Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Aj múdry schybí sa vráti na RTVS ako Nikto nie je dokonalý

13.11.2012 | Lukáš Kočišek | © 2012 TREND Holding

Humoristická dvojica Oliver Andrásy a Elena Vacvalová sa tak stanú stabilnými tvárami verejnoprávnej Jednotky

rtvs_logo_oficialne

Humoristická dvojica Oliver Andrásy a Elena Vacvalová nebudú tvárami verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) iba počas decembrovej série štyroch veľkých eventov Slovensko 2012 - Advent, ktoré budú na Jednotke moderovať.

Na Silvestra odštartuje na Jednotke ich nový pravidelný formát Nikto nie je dokonalý, ktorý bude podobný ich niekdajšej dlhoročne vysielanej relácii Aj múdry schybí. Informáciu priniesol denník Plus jeden deň.

Súčasťou relácie budú aj hostia. "Ako prvý prijal pozvanie Karel Gott (...) Rokujeme však ešte s ďalšími," povedal pre Plus jeden deň Andrásy.

Reláciu Aj múdry schybí vysielala komerčná Markíza do leta 2010. V reklamne dôležitej skupine 12-54 dosahovala slabšie výsledky než v 12+, mala teda skôr staršieho diváka, čo televízii nevyhovovalo. Snahou omladiť ponuku vysvetlila Markíza jej zrušenie.

Zdroj: TV Markíza

"Aj napriek tomu, že relácia Aj múdry schybí  patrila 13 rokov medzi naše úspešné zábavné formáty, rozhodli sme sa pre programovú inováciu a to aj vo väzbe na zmenu cieľovej skupiny, ktorá je zameraná na mladšieho diváka," uviedla vtedy hovorkyňa Oľga Dúbravská.

Jednotka má však skôr staršieho diváka a orientuje sa primárne na cieľovú skupinu 12+, inovované Aj múdry schybí teda môže jej výkonnosti prospieť.

Relácia pamätá ešte káblovo-satelitnú stanicu VTV, odkiaľ v roku 1997 prešla do Markízy. Odvtedy fungovala osem rokov v nezmenenej grafickej podobe, až v roku 2005 – rok po príchode peoplemetrov – sa relácia prvýkrát kompletne prezliekla do nového vizuálu. Ďalšia zmena prišla na jar 2010.

Aj múdry schybí vyrábala firma Producentské centrum Hattrick, ktorá patrila Andrásymu a Vacvalovej. V minulosti sa realizovala aj pri projektoch Bonzáčik alebo Dereš. Keďže Aj múdry schybí bol jej jediným produktom a na trhu sa nedokázala ďalej uplatniť, vstúpila od septembra 2011 do likvidácie.

Zdroj: Prima Family

Relácia Nikdo není dokonalý bola českou obdobou formátu Aj múdry schybí, ktorú v roku 1997 Andrásy spustil na českej TV Prima. Pol roka fungovala ako týždenník a stala sa najsledovanejším programom stanice. Neskôr česká komerčná dvojka formát mierne upravila a začala ho vyrábať sama. Podľa vtedajšieho Andrásyho vyjadrenia išlo o krádež. Zábavná šou s moderátorom Jiřím Krampolom bola na obrazovke terajšej Prima Family do uplynulého septembra.

RTVS môže na Slovensku bez problémov použiť názov Nikto nie je dokonalý, keďže jeho ochrannú známku má Andrásy od decembra 2010 zapísanú na úrade priemyselného vlastníctva.

Andrásy a Vacvalová už boli tvárami verejnoprávnej televízie v 90. rokoch, kde niekoľko rokov uvádzali populárnu reláciu na báze skrytej kamery s názvom Čo dokáže ulica.

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 5 Diskusia

Nástroje

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 5 Diskusia
  1. Kawasakiho rúže
    založené 14.11.2014 3
  2. Podlosť západných médii ?
    založené 02.11.2014 1
  3. Doktori neuspeli
    založené 18.10.2014 6
  4. Jojke prepadol cely program
    založené 04.09.2014 8
  5. Cenzúra seriálov na TV Markíza
    založené 09.07.2014 3
  6. Nové vlákno Všetky vlákna
Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT
MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk