Rebríčky
- RTVS opäť kupuje nový web. Rozhlasový už nevyužije 3
- Z Babiša sa stáva jeden z najväčších českých vydavateľov
- Nástupca Vivy si požičia od J&T, sídliť bude v Towercome 1
- Max Jason Mai z Eurovízie vypadol, Jednotke priniesol priemer
- TV tipy na víkend: Čo iné ako Eurovízia! 1
- Michaela Matisová stále pracuje v RTVS
- Facebook predstavil „vylepšený“ Instagram
- RTVS propaguje vystúpenie Maxa Jasona Maia na Eurovízii 1
- Panelák sa v stredu dotiahol na Modré z neba 1
- Zemková k meganákupom IT: Zrealizujeme len to, na čo budeme mať 1
Najnovší názor
Tomu sa hovorí výhodný obchod - ale pre RTVS určite nie...
- RTVS opäť kupuje nový web. Rozhlasový už nevyužije Misho / Včera.
Vaše fóra
- Televízne noviny budú mať hodinu 3 najnovší názor Včera.
- Hlas Česko Slovenska - fenomén prepadákov 21 najnovší názor 22.5.2012 Utorok.
- Koniec CSI Miami, nič dobré pre JOJku 8 najnovší názor 24.5.2012 Štvrtok.
- Rozhlasový amaterizmus v praxi 3 najnovší názor 23.5.2012 Streda.
- Druhý dych na NOVE 24 najnovší názor 24.5.2012 Štvrtok.
- Farma suverenne odolala hokejovemu tlaku! 1 najnovší názor 21.5.2012 Pondelok.
Mediálne.sk sleduje televízie cez freeSAT
MediaNews_FM vždy v utorok a štvrtok popoludní. Od Mediálne.sk


Diskusia
No, najlepšia správa od JOJ-ky za tento rok.
Ak to dobre zmanažujú, Jednotka zhasne a dostanú sa na vysnívané druhé miesto.
Konecne!
Dosli reality show, radujme sa :) Ale vazne, bol najvyssi cas o tom nielen rozpravat.
Markiza asi bude mat BB a Jojka VV, su to velmi podobne tituly, ked ich nasadia spolu - aspon bude sranda, Novy Cas bude mat o com pisat, narod debatovat...
Ešte som zvedavý na Nový Čas - ktorej reality show bude oficiálny partner...
Ale ak BB pôjde až na budúci rok, potom to budú obidve šou.
Keď kúpila STV Superstar, komerčné televízie nariekali, že oni si také veľké projekty nemôžu dovoliť, plus ďalších milión iných výhovoriek. Ajhľa, zrazu Jojka kupuje najväčší projekt, Markiza rokuje o veľkom bratovi...
Reality sou tohoto typu pokryju vyrazne viac vysielacieho casu ako Superstar. Daju sa vysielat takmer kazdy den premierovo hodinu a viac.
No myslim ze s tymto namutia viac vody, ako Mojsejovci. Licencovane show su proste dobre - vid priklad Superstar.
Presne ako za starej Rímskej ríše. Treba národ nakŕmiť primitívnymi hrami. Národ nech len čumí a hlavne SMS-kuje (a platí), lebo my musíme zarobiť. Ďalšia zábava pre primitívov na obzore. Na jednej strane sú ľudia ochotní precestovať aj stovky kilometrov, aby nakúpili v akcii (viď začiatok roku) a na druhej strane vyhadzujú peniaze za nezmyselné SMS-ky s "duchaplnými" textami (viď Mojsejovci).
@Bezdeda
Možno ich kúpili vo výpredaji :-)))
Sme poslednou krajinou v Európe, kde "skutočné" reality show ešte neboli vo vysielaní. (nemám na mysli reality shity ako Mojsejovci)
velmi potesujuca sprava aj ked urcite to nie je najvacsi projekt na SLovensku,Medzi priatelmi pojde podla mna ovela viac do nakladov...a nemyslim si ze na markize pojde BB,ak si JOJka zaregistrovala nazov aj tochto formatu...Markiza ma viac moznosti do akeho projektu ist..mne by sa lubilo keby kupila POPSTAR ale STV uz avizuje druhu seriu SUPERSTAR,tak by to bolo trocha nelogicke tochto roku,mozno za dva roky...keby aj kupila BB,podla mna by to bolo smiesne,opakuju cesku trapnu situaciu,ked Cesi nemali doteraz ziadnu realityschow kde byvaju sutaziaci v jednom dome,a zrazu maju hned dve,ktoru si vybrat...ja by som navrhoval Markize aby isla do este nakladovejsieho projektu,o ktorom som bol aj som presvedceny ze na Slovensku by sa asi nedostal do zisku,ale je to trhak...ano Markiza by mohla zakupit SURVIVOUR...alebo by sa mohli dohodnut podobne ako to bolo v Lotisku,Estonske a Litve kde islo o nadnarodny projekt s TV Nova,kedze aj ju vlastny CME...to je len taka mala rada dal som si ju patentovat...
Otazne je, ci v sucasnom stave JOJ na tuto reality ma fianncne prostriedky a aj zazemei na medialnu spolupracu.
A ci to nebude riesit novy vlastnik.
Easy:
Schyľuje sa k predaju JOJky? Vieš niečo o tom, alebo sú to len reči,ktoré sa vedú už dlho... RTL? Bertelsmann? Termín? Vymenia celé vedenie za schopných?
mas pravdu lukas survivor by asi nebol ziskovy ale s velkym nadsenim by som to privital. Mysel som ze mojsejovci bude reality show so vsem vsudy ale ako mam sancu vidiet je to prepadak dufam ze tento pripravovany projekt jojka zrealizuje ako sa patri bez trapasov a klamstiev ako v mojsejovcoch.
Neviem ci ste si vsimli, ale web adresy www.bigbrother.sk a www.velkybrat.sk su presmerovne na stranku TV JOJ. Takze asi bude pravda, ze Markiza uz Big Brother vysielat nebude. Zrejme planuje JOJ-ka vysielat Big Brother hned po VyVolenych v dalsom roku. Ak to je naozaj tak, tak musim povedat, ze toto sa JOJ-ke naozaj podarilo.
Pre Stana: naco diskutujes ked si necitas iny obsah na tejto stranke, pisali ze Markiza rokuje s Endemolom aj o Big Brother ale zaroven JOJka si, prezieravo, zaregistrovala vsetky nazvy suvisiace s Big Brother a Valo Vilag, to len tak pre istotu. Markiza ale rokuje o BB, to ti potvrdim. Nie JOJ, ved preboha to by uz nezvladli, toto bude stat takmer 150 milionov. Mudry.
Tony: Ale praveze citam vsetko na tejto stranke. Len je tu tolko "zarucenych" informacii, ze sa v tom neda vyznat. Tym nechcem povedat, ze tym informaciam neverim, ale ja si to vysvetlujem tak, ze JOJ nechce dopustit, aby BB ziskala Markiza. Nemyslim si, ze by to nezvladli. Som velmi prekvapeny, ze dokazu zaplatit 150 milionov za VyVolenych. Ak dokazu toto, tak nejakych par milionov za opciu na BB ich asi nezabije. Nechajme sa prekvapit ako to dopadne. Kazdopadne to bude velky boj o BB ;-)
Nie nie nie, nehovorim to z pozicie cloveka ako citatela, ver mi, JOJ nema zaujem o BB. Urobila len prezieravy tah, vie ze Markiza sa aktivne zaujima o Big Brother, ale JOJka prezieravo nazvy Velky Brat a Big Brother zaregistrovala, minimum je registracia domen, ide o to ze nazvy zaregistrovala na UPV. Je to manevrovanie, moze tym len ziskat. Ak to Markiáza kupi, bude musiet tie nazvy od JOJ kupit. Skor ci neskor to niekto bude chciet a JOJka na tom moze len zarobit, kazdopadne, ak by nikto nechcel, a nahodou by sa rozhodli (zbytocne) kupovat este licenciu na BB, maju to v talone. Stano uvedom si ze naco by im bolo BB, ked maju Valo Vilag, (neskor) skusenosti, postaveny dom, zabehnuty stab, nakupenu techniku atd... ak uz bude nejaky dalsie real life format na JOJ, bude to Valo Vilag a jeho druha seria, tretia seria... pokia divaci nepovedia nebavi nas to. Ak ak ich nebude bavit Valo Vilag, nebude ich uz bavit ani BB.
Tony: OK. Zrejme mas pravdu. Je pravda, ze BB je to dost podobna sou ako Valo Vilag. Myslim, ze ide len o to, ze ak sa nahodou stane, ze JOJ a Markiza by obidve sou spustili naraz, tak by JOJ na sledovanosti VV stratila. Zase by sa tu preukazal zvyk divakov na Markizu a tiez si myslim, ze len malo z divakov by dokazalo sledovat obidve sou naraz. Preto by pre JOJ bolo dost velkou vyhodou znemoznit Markize vysielanie BB. Suhlasim s tebou, ze asi ide JOJ-ke len o ziskanie financii z neskorsieho predaja tychto domen. Ale to vedia iba ludia v JOJ-ke.
@Palko
Predaj JOJ-ky by nebol zlým krokom, je otázne, či sa IK odhodlá zbaviť tejo televízie, hlavne keď sa blížia voľby...
Keby to kúpil Bertelsmann, pre našu politickú ľavicu by to nebolo dobré, pretože skupina RTL podporuje hlavne pravicové politické spektrum. Počul som názory, že súčasní majitelia JOJ-ky smerujú viac doľava...
Ale nechajme sa prekvapiť.
Laco a Palko: smiesni Slovaci, vidite politiku za vsetkym co sa mihne... naozaj absurdne, este aj to prirovnanie s Bertelsmannom... ach
Format BB aj VV je skoro totozny, VV /ValoVilag/ vznikla ako odpoved madarskej televiznej stanice na Big Brother konkurencie. V podstate si zobrali BB a niektore veci preklopili - kym v BB finalistov vybera televizia, vo VV divaci smskami, v BB sa hlasovalo kto vypadne, vo VV kto sa do vily vrati, v Brotheri prosti sebe sutaziaci hlasovali tajne, vo Vilagu verejne /face to face/ - ale ostatne veci boli rovnake /kopa ludi zavreta v jednom dome len s kamerami, plnia ulohy, aby nepomreli od nudy, izolovani od sveta, denne zostrihy, vecerne pikantnosti/. Z boja nakoniec vysiel ako vitaz VV, zhladom na vyssiu kontroverznost ucinkujucich v druhej serii.
Kedze ide o skoro totozne relacie, je takmer vylucene aby sli na jednej stanici, skor predpokladam, ze budu nasadene v rovnakom case, Markiza si v sucasnej dobe nemoze dovolit zmeskat nastup skutocnych reality show.
Ana4: Ja som si skor myslel, ze JOJ by obidve tieto show mohla dat v roznych casoch. Jednu v tomto roku a druhu v novom roku. A co sa tyka vety: "Markiza si v sucasnej dobe nemoze dovolit zmeskat nastup skutocnych reality show." Podla vyjadreni pana Repcika a celej Markizy su "skutocnou reality show" Mojsejovci. Takze myslim si, ze Markiza uz nic nezmeskala.
@Lukass
Markíza si nemôže dovoliť ísť do stratového projektu, pretože jej majiteľ CME potrebuje peniaze na splatenie dlhopisov v hodnote 900 miliónov eur. Okrem toho je otázne kedy by Survivor (spoločný projekt s Novou) vysielali (možno na Jar 2006), pretože Nova momentálne vysiela SHS, potom BB...
@EasyRider
JOJ-ka potrebuje úspech ako soľ. Jarná sezóna nebola bohvieaká. V čechách Nova "odpojila" Primu od niektorých veľkých reklamných klientov ponúknutím výhodnej cenovej ponuky a rovnaký krok urobí Markíza aj na Slovensku. Jediný krok, ktorý môže JOJ-ku od malých reklamných príjmov uchrániť je nákup megarealityshow. Jedine tieto totiž môžu radikálne zvýšiť sledovanosť a aj za cenu takmer žiadnej ziskovosti alebo dokonca miernej (väčšej??) straty...
@Tony
Pozri si noviny JOJ-ky a vymenuj mi jedinú kritiku alebo negatívnu zmienku na stranu Smer za posledných povedzme 12 mesiacov.
Okrem toho, v dnešnom svete je politika všade, aj keď to nechceme vedieť - toto je krutý fakt...
Alebo som úplne vedľa ... aj to je možné :-)
Stano: Na tom Repcikovom markizackom vyjadreni sa dokazem len smiat :))))
Aj pri najvyssej benevolencii dokazem Mojsejovcov nazvat len zastavkou na znamenie medzi Dievcatom za milion a BB resp.VV, co uz su reality show :)
Ana4: Vsak aj ja sa na tom mozem len smiat. :-))) A najvacsia sranda bude, ked bude Repcik to iste tvrdit aj o BB. ;-)
Televízie by mohli priniesť aj hodnotné filmy a slovenčinu na svoje obrazovky.
Lukass: písal si tu o SURVIVOR... juuj tak to už hej, to by som si dal...
Ale ja ešte stále čakám na V., VI., a ďalšie série amerického SURVIVORU, ktoré p. Kňažko sľuboval dávno pradávno, ale zatiaľ ich nedávali... :-(
Zda sa, ze NC tuto show nebude ignorovat :)
img.bleskovky.sk
laco:myslim si,ze Nove by nerobil problem nasadit na jar aj Survivor popri dalsich realityschow..TV Nova je podla mna absolutnou domenov ceskych televizii,vsetko naj ide na Nove ostatne programi idu na konkurencii...nase slovenske tri televizie ponukli za tuto uplinulu sezonu pomerne velke mnozstvo megafilmov a filmovych trhakov...vsetky vsak isli v Cechach na jednej stanici{cest vinimkam Cista dusa..}Nova ma absolutnu prevahu na konkurenciu...dnes ma sklamala Markiza,ked na leto nechysta ziadne gingle,tieto co prave idu su ze vraj jarnoletne...tocime gingle az na jesen,bieda...
@Lukass
Nezabudni však, že až donedávna bola Prima druhým programom Novy. Prima inak nemá žiadny nový premiérový filmový titul. To, čo sa v posledných mesiacoch objavuje v piatok večer je reprízový balík, ktorý sa "nezmestil" do Novy. Iba teraz sa ukáže, kto je v čechách najlepší. Bude to boj medzi BB a VV. Kto bude mať lepší marketing? Kto má viac peňazí??
Trháky na slovensku ponúkali ibe DVE televízie - Markíza a Jednotka. Pre JOJ toho veľa neostalo...
Laco si dost mimo...
@Tony
V čom??
Prestaň už konečne vnímať televíziu ako právo každého človeka na premiéry skvelých filmov. Reprízy filmov nie sú niečím negatívnym, skôr veľmi, veľmi pozitívnym: televízie vysielajú to, čo chcú ľudia vidieť dovtedy, dokým sú to ľudia schopní pozerať. Pomer cena výkon pri týchto opakovane vysielaných filmoch môže byť veľmi dobrý. Preto keď sa točia Policajné akadémie, Policajt zo škôlky, Sám doma, Krotitelia duchov.... nie je to neschopnosť televízie, ale jej prezieravosť. Tak je to aj s Primou, ona má na tie trháky, ale je pre nu lepsie sa profilovat ako mila, prijemna rodinna televizia ktora vysiela vsetko to, co ma zena po tridsiatke z maleho mesta rada.... (aj ked teraz uz by sa to nedalo takto ohranicit). A prosim Ta, o com hovoris ked vravis ze Jednotka mala lepsiu ponuku filmov? Urob si resers, co odvysielala Jednotka tento polrok....
Ad.: Pepo
Milan Kňažko v dávnej pradávnej minulosti sľúbil, že o ďalšie časti Survivora sa TV JOJ bude zaujímať. To sme aj urobili, no náklady na kúpu akvizičného balíka, v ktorom sa nachádzajú, prekračujú jeho predpokladanú výnosnosť. Survivor teda na JOJ zatiaľ nebude.
je to fakt husta diskusia ja som velmi zvedavy co a ako to bude.Podla mna by markiza velmi chcela Big Brother ale ked JOJka kupila pomenovania big brother , tak si len poistila to aby bola na jesen dost sledovana co je podla mna velmi dobry krok vzhladom na tv JOJ.No markiza ma jednoducho smolu kto skor pride ten skor bere!
Este by bolo velmi zaujimave keby niektoraz televizii kupili prava na Survivor , moj nazor je taky ze by aj radi kupili tuto reality show no naklady su velmi velke-a nemaju istotu ci to bude sledovane.
A este jeden postreh:vsetci co tu prispievate zabudate na STV ako keby bolo ticho pred velkym treskom.Kto vie co ma v rukave STV?
Haluz: Myslim si, ze STV okrem druheho rocnika SHS nema v rukave nic. Nezabudaj, ze STV na zaklade vyjadreni jej manazmentu (neviem presne kto to povedal), nebude vysielat ziadnu kontroverznu rs ako su Mojsejovci, BB, ci VyVoleny. A ako tak sledujem nas lud, tak nic ine (okrem SHS, ale aj to je otazne, ci bude druhy rocnik tak uspesny) ako kontroverznost, skandaly, klebety atd. ich nedokaze vo velkom pocte prilakat k TV obrazovkam.
Nuž pokiaľ ide o Vyvoleného, tak to asi sledovanosť mať bude, ľudia sú zvedaví a pôjde tam o intímne veci v živote ľudí , dvojíc a podobne, načo sa Slováčisko rád pozrie, takže ak to JOJka nezbabre, bude to opäť sledovaná reality show. Dali si ale šibeničný termín. Rátam, že 2 -3 roky, kým sa tie realitky vybijú a ľudia nasýtia, potom musí prísť niečo iné... Inak STV nech si plní program verejnej služby - vzdelávanie, informovanie, vlastná tvorba a kultúra a dve komerčné nech súťažia v brakoch a iných programoch - sú tu pre zisk...
@Tony
To si ma teraz šokoval. Ešte som nepočul o televízii, ktorá by nekúpila "kasové trháky" keď by finančne na to mala. To by bola doslova európska rarita. Rovnako aj JOJ-ka sa skryto orientuje na ženské publikum (inšpirácia z Primy sa nedá nevidieť) ale napriek tomu nakupuje premiérové tituly (Pearl Harbour, Lara Croft, MI2) a vysiela aj úspešné reprízové tituly (Armageddon...) - ich sledovanosť je síce dosť malá - pod 10%, ale čo sa dá robiť...
Okrem toho Prima sa z rodinnej televízie pre ženy začína preformátovať na širšie publikum, pretože tu už dosiahla svoj vrchol. Nikdy som nespochybňoval to, že televízie nemôžu vysielať reprízy, to v mojom príspevku NEBOLO napísané. Iba som poukázal na situáciu v čechách, kde po dvanástich rokoch vysielania Primy sa prvýkrát objavili filmy, ktoré je možné považovať za atraktívnejšie (aj keď sú to len stále reprízy) aj na jej obrazovke. Pozorne si prečítaj príspevok 30-Lukass a moju reakciu.
Laco:v cechach sa uz davno ukazalo ze najlepsia je Nova a tak to urcite ostane...podla mna je Prima stale druhym programom Novy,reprizy uspesnych filmov z Novy davala aj pred tym...kto bude lepsi VV alebo BB?televizie ich nasadia tak aby si navzajom nekonkurovali a uspesne budu obidve,mozno troska viac VV...
Stano:
no neviem ja som sa docital ze STV bude vysielat reality show Kto si vezme milionara-podla mna to je dost kontroverzne.Docital som sa to na stranke STV ked som si pozeral chat s hovorcom STV no fakt je to tam.A este ma vysielat nejaku reality Deal or Nodeal-to sa priznam ja fakt neviem co to je!
Haluz: O Deal or No Deal sa mozes docitat na tejto stranke. www.endemol.com Neviem velmi dobre anglicky, ale asi to bude skor sutaz ako reality show. O "Kto si vezme milionara" neviem vobec nic, ale myslim si, ze to nebude ani zdaleka take kontroverzne (skor to bude akasi zoznamka :-) a urcite nie take sledovane ako BB ci VV.
Jeeejj sám Pán Ľudovít Toth mi odpovedal :-)...
Ďakujem Vám za odpoveď...
Ja si myslím, že SURVIVOR /ten americký/ by mal sledovanosť, len trebalo lepšiu mediálnu kampaň a lepší vysielací čas...
Kto si vezme milionara bude asi "The Bachelor", alebo inac novodoba romanticka rozpravka, je fakt malo kontroverzna. Podstatou je nezadany slobodny hypersuperuzasny muz, ktory si hlada vyvolenu svojho srdca. Televizia mu ponukne nad 10 ks rovnako okuzlujucich slobodnych dam a hor sa do randenia. Pravidelne jednu vyradi, ktora oslovila jeho srdce najmenej, az nakoniec ostane len jedna - ta prava /preto ta rozpravka/.
Skutocnost byva taka, ze ten uzasny muz je menej zamozny, skvely atd. ako ho televizia nacrtla, rovnako ani damy nie su svatice, ale kamera nezachadza do krajnosti.
Toto doviedli do dokonalosti v show Joe Milionaire, kde z obycajneho americana spravili imaginarneho milionara, o ktoreho sa pobili europske krasavice. V tomto pripade by vsak slo o prebratie uz vysielanej show.
Stano:dakujem za tip hej mas pravdu je to asi viac sutaz ako reality , ja mam coraz viac sa tesim na tych vyvolenych a viete co bude este zaujimave ze Vyvoleni pojdu aj na Prime a tak mozme porovnavat ake to bude na Slovensku a v Cechach ved si pozri Superstar na Nove a na STV a v tom STV 100 %.No teda sa fakt tesim a pozri si este web stranku www.vyvoleni.sk
Haluz: Ja sa tiez cim dalej, tym viac tesim na Vyvolenych. Ani neviem preco. :-) Stranku som uz videl. Aj tu dlhu uputavku. Je fakt skvela. Porovnavat nebudem moct, pretoze nemam Primu. Aj tak by som asi na sledovanie Vyvolenych na oboch kanaloch nemal cas. :-) Najviac ma vsak na tom tesi to, ze konecne nebude mat Markiza taku vyraznu prevahu v sledovanosti nad JOJ a STV. Teda aspon dufam, ze nebude. :-)
Neviem, ako vy ostatní, ale ja sa už teraz neviem dočkať na reality show VyVolení. Už keď som prvýkrát zazrel upútavku (ktorá sa podľa mňa vydarila, no mne sa najmä páči hudba) na túto show tak som bol z toho unesený. Myslím si, že JOJ-ka urobila super ťah, že kúpila túto show a tiež, že si (aspoň podľa informácií, ktoré som sa tu dozvedel) zaregistrovala aj BigBrother. No na druhej strane neverím, že sa bude Markíza len prizerať a že nevytiahne žiadny tromf z rukáva. To sa mi na Markízu nepodobá. Myslím si, že je schopná kúpiť hoci aj Survivor, aj keby ju to malo zruinovať, len aby neriskovala, že klesne na sledovanosti. No a STV... poznáme predsa smerovanie tejto "firmy", takže podľa mňa je tiež schopná kúpiť nejakú kontroverznú reality show... Nuž bude to zaujímavá jeseň a hlavne zaujímavý boj o diváka. Uvidíme, čoho sa dočkáme v septembri. A zaujímala by ešte jedna vec: či plánuje JOJ-ka od septembra novú grafiku, ktorá by podľa mňa znamenala akýsi "nový začiatok" spolu s reality show VyVolení. No tiež dúfam, že JOJ-ka pripravuje aj niečo iné, ako túto show a že iná tvorba nezostane niekde za dverami, hoci viem, že VyVolení sú zrejme poriadnym nákladom z rozpočtu TV. Tak, či tak, držím JOJ-ke palce, dúfam, že jej to s touto reality show vyjde a že ju to vyšvihne do čo najvyšších čísiel.
S tymi "registraciami " domen- to este moze byt zaujimave.
Stano:
mas pravdu podla mna uz nie je markiza aka bola vted bola jedina pozeratelna televizia a teraz?je tu JOJka a STV a som este zvedavy kolko ludi bude sledovat American Idol ktory uz zacina tento piatok
diego:
dočkaj času, ako hus klasu:-))
to easy: keby licenciu na BB kupila markiza, domeny by museli ist jej. BB je predsa urcite registrovana znacka .. takze tento 'tah' sa mi zda uplne uplne zbytocny.
Blah, to je hlupost. Ak uz mas domenu, tak o nu nemozes prist, ak by Markiza prisla s BB, tak jedina by mohla registrovat tuto domenu, ak vsak uz NIEKTO predtym vlastnil tuto domenu, tak o nu nepride...
No, nie som isty...
Rozdutia eur. sudu hovria o niecom inom.
Zalezi na sosobe a case registracie.
Keby však Markíza vlastnila licenciu na BB, tak už by o tom informovala.
Na jeseň im skôr pôjde o vlastnú telenovelu, nejaká reality show sa objaví až na jar 2006 (pokiaľ sa manažment odhodlá). Možno Survivor spoločne s Novou, ale uvidíme...
easy: Mozes sem poskytnut nejake rozhodnutie , ktorym sa zamietlo pravo majitela medzinarodnej ochrannej znamky aby vlastnil ccTLD domenu v zneni svojej znamky v danej krajine EU? Rad si opravim svoj zly nazor.
Ja len tak na okraj . . . Necital som nahodou na medialne.sk pred par mesiacmi, ze ,,endemol si zaregistrovala znacky big brother a velky brat,, ???
Som si isty tak na 95% ze to bolo tu . . . takze nejake vysvetlenie mila redakcia?
A este doplnim, ze suboj VV a BB v rovnakom case by v SR vyhralo BB, kvoli silnejsej znacke. Situacia v madarsku bola ina, pretoze neslo o premieru BB, cize divaci uprednostnili este neopozerany titul.
,,endemol si zaregistrovala na Slovensku znacky big brother a velky brat,, takto to nejak znelo. Vynechal som tam dolezitu cast ze na Slovensku :)
to MN: staci trocha posurfovat. registre.indprop.gov.sk
Tak potom ako si JOJka zaregistrovala znacku bigbrother ked ju ma tuto zaregistrovanu Endemol?
Vraj markiza kupila Big Brother a ma uz aj meno a nepotrebuje sa ani dohadovat s JOJkou. A navrch tymto menom ziska aj feministicke divacky . . . .
nazov Velka sestra
Vraj markiza kupila Big Brother a ma uz aj meno a nepotrebuje sa ani dohadovat s JOJkou. A navrch tymto menom ziska aj feministicke divacky . . . .
nazov Velka sestra
Vraj markiza kupila Big Brother a ma uz aj meno a nepotrebuje sa ani dohadovat s JOJkou. A navrch tymto menom ziska aj feministicke divacky . . . .
nazov Velka sestra
jezisi co sa to robi ?? ups to je asi refreshom
vraj Štubňová, dramaturgička Extra postúpila, v dramaturgii je síce AMATÉRKA, ale robila ju, teraz bude vo vrcholovom manažmente STV. Na rozdiel od Borovského má aspoň nejakú maturitu na nejakom košickom gympli. A moderátorskú prax v regionálnom rádiu a nejaký čas v Expres. Ale odkedy sa z nej stala manažérka? Možno taká ako Pipina z Mojsejovcov.Ale dôležité je, že bude pomáhať Parovi, aj to je Košičan. Ešte nejaký čas a bude z STV KTV-Košická televízia na 100 percent. Kto všetko sa už môže zamestnať v našej verejnoprávnej vo vrcholovom manažmente je na neuverenie.
Mozem sa opytat z coho vlastne medialne.sk zaraba ked tu nevidim ziadnu reklamu???
Alebo jej televizie platia za propagaciu vlastnych formatov? Viz mojsejovci v jednom starsom clanku, alebo vyvoleny, superstar???
Na Slovensku mame dalsi ,,reality,, prepadak: 10 pre hollywood
pre Čítali Ste: : no neviem prečo Ti Barbarka leží v žalúdku.../porovnať ju s Pipinou, to si trocha prehnal/...
Pre Blah?
Nemam k dispozicii, ale skus si zaregistrovat povedzme cocacola.sk a potom s ytm aj vyjstt na trh.
Eventualne vyjednavat s majitelom sovnej a obraozovej znamky.
Good luck.
Ad MN: nie, u nas ste to urcite necitali, je to dezinformacia.
Ad Jessica Alba: Ja si myslim ze mozeme spolocne existovat bez toho, aby sme si vzajomne prekazali. Ale cenime si, ze Vam aj napriek tendencnym textom a pochlebovaniu televiziam, ktore nas prave platia, stojime za to, aby ste si nasu adresu natukali do okna prehliadaca alebo si na nas opatovne klikli.
to easy: Samozrejme ze to nepojde, opak si tvrdil ty. Na arbiter.wipo.int najdes zopar rozhodnuti, vacsinu v prospech majitela trademarku.
Tu mozte vidiet , ze znacku BigBrother ma zaregistrovanu Endemol. Ako je potom mozne, ze JOJka si zaregistrovala znacku BigBrother??? registre.indprop.gov.sk
vopred dakujem za odpoved
A naozaj ma zaujima, ze z coho vlastne Medialne.sk ziskava financie. Totiz nejaky jeden banner by mi tu nevadil
Tu mozte vidiet , ze znacku BigBrother ma zaregistrovanu Endemol. Ako je potom mozne, ze JOJka si zaregistrovala znacku BigBrother??? registre.indprop.gov.sk
vopred dakujem za odpoved
A naozaj ma zaujima, ze z coho vlastne Medialne.sk ziskava financie. Totiz nejaky jeden banner by mi tu nevadil
neprehnal, má asi niečo iné, ale určite nie vzdelanie, prax, aby mohla robiť vo vrcholovom manažmente, myslím pani Štubňovú. Okrem regionálneho a expresáckeho stuhnutého moderovania, nevie nič, ani reportáž z bulváru spraviť. Považuješ za dramaturgiu reláciu Extra??? Ja nie, bohužel u nás sa dejú veci.
Nastavte si prezývku