľný slot, vlani v novembri sa však relácia presunula na štvrtkové večery. Zbavila sa tak konkurencie Superstar na Markíze a šla oproti Búrlivému vínu.

Na jar formát obsadí spomínaný stredajší prime-time, kde mala Joj vlani na jeseň licencovanú šou Česko Slovensko má talent. Vo štvrtok televízii totiž nadštandardne funguje nový sitcom Naši. Ostatná časť z 3. marca mala sledovanosť 287-tisíc divákov v komerčnej cieľovke a s podielom 23,4 percenta bola lídrom trhu u mladšieho publika. V prípade seriálu už televízia chystá aj druhú sériu. 

Nedeľný večer profiluje Joj ako filmový, navyše Markíza v marci v slote štartuje premiérovú zábavnú šou Tvoja tvár znie povedome. Stredajší slot sa tak pre V siedmom nebi javí ako najvhodnejší. Znamená to zriedenie periodicity seriálu Zoo, ktorý by mal ísť už len dvakrát do týždňa – v pondelok a utorok.

V siedmom nebi pôjde na Joj v jarných mesiacoch prvý raz. Moderátora Vila Rozborila mala televízia vo vysielaní aj minulý rok v rovnakom období, no vtedy so zábavným súťažným programom Tanec snov, v ktorom bol takisto zahrnutý charitatívny rozmer. 

V siedmom nebi fungovalo na jeseň minulého roka stabilne, s maximom ešte počas súbežného vysielania so Superstar 20. septembra (381-tisíc divákov v 12 - 54). Všetkých štrnásť odvysielaných častí si pozrelo v priemere 269-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 23,9 percenta. V 12+ bol formát silnejší, v univerzálnej cieľovke mal priemernú sledovanosť 533-tisíc divákov a trhový podiel 27,1 percenta.

Ako informoval vo februári Nový Čas, V siedmom nebi čaká viacero zmien. Relácia bude zhruba o o polhodinu kratšia a končiť okolo 22:00. Nebude sa striktne držať dramaturgie s tromi príbehmi, vo viacerých epizódach ich môže byť menej – dva či jeden – spracovaných rozvetvene a viac do hĺbky.

Tvorcovia chcú zároveň viac prekvapovať divákov, súčasťou toho bude aj použitie skrytej kamery. Okrem pomoci ľuďom, ktorí sa ocitli v zlých životných podmienkach alebo ich trápi zdravotný stav, má prísť aj nová forma pomoci pre významné osobnosti, ktoré nie sú v núdzi, no zaslúžia si úctu a splnenie snov.

Popri emotívnych momentoch sľubuje zároveň televízia viac humoru a zábavy. „Emócie budú mať viac farieb, od sĺz, dojatia, smiechu až po iróniu. Ako povedala jedna kolegyňa, valčíková relácia sa zmení na rokenrolovú, a teda zábavnejšiu,“ povedal pre Nový Čas V. Rozboril.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy TV Joj, V siedmom nebi, ZOO

Diskusia (0 reakcií)