Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Podrobnosti z licencie na TV Doma

17.12.2008 | Radoslav Augustín

Druhý kanál Markízy bude vysielať 13 percent zábavy. Plánuje aj teletext.

markiza_logo_3d-1.gif

Presne 82 % dramatiky, 13 % zábavných programov a 5 % nepolitickej publicistiky. Takéto prerozdelenie programových tipov si Markíza napísala do žiadosti o udelenie licencie pre TV Doma. Mediálne.sk dostalo údaje od Rady pre vysielanie a retransmisiu.

Z podkladov vyplýva, že TV Doma úplne obíde spravodajstvo, hudba, šport či dokumenty. Nová televízia nebude celý deň vysielať len filmy, seriály a relácie. Program bude dovedna tvoriť 85 % z celkovo 24-hodinového vysielania. Licencia ráta s tým, že 15 % bude tvoriť doplnkové vysielanie. Môže ho tvoriť reklama, telenákup či upútavky.

programove_typy_doma.gif

Televízny líder podľa licencie ráta pre svoj nový kanál aj s teletexom - "TV DOMAtext" a EPG službou.

Markíza získala licenciu na druhý kanál TV Doma včera. Viac informácií.

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 6 Diskusia

Nástroje

  • Nahor
  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 6 Diskusia
  1. Doktori neuspeli
    založené 18.10.2014 3
  2. Jojke prepadol cely program
    založené 04.09.2014 8
  3. Cenzúra seriálov na TV Markíza
    založené 09.07.2014 3
  4. Zmeny letného programu
    založené 05.07.2014 3
  5. Ring TV nevysiela?
    založené 03.07.2014
  6. Nové vlákno Všetky vlákna
Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT
MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk